Minkä hintainen kello on riittävän hyvä nuorelle miehelle?
Kommentit (295)
Ajan tietämiseen vai egopröystäilyyn? It depends.
Palsamme vilisee kaikennäköisiä saivartelijoita.
Vaikuttaa miehen kirjoittamalta...
Ei nuoret mitään kelloja pidä, ellei tarvitse liikunnan ja urheilun seuraamiseen älykelloa. Kännykkähän on aina kädessä, siinä on kello.
Ei mua naurata. No okei, naurattaa.
hei ei jäbäl ois mitään mitään ihan akuuttii jeesii joku ihan skidi kulma vaan mä jeesaan sit takas kyl sä tiiät et mä heitän sit bäkkii muistaksä ku mä jeesasin sillon joku iha akuutti pala vaa
Oppisivat ihmiset tekemään töitä.
Riippuu varallisuudesta ja haluaako laatua. Mekaaniset laadukkaat kellot voivat maksaa 1000e pintaan. Certinaa ja tag heueria, longines myös.
Ei kannata ostaa mitää halpiskelloja. Omega pitää arvonsa sijoituksena ja sellaisen saa edullisimmillaan jo jopa reilulla kolmella tonnilla.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu varallisuudesta ja haluaako laatua. Mekaaniset laadukkaat kellot voivat maksaa 1000e pintaan. Certinaa ja tag heueria, longines myös.
No ei tonnilla todellakaan saa mitään laadukasta kelloa.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu varallisuudesta ja haluaako laatua. Mekaaniset laadukkaat kellot voivat maksaa 1000e pintaan. Certinaa ja tag heueria, longines myös.
Tag heuer 😂 kas kun ei Casio tai Focus
Kuulostat hieman katkeralta, kaikki ok?
No antaa sitte olla.. ei kukaan mua ymmärrä. Moi
No voi potzcu!