Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otatteko yövieraita, jos teillä ei

Vierailija
06.07.2025 |

ole vierashuonetta ja ylimääräistä kylpyhuonetta? Itse en ota. Jos olisi iso talo ja vierashuone ja ylimääräinen kylpyhuone, ottaisin. Ahtaaseen asuntoon en halua ottaa. 

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mutta en.

Vierailija
62/69 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokrakaksioon yövieraita? Ei ole tulossa. Ei ole muitakaan vieraita tulossa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuokrakaksioon yövieraita? Ei ole tulossa. Ei ole muitakaan vieraita tulossa. 

Jos kaksio olisi oma eikä vuokralla, sittenkö asia olisi eri?

Vierailija
64/69 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin enemmän yövieraita opiskelijayksiöön aikanaan. Joidenkin kanssa vaihdettiin puhelinnumeroitakin. 

Nyt asutaan vähän isommin ja ystävät pääsee aina vierashuoneeseen.

Vierailija
65/69 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus asuttiin Helsingissä ja kyllä olisi ollut rodoksen matkailijoille  tarvetta tulla yöpymään meille mennen tullen matkaillessaan. Kyllä se alkoi puoliksi majoitustyötä muistuttamaan. Jakoivat osoitettani ja puhelinumeroani ihmisille, joita en ollut koskaan tavannutkaan.

Aika huvittaa oli touhu, kun varaa ulkomaan reisuun. Mutta pummataan yöpaikka, kyyti, parkkipaikka yms. Nyt on kulttuuri muuttunut ja matkailijat hoitavat kulunsa itse.

Vierailija
66/69 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Serkkutytön otan viereen.

Luuinkin kuulleeni rutsahtelua.

Vierailija
67/69 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

58 neliön kaksioon mahtui 13 vierasta  :)

Kukin sai valita itse meneekö hotelliin tuleeko meille. Ilmeisesti oltiin hotellia laadukkaampi, kun ihmiset tuli mieluummin meille. :D

Ou mai kaad, oli vaan yksi vessa. Aamupalaksi sai kahvia.

Vierailija
68/69 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena yökyläily oli ihan ok puolin ja toisin. Kuusikymppisenä ei enää niinkään. Ahdistun ja rasitun jo etukäteen suunnittelusta, mitä syödään, miten viihdytän, minne mennään. Yövierailijan aikanakin olen monesti ihan puhki ja kaipaisin omaa rauhaa, mitä yrityksistäni vähän vetäytyä, ei minulle suoda. Yökyläilijän jälkeen olen kaksi viikkoa ihan voimaton toipilas.

Itse en menisi millään yökylään. Poikkeuksellisesti suostuin toiseen kaupunkiin yhdeksi yöksi. Tietysti junassa takana yskittiin ja niistettiin taukoamatta koko parin tunnin junamatkan ajan. Sain influenssan ja tulin yhden yön kyläilystä kahdeksi viikoksi tosi sairaaksi. 

Vierailija
69/69 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden aikuisen ja lisäksi yhden lapsen saan järkevästi majoitettua. On yksi irtopatja ja yksi lyhyempi patja. Ei meillä usein ole yövieraita, mutta saa kyllä tulla jos kysyy. Pieni asunto, olohuoneessa saa vieraat nukkua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi