Ei se ole meillä yksinkertaisilla ihmisillä tasapuolista
Tämä elämä. Toisilla on vanhemmat ja suku, joka tukee esim taloudellisesti vielä vanhanakin ja toisilla ei ole. T. Valis
Kommentit (73)
Miksi jollain muulla sivustolla olet höpissyt täysin päinvastaisia, kuten joku täällä kertoi?
Saatko jotain "hupia" höpinöilläsi?
Vierailija kirjoitti:
Miksi jollain muulla sivustolla olet höpissyt täysin päinvastaisia, kuten joku täällä kertoi?
Saatko jotain "hupia" höpinöilläsi?
En mä ole mitään, missään höpissyt.ap
Mitäs muuta, onko muita valituksen aiheita tälle päivälle?
Miksi olisit muuten halunnut sinne, jos siellä oli se sun adoptiolapsi vanhempineen?
Ja onhan heidän kutsuminen jotain kiusantekoa sun siskolta...
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisit muuten halunnut sinne, jos siellä oli se sun adoptiolapsi vanhempineen?
Ja onhan heidän kutsuminen jotain kiusantekoa sun siskolta...
Eihän mun sinne olisikaan kannattanut mennä. Adoptiovanhemmat yleensä sanoo aina jotain ikävää. Ja toki siskoni , isäni on valinnut puolensa. Eli se adoptiolapsi plus hänen vanhempansa. En minä, eikä teini tai mies heille kelpaa.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta yksinkertaisuudestako se asia on muka kiinni🤦
Sitten jos ei ole geenilotto potkaissut ja taustassa ei ole kehumista, niin ahkeruudella kyllä pärjää. Lukee koulussa ja opiskelee hyvän ammatin.
Miksiköhän musta tuntuu että tuossa kommentissa on jotain sisäisesti ristiriitaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sun miehes ei ole yhtään auttanut sua?
Tottakai on. Mutta monella muulla ei tarvitse edes olla miestä, kun suku ja vanhemmat auttavat.ap
Monella muulla? Montako työtöntä tunnet, joita vanhemmat tai suku elättää?
Mitä niillä adoptiovanhemmilla oikein on hampaan kolossa sua vastaan?! Aiemmin olet kertonut että niitä kismitti sun rahat, että olit kuluttanut ne. Heille tai sille adoptioon annetulle lapselleko sun olisi ne pitänyt antaa...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sun miehes ei ole yhtään auttanut sua?
Tottakai on. Mutta monella muulla ei tarvitse edes olla miestä, kun suku ja vanhemmat auttavat.ap
Monella muulla? Montako työtöntä tunnet, joita vanhemmat tai suku elättää?
Tunnen joitakin. ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä niillä adoptiovanhemmilla oikein on hampaan kolossa sua vastaan?! Aiemmin olet kertonut että niitä kismitti sun rahat, että olit kuluttanut ne. Heille tai sille adoptioon annetulle lapselleko sun olisi ne pitänyt antaa...?
Niin. Raha-asia vissiin närästää. Minun olisi pitänyt pystyä jättämään perinnöksi rahaa adoptioon antamalle lapselleni. Ja he ovat todella varakkaita ihmisiä. Joten outoa on.ap
Tietääkö ne, että kirjoitat elämäkertaa? Jos eivät tykkää siitä, että se voi sisältää asioita heistä.
Millä tavalla sitten olet yksinkertainen?
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö ne, että kirjoitat elämäkertaa? Jos eivät tykkää siitä, että se voi sisältää asioita heistä.
Ei tiedä.ap
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla sitten olet yksinkertainen?
Sillä tavalla, etten ole mitään ammattia saanut opiskeltua.ap
Mä en ole koskaan ymmärtänyt, miksi adoptiovanhempia kiinnostaa niin kovasti mun raha-ssiat.ap
Aikanaan, kun olin vielä omaishoitaja, niin adoptioäiti lähetti kirjeen minulle, jossa oli lehtileike aiheesta, että "omaishoitajien eläke jää pieneksi".ap
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole koskaan ymmärtänyt, miksi adoptiovanhempia kiinnostaa niin kovasti mun raha-ssiat.ap
No kysy niiltä!
Ei.ap