Ei se ole meillä yksinkertaisilla ihmisillä tasapuolista
Tämä elämä. Toisilla on vanhemmat ja suku, joka tukee esim taloudellisesti vielä vanhanakin ja toisilla ei ole. T. Valis
Kommentit (73)
Kyllä niitä yksinkertaisempia ihmisiä on jopa niissä, jotka ovat jonkun ammatinkin pystyneet opiskelemaan.
Riippuu tietysti hieman siitäkin, miten yksinkertaisuus määritellään.
Jotenkin outoa, että sisaret, isä ja koko suku on valinnut näin.ap
Ei tässä mitään muuta outoa kyllä ole kuin se että joku postaa tällaista paskaa nettiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä mitään muuta outoa kyllä ole kuin se että joku postaa tällaista paskaa nettiin.
Ei tämä ole mitään paskaa. Oudosti he kohtelevat minua.ap
Outoa on nimenomaan se, että sinä ap haet huomiota ihan jatkuvalla syötöllä näillä valituksillasi ja muilla jutuillasi.
Samaa tekee kyllä ihan liiankin moni nykypäivänä. Ja mitä tylsemmillä tai toisena ääripäänä aivan uskomattoman raflaavilla höpinöillään.
Suurin osa luultavasti vieläpä täysin keksittyjä valheita.
Katomuakatomuakatomua!!!!
Vierailija kirjoitti:
Outoa on nimenomaan se, että sinä ap haet huomiota ihan jatkuvalla syötöllä näillä valituksillasi ja muilla jutuillasi.
Samaa tekee kyllä ihan liiankin moni nykypäivänä. Ja mitä tylsemmillä tai toisena ääripäänä aivan uskomattoman raflaavilla höpinöillään.
Suurin osa luultavasti vieläpä täysin keksittyjä valheita.
Katomuakatomuakatomua!!!!
Ei tuo ole mitenkään keksittyä, että miten suku ja adoptiovanhemmat mua kohtelee. Kyllä sen kaikki näki esim äitini hautajaisissa.ap
Vierailija kirjoitti:
No eikö sun siinä tapauksessa pitäisi puhua asiasta heidän kanssaan? Mutta jatka vaan tätä ihmettelyä ja valitusta täysin tuntemattomille...
Sun juttusi ovat välillä tosin niin lennokkaita, että ei niistä voi tietää mikä on totta ja mikä ei.
Vaikka muuta väitätkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikö sun siinä tapauksessa pitäisi puhua asiasta heidän kanssaan? Mutta jatka vaan tätä ihmettelyä ja valitusta täysin tuntemattomille...
Sun juttusi ovat välillä tosin niin lennokkaita, että ei niistä voi tietää mikä on totta ja mikä ei.
Vaikka muuta väitätkin.
Mä olen yrittänyt puhua, mutta eivät tunnu lopettavan raha-asioista puhumista, vaikka olen pyytänyt.ap
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ole mitenkään keksittyä, että miten suku ja adoptiovanhemmat mua kohtelee. Kyllä sen kaikki näki esim äitini hautajaisissa.ap
No eipä tietenkään🤯
Mutta miksi kerrot yksityisasioitasi täysin tuntemattomille
> Lue viesti 66
Ja silti haluat olla tekemisissä tuollaisten kanssa ja haluat, että lapsesi on?
Vierailija kirjoitti:
Ja silti haluat olla tekemisissä tuollaisten kanssa ja haluat, että lapsesi on?
Eihän he halua olla mun tai lapseni kanssa tekemisissä. Nythän sen hyvin huomasi, kun pitivät keskenään kokoontumisen.ap
Eli tämänkin asian käännät ja väännät, miten sattuu; Koska haluaisit että edes teinin kanssa olisivat tekemisissä.
Toki siinä on eroa, että he eivät sitten halua.
Mutta toisaalta ihme, miksi haluat noin ikävien ihmisten olevan tekemisissä teinin kanssa?
Ja miksi se sun isäskin käyttäytyy varsin ikävästi ja kuitenkin hänelle soittelet? Vielä, jos hän ei puolustanut sua silloin kun äitisi sun mukaan heitti sut pellolle...
Tosin epäilen, että edelleenkään kaikki ei nyt ihan täsmää.
Eipä niiltä saa mitään vastausta. ap