Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet ovat mieluummin yksin, kuin panostavat täysillä niihin ihan tavallisiin suomalaisiin naisiin?

Vierailija
06.07.2025 |

Kosiskelevat, kohtelevat kuin kukkaa kämmenellä ja näkevät vaivaa?

Kommentit (1004)

Vierailija
121/1004 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia ne ulkkarimiehet onnistuvat niin paljon paremmin. Naiseen panostetaan. Viedään kunnon treffeille, pannaan parempaa päälle ja keskitytään siihen naiseen. Mitä se nainen ajattelee ja kertoo, kuunnellaan. Tietenkin tarjotaan. Ei pyritä ensi treffeillä helmojen alle. Parisuhteessa sitten panostetaan perheeseen, hankitaan lapsia, tehdään kotiöitä, hoidetaan kotia ja lapsia yhdessä, mutta muistetaan ne treffi-illat ja lomatkin, ostetaan joskus kukkia ja lahjoja. Kaikki tuntemani Suomessa asuvat ulkkarimiehet ovat onnellisesti perheellisiä. Ei ne suomalaiset vaimot ehkä malleja ole, mutta hyviä, suomalaisia naisia ja äitejä. Suomalaiset miehet ovat ennemmin yksin. 

Ei naiset lähtisi sieltä kadulta sen ulkkarimiehen mukaan jos se näyttäisi ja kuulostaisi suomalaiselta. Tumma eksotiikka ja tahmatassuisuus tarkoittavat vaaleassa ja rauhallisessa Suomessa seksuaalista vetovoimaa, siinä missä vaaleat ja turvalliset miehet vetoavat kaukomaiden naisiin.

Sadan vuoden päästä tasa-arvoiset parisuhteet ovat vähemmistö myös täällä, niin se globaali maailma muuttuu. 

Vierailija
122/1004 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun varallisuusaste, ulkonäkö tai sukutausta ei kelpaa.

Köyhä työssäkäyvä, L-kokoinen tavallinen ja isäpuoli oli juoppo.

Tämän teissä ö-luokan in-cel miehissä on vikana. Rahan puute ja joku juntti tehdas työ.

Älä trollaa. Vikana on ihan muut asiat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/1004 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikääpä sitä.

M41

Miksi pitäisi? Jokainen on vastuussa omasta elämästään. Jos ei saa puolisoa niin voi voi.

Vierailija
124/1004 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on kohdeltu kuten kukkaa kämmenellä ja aloin kukoistaa..   

Ja en ole mikään salipyllybeibe........Keskityn omaan elämään 

Vierailija
125/1004 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät enää tahdo alkaa miehille kotitalouskoneiksi. Miesten pitää osata itsenäisesti kotihommat eli miksi nähdä vaivaa.

Paskasimat asunnot joissa olen käynyt on nuorten naisten. T: entinen kiinteistönhoitaja.

Vierailija
126/1004 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse oon kosiskellut ja kohdellut kuin kukkaa kämmenellä erästä naista jo 3kk ja tyhjän oon saanut ihan pyytämättä. Vi tu ttaa naiset, suomalaiset ja ulkomaalaiset.

Ei taida naiset ymmärtää että tunteet on miehelläkin ja ainainen päähänpotkiminen satuttaa. Kai se täytyy tää itsekidutus lopettaa ja luovuttaa naisten suhteen. Yksin on parempi.

Ikävä kuulla tuollaisesta kokemuksesta. Arvosta itseäsi enemmän äläkä anna toisen potkia päähän, eli ensi kerralla pidät rajat.

Parempiakin naisia on, tsemppiä sellaisiin tutustumiseen <3

Vierailija
127/1004 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa perustella itselleni miksi parisuhde parantaisi elämääni kun viihdyn aivan hyvin itsekseni. 

Vierailija
128/1004 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse oon kosiskellut ja kohdellut kuin kukkaa kämmenellä erästä naista jo 3kk ja tyhjän oon saanut ihan pyytämättä. Vi tu ttaa naiset, suomalaiset ja ulkomaalaiset.

Ei taida naiset ymmärtää että tunteet on miehelläkin ja ainainen päähänpotkiminen satuttaa. Kai se täytyy tää itsekidutus lopettaa ja luovuttaa naisten suhteen. Yksin on parempi.

Ai kamala, miten olet 3kk jaksanut katsella tuollaista :( Luonnevikaiset kannattaa jättää rauhaan, miehissä kuin naisissakin.

Vierailija
129/1004 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaivaa nähdään niitä kohtaan jotka ovat vaivan arvoisia. 

Eli kauniiden naisten eteen nähdään vaivaa, muiden ei. 

Enpä tiedä. En ole erityisen kaunis ja minua lähestytään ja nähdään vaivaa. Käsittääkseni nimenomaan todella kauniita naisia ei edes lähesty kuin hullut, näin olen ainakin kuullut. Veikkaan että kyse on jostain lähestyttävyydestä. 

Ehkä olet niin herkkä, että miehet uskaltavat lähestyä sinua?

Vierailija
130/1004 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nalkuttavaa valasta ? 

Vierailija
131/1004 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supuolitautitilastot todistavat: suurin osa nuorista naisista panee pienen miesjoukon kanssa- eli karuselli on täyttä totta, ja tässä valossa ap:n ihmettely absurdi.

Vierailija
132/1004 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä ovatko mieluummin yksin. Hirveä ulina siitä ettei ne kauneimmat anna, ja siitä että ne normaalit on nimenomaan normaaleja. Jos olisivat mieluummin yksin, olisivat hiljaa ja tyytyväisiä yksin.

Vierailija
133/1004 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi niin kuin että joku "tyytyisi" minuun 

Minulla on parempaakin tekemistä elämässä, kuin katsella jotain tyytyjää ellei oikeaa rakkautta ole

Vierailija
134/1004 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiedä ovatko mieluummin yksin. Hirveä ulina siitä ettei ne kauneimmat anna, ja siitä että ne normaalit on nimenomaan normaaleja. Jos olisivat mieluummin yksin, olisivat hiljaa ja tyytyväisiä yksin.

Ei tosiaan sille himoitulle karusellimiehelle kelpaa tavis, ja muitahan ette potentiaalisiksi seuralaisiksi edes noteeraa.

Mitäpä tähän valehtelette?

Vai tuleeko se tavallinen incel-hokeminen?

Vierailija
135/1004 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Supuolitautitilastot todistavat: suurin osa nuorista naisista panee pienen miesjoukon kanssa- eli karuselli on täyttä totta, ja tässä valossa ap:n ihmettely absurdi.

Onko paneminen joka ilta eri naisen kanssa sinusta miehen panostusta parisuhteeseen? Eläs sekoita nyt asioita.

Vierailija
136/1004 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallisen naisen ulkonäkö ei riitä sinkkumiehille.

Roskaa.

-Suomessa liikuntavammaiset naiset myyvät seksiä

-Lihaville naisille on oma maksava fetissikuntansa

-Naiset saavat satoja tai tuhansia tykkäyksiä päivässä

-Nuoret naiset kertovat TikTokissa miten upeita naiset ovat ja miten eivät näe päivässä yhtään hyvännäköistä miestä

Naiset ja miehet elävät aivan eri maailmoissa. Monella nelikymppisellä atleettisella suomalaismiehellä on neitsyys housuissa. Joka vuosi miesten ja naisten maailmat etääntyvät toisistaan. Jo 00-luvuilla tunsin noita-akkamaisen rumia naisia, jotka harrastivat irtosuhteita ja tuntemattomat miehet netissä maksoivat tyttöjen laskuja ilman vastapalvelusta vain siksi, että nämä tytöt olivat tyttöjä. 

No vastaus on tietysti jotain: "Skriääh! Pelkkä seksi ei kiinnosta naisia! Masturbaatioalusta! Krääk!"

Mutta tuo on vain juttu, mitä naiset kertovat tavallisille, kaljuille tai lyhyille miehille. Moni harmaatukkainen feministi saarnaa siitä, miten tärkeää seksiä on naisille ja tällä palstalla keski-ikäiset naiset kertovat, että panokaveri piristi merkityksetöntä elämää. 

Naisilla on yksi tarina perusperalle ja toinen tarina chadille kerrottavana. 

En nyt ymmärrä, mitä et ymmärrä. Kauniit naiset saavat tuhansia tykkäyksiä päivässä, mutta tavallisen naisen ulkonäkö ei riitä sinkkumiehille. Useimmat naiset pitävät sellaisesta seksistä, jossa myös he saavat nautintoa, mutta harva nainen pitää sellaisesta seksistä, jossa häntä käytetään masturbaatioalustana eikä hän pääse nauttimaan. Ei tässä ole mitään kahta eri tarinaa eri miehille vaan yksi ihan johdonmukainen tarina, jos vain viitsisit kuunnella.

Vierailija
137/1004 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskokaa jo. Avioliitto on itsemurhaa miehelle. 

Naiset solmivat avioliiton saadakseen perheen. Miksi miehet menisivät avioliittoon?

Tulepa pois sieltä 1800-luvulta. 

-Velanainen, naimisissa

Tulepa pois sieltä mielikuvitusmaailmasta. Vela-naisella ei ole sitäkään annettavaa, mitä muilla.

Vela-naisella ei ole mitään annettavaa miehelle, joka haluaa lapsia. Muille on kyllä annettavana seuraa, kumppanuutta, rakkautta, seksiä ja monia muitakin asioita ihan naisesta riippuen. 

Vierailija
138/1004 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään rauhasta ja omissa ajatuksissa olemisesta. Saattaa mennä kuukasi että puhun jonkun kanssa kasvokkain. Toinen voi tarkoittamattaan rikkoa sen rauhan mitä pidän kultaakin kalliimpana.

Vierailija
139/1004 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät enää tahdo alkaa miehille kotitalouskoneiksi. Miesten pitää osata itsenäisesti kotihommat eli miksi nähdä vaivaa.

Paskasimat asunnot joissa olen käynyt on nuorten naisten. T: entinen kiinteistönhoitaja.

Ja silti lähtökohtaisesti kaikki paskaksi pistetyt vuokrakämpät on olleet miesten, ainakin sen mukaan mikä ylittää uutiskynnyksen. Kummallakin sukupuolella voi olla mielenterveys ja päihdeongelmaa, tiedäthän?

Vierailija
140/1004 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Monella nelikymppisellä atleettisella suomalaismiehellä on neitsyys housuissa."

Nyt joku tolkku näille valheille. Jos mies on atleettinen, niin 100% varmasti hänellä on edes yksi seksikokemus elämässään, jos vain se on kiinnostanut henkilöä.

Et kai sekoita atleettia nyt gotlettiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi