Miksi miehet ovat mieluummin yksin, kuin panostavat täysillä niihin ihan tavallisiin suomalaisiin naisiin?
Kosiskelevat, kohtelevat kuin kukkaa kämmenellä ja näkevät vaivaa?
Kommentit (1004)
Vierailija kirjoitti:
Tavallisen naisen ulkonäkö ei riitä sinkkumiehille.
Eikö, mies on läski pottunokka ja pari hiusta päässä, eikö riitä tavallisen naisen ulkonäkö.Taitaa kääntyä homma peilikuvaksi mies on ruma ja se tavallinen nainen onkin jo kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Uskokaa jo. Avioliitto on itsemurhaa miehelle.
Naiset solmivat avioliiton saadakseen perheen. Miksi miehet menisivät avioliittoon?
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt samaa tän 7 vuotta, kun olen ollut sinkkuna. Yksikään mies ei ole nähnyt vaivaa päästäkseen kanssani suhteeseen vaikka olen ollut Tinderissä jne.
Miksi sitten et itse näe vaivaa asian eteen? Ei sinua kukaan tule kotoa hakemaan tai jaksa. Tosin parisuhde éi ole ihmisoikeus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset solmivat avioliiton saadakseen perheen. Miksi miehet menisivät avioliittoon?
Tulepa pois sieltä 1800-luvulta.
-Velanainen, naimisissa
Vierailija kirjoitti:
"No kivat sulle! Miten tuo nyt sitten auttoi mua joka ei kelpaa kenellekään! Tulit hieromaan suolaa yksinäisen ihmisen haavoihin?"
Lol :D
Lisään vielä että en edes meikkaa, en omista meikkejä. Hiukset on pitkät ja sekaisin. Oon kohta 35 eli en nuorikaan. Jos äidin vientiä katsoo niin varmaan saa viisvitosena vielä varautua samanikäisten miesten piiritykseen vähintään :P
Sanon vaan ettei ongelma ole ylipaino. Ihan niinkuin yksinjäävillä miehillä ongelma ei ole leuka tai pankkitili tai pituus melkein koskaan.
Ongelma on että oma rima sille vastapuolelle on asetettu haastavasti omiin ominaisuuksiin nähden. Tai sitten ongelma on miehellä luonne ja sosiaaliset taidot yhdistettynä meh-ulkonäköön joka ei yksinään olisi ongelma
Ja naisella voi olla esimerkiksi epäonninen ulkonäkö, tyyli tai habitus josta tulee joillekin miehille epäseksuaalinen tai tätimäinen fiilis
Niin, että sä vain nautit siitä, että saat pilkata mua. Kiitos vain tästä. Olet kyllä tosiaan ilkeä ihminen. Toivottavasti olet nyt tyytyväinen itseesi, kun sait mulle entistä paskemman mielen.
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia ne ulkkarimiehet onnistuvat niin paljon paremmin. Naiseen panostetaan. Viedään kunnon treffeille, pannaan parempaa päälle ja keskitytään siihen naiseen. Mitä se nainen ajattelee ja kertoo, kuunnellaan. Tietenkin tarjotaan. Ei pyritä ensi treffeillä helmojen alle. Parisuhteessa sitten panostetaan perheeseen, hankitaan lapsia, tehdään kotiöitä, hoidetaan kotia ja lapsia yhdessä, mutta muistetaan ne treffi-illat ja lomatkin, ostetaan joskus kukkia ja lahjoja. Kaikki tuntemani Suomessa asuvat ulkkarimiehet ovat onnellisesti perheellisiä. Ei ne suomalaiset vaimot ehkä malleja ole, mutta hyviä, suomalaisia naisia ja äitejä. Suomalaiset miehet ovat ennemmin yksin.
Kuvaamasi "perheonnen" perusteella en ihmettele.
Vierailija kirjoitti:
Mun varallisuusaste, ulkonäkö tai sukutausta ei kelpaa.
Köyhä työssäkäyvä, L-kokoinen tavallinen ja isäpuoli oli juoppo.
Tämän teissä ö-luokan in-cel miehissä on vikana. Rahan puute ja joku juntti tehdas työ.
Vierailija kirjoitti:
Pitkään pysyvissä suhteissa ilkeys ja tylsyys eivät kyllä kiinnosta. Pitkissä avioliitossa olevista tiedän, että molemmat arvostavat ja kohtelevat toisiaan hyvin.
Nuo, jotka laittoivat olevansa "ilkeitä ja ylimielisiä" eivät ole omien sanojensa mukaan saaneet olla rauhassa miehiltä... Eli, miehet on sitten kuitenkin lähteneet?
Miehiä ja naisia on moneksi. Vakka kantensa valitsee.
Ei voi eikä pidä opetella olemaan kiinnostava, kun ei kuitenkaan kaikkia kiinnosta. Eiköhän näissä asioissa riitä, kun kukin on vain oma itsensä eikä yritä olla jotain muuta.
Olen tuo aiemmin kirjoittanut luonnevikainen ja olen itse jättänyt nuoruuden poikaystävän sekä ex-kihlatun /avomiehen.
Nyttemminkin on avomies. On myös kosinut, en halua kihloihin enkä naimisiin. Ei se että olen ilkeä ja hullu tarkoita etteikö minussa olisi hyviä puolia. Miehet lähestyvät nimenomaan parisuhdemielessä, yhden yön juttuja en ole koskaan edes harrastanut tai mitään juhlimista.
Oma pointtini oli kai vain se kun miehet täällä joskus sanovat että eivät panosta naisiin jotka eivät ole sitä ja tätä. Vaikka nyt hoikkia ja tarpeeksi kilttejä. Niin kyllä sellainen mies joka itse haluaa hemmotella ja helliä ja panostaa niin tekee sen vaikka se nainen olisi tällainen raivopää (:
Mutta ehdottomasti, kannattaa olla oma itsensä. Jos suhteen saisi esittämällä jotain muuta niin millä sen sitten pitäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Velanainen, naimisissa
Onko velanainen sama kuin transnainen? Kysyn, kun täällä 1800-luvulla termi on ihan vieras.
Vierailija kirjoitti:
Miettikääpä sitä.
M41
Minun ei tarvitse miettiä. Ei ole minun ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Velanainen, naimisissa
Tulepa pois sieltä mielikuvitusmaailmasta. Vela-naisella ei ole sitäkään annettavaa, mitä muilla.
No itse oon kosiskellut ja kohdellut kuin kukkaa kämmenellä erästä naista jo 3kk ja tyhjän oon saanut ihan pyytämättä. Vi tu ttaa naiset, suomalaiset ja ulkomaalaiset.
Ei taida naiset ymmärtää että tunteet on miehelläkin ja ainainen päähänpotkiminen satuttaa. Kai se täytyy tää itsekidutus lopettaa ja luovuttaa naisten suhteen. Yksin on parempi.
Ihan tavallinen kelpaa kyllä, kunhan ei ole lihava ja on minun mielestäni nätti. Eli sanotaan nyt että vajaa 1/2 50 v suomalaisista naisista täyttää kriteerini.
M52 pks, Tinderissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallisen naisen ulkonäkö ei riitä sinkkumiehille.
Roskaa.
-Suomessa liikuntavammaiset naiset myyvät seksiä
-Lihaville naisille on oma maksava fetissikuntansa
-Naiset saavat satoja tai tuhansia tykkäyksiä päivässä
-Nuoret naiset kertovat TikTokissa miten upeita naiset ovat ja miten eivät näe päivässä yhtään hyvännäköistä miestä
Naiset ja miehet elävät aivan eri maailmoissa. Monella nelikymppisellä atleettisella suomalaismiehellä on neitsyys housuissa. Joka vuosi miesten ja naisten maailmat etääntyvät toisistaan. Jo 00-luvuilla tunsin noita-akkamaisen rumia naisia, jotka harrastivat irtosuhteita ja tuntemattomat miehet netissä maksoivat tyttöjen laskuja ilman vastapalvelusta vain siksi, että nämä tytöt olivat tyttöjä.
No vastaus on tietysti jotain: "Skriääh! Pelkkä seksi ei kiinnosta naisia! Masturbaatioalusta! Krääk!"
Mutta tuo on vain juttu, mitä naiset kertovat tavallisille, kaljuille tai lyhyille miehille. Moni harmaatukkainen feministi saarnaa siitä, miten tärkeää seksiä on naisille ja tällä palstalla keski-ikäiset naiset kertovat, että panokaveri piristi merkityksetöntä elämää.
Naisilla on yksi tarina perusperalle ja toinen tarina chadille kerrottavana.
Oletko ikinä ajatellut että "naiset" eivät ole mikään hive-mind olento, joka jakaa samat ajatukset ja käyttäytymismallit? Ainakin itselleni sadat tai tuhannet tykkäykset päivässä kuulostavat kaukaa haetuilta (olin deittisovelluksessa ennen nykyistä suhdetta, kiinnostus miehiltä oli puolen vuoden aikana noin kolminumeroinen luku) samoin kuin panokaverin kanssa suhteilu.
Nuo atleettiset nelikymppiset neitsyet voivat katsoa peiliin. Siihen on aina joku syy, jos tuohon ikään mennessä ei ole onnistunut pääsemään neitsyydestään eroon. Pelkääkö mies naisia? Yrittääkö hän aina niitä kauneimpia, jotka eivät todennäköisesti ole hänestä kiinnostuneita? Haluaako hän vain seksiä, vai pyrkiikö ensisijaisesti parisuhteeseen? Onko maksullisetkin naiset kieltäytyneet rahasta? Kuinka paljon niitä lähestymisyrityksiä on tehty ja missä? Jos yrityksiä on paljon ja tulos on aina sama, niin eiköhän yhteinen nimittäjä ole mies itse.
N32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun varallisuusaste, ulkonäkö tai sukutausta ei kelpaa.
Köyhä työssäkäyvä, L-kokoinen tavallinen ja isäpuoli oli juoppo.
Tämän teissä ö-luokan in-cel miehissä on vikana. Rahan puute ja joku juntti tehdas työ.
tehdastyö on yhdyssana, vi tun työtön mätisäkki
Vierailija kirjoitti:
Ei riitä että sinulla on se reikä.
Ennen riitti. Mutta sekä naiset että miehet ovat muuttuneet nykyisin vaativaisiksi, niin makaa kuin petaakin.
onnellinen rouva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia ne ulkkarimiehet onnistuvat niin paljon paremmin. Naiseen panostetaan. Viedään kunnon treffeille, pannaan parempaa päälle ja keskitytään siihen naiseen. Mitä se nainen ajattelee ja kertoo, kuunnellaan. Tietenkin tarjotaan. Ei pyritä ensi treffeillä helmojen alle. Parisuhteessa sitten panostetaan perheeseen, hankitaan lapsia, tehdään kotiöitä, hoidetaan kotia ja lapsia yhdessä, mutta muistetaan ne treffi-illat ja lomatkin, ostetaan joskus kukkia ja lahjoja. Kaikki tuntemani Suomessa asuvat ulkkarimiehet ovat onnellisesti perheellisiä. Ei ne suomalaiset vaimot ehkä malleja ole, mutta hyviä, suomalaisia naisia ja äitejä. Suomalaiset miehet ovat ennemmin yksin.
Kuvaamasi "perheonnen" perusteella en ihmettele.
Moni ulkkarimies avioituu suomalaisnaisen kanssa saadakseen oleskeluluvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saadakseen perheen. Kyllä, sellaisiakin tunne-elämältään terveitä miehiä on vielä.
Niin. Sama sanottuna miehiltä naisista on ulinaa.