Miksi miehet ovat mieluummin yksin, kuin panostavat täysillä niihin ihan tavallisiin suomalaisiin naisiin?
Kosiskelevat, kohtelevat kuin kukkaa kämmenellä ja näkevät vaivaa?
Kommentit (1004)
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt samaa tän 7 vuotta, kun olen ollut sinkkuna. Yksikään mies ei ole nähnyt vaivaa päästäkseen kanssani suhteeseen vaikka olen ollut Tinderissä jne.
Oletko Instassa fitnesskissa tai pin up girl? Jos et ole, ei tavallista Tahvoa kiinnosta. Tahvo voi puhua kyllä kovasti seksistä Tinder-naisen kanssa. Yhden kokeilun jälkeen palaa vanhoihin tottumuksiinsa, koska naisen vagina ei tunnu omaan käteen ja poskeen verrattuna yhtään miltään. Sitä voi vaikka syyttää naisen vaginaa löysäksi kun puhuu kavereilleen. Todellisuus on se, että Tahvon oma kalu on singlesexistä Tahvon oman käden puristuksessa puutunut.
Mihin sitä hameväkkee tarvii?
M47
Vierailija kirjoitti:
Mun varallisuusaste, ulkonäkö tai sukutausta ei kelpaa.
Köyhä työssäkäyvä, L-kokoinen tavallinen ja isäpuoli oli juoppo.
Minussa noissa ei ole mitään vikaa, jos et itse juopottele.
Vierailija kirjoitti:
M47
Niin tosiasn jos se ei anna pilluu, ei tee lapsia sulle eikä hoida kotia niin mihin ihmeeseen sitä hormonihirviötä oikein tarvii?
Aloittajalle, mitä tarjoaisit vastineeksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt samaa tän 7 vuotta, kun olen ollut sinkkuna. Yksikään mies ei ole nähnyt vaivaa päästäkseen kanssani suhteeseen vaikka olen ollut Tinderissä jne.
Miehet eivät saa juurikaan tykkäyksiä takaisin Tinderissä tavallisilta naisilta kuten eivät varmaan sinultakaan ja silti ihmettelet ettei kukaan muka ota kontaktia?
Olen laittanut kyllä tykkäyksiä ja saanut matchejakin ihan tavallisten miesten kanssa, mutta he eivät useimmiten edes vaivaudu vastaamaan viesteihin.
Muista kuitenkin, että ihan tutkimustenkin mukaan naiset pitävät ulkonäöltään miesmallin näköisiä miehiä tavallisina.
Vierailija kirjoitti:
Mistä? Ihan tavalliselle miehelle tarjotaan ihan tavallista elämää - aika loogista?
Vierailija kirjoitti:
"Miehet aina puhuu kuinka naisia viehättää jännämiehet, mutta monia miehiä yhtä lailla viehättää "jännänaiset". Kiltit naiset koetaan liian tylsinä. "
Mitkä on kiltin naisen merkit? En vielä koskaan tavannut.
No vaikka ne ujot, hiljaiset, draamattomat ja empaattiset tavistytöt, jotka ovat miehille näkymättömiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko Instassa fitnesskissa tai pin up girl? Jos et ole, ei tavallista Tahvoa kiinnosta. Tahvo voi puhua kyllä kovasti seksistä Tinder-naisen kanssa. Yhden kokeilun jälkeen palaa vanhoihin tottumuksiinsa, koska naisen vagina ei tunnu omaan käteen ja poskeen verrattuna yhtään miltään. Sitä voi vaikka syyttää naisen vaginaa löysäksi kun puhuu kavereilleen. Todellisuus on se, että Tahvon oma kalu on singlesexistä Tahvon oman käden puristuksessa puutunut.
Itse myönnän, ettei random miesten kroppaani kohtaan tuntema himo ole minulle niin tärkeää, että jaksaisin ryhtyä joksikin yllämainituksi pelkästään sen takia
Vierailija kirjoitti:
Naisten yksinäisyys on ainakin tämän tutkimuksen mukaan kasvanut aivan räjähdysmäisesti viime vuosina. (Niin on kyllä miestenkin).
Vuonna 2016 noin 6,9 % naisista kertoi kärsivänsä yksinäisyydestä. Vuonna 2022 luku oli 21,8!!
https://www.julkari.fi/bitstream/handle/10024/146766/YP2303_Laaninen%26
Näkyy tosiaan lisääntyneen paljon yksinäisyys sekä naisissa että miehissä. Ei vaan ihmiset kelpaa enää toisilleen, vaikka haluja olisi se kumppani löytää.
Vierailija kirjoitti:
"Masennuskin on sairaus.
Älä tuomitse niin nopeasti, et ehkä tiedä kaikkea toisen elämästä."
Miten tupakanpoltto asunnon sisällä liittyy masennukseen? Pihalla olisi ollut tupakkapaikkakin.
Onneksi muutama soodapesu riitti.
Selkeästikään et ymmärrä mitä kaikkea masennus saa aikaan, mm. kyvyttömyyttä jaksaa edes sinne pihalle.
Vierailija kirjoitti:
Mihin mies välttämättä tarvitsee naista jos kotihommat ja ruoanlaitto luonnistuu sekä löytyy kaveriseuraa?
Käymään fiksuja ja syvällisiä keskusteluita salatuista elämistä.
Ei jaksa panostaa enää hulluihin naisiin, joille ei mikään riitä. Kannattaa katsoa tämä niiden jotka osaavat englantia ja ymmärtävät huumoria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M47
Niin tosiasn jos se ei anna pilluu, ei tee lapsia sulle eikä hoida kotia niin mihin ihmeeseen sitä hormonihirviötä oikein tarvii?
Elämänkumppaniksi ja kasvukumppaniksi kohti parempaa ihmistä eli peiliksi.
Sinkkuna elämänsä elänyt elää aika usein ilman luonteenkehitystä. Parisuhteessa on pakko tehdä kompromisseja, opetella kommunikoimaan ja kertomaan tunteistaan ja ajatella vähän sitä toistakin. Itsekseen se voi olla minä minä minä hamaan hautaan saakka.
Toki ei kaikki ota haastetta vastaan avioliitossa, vaan vähintään toinen kärsii ja lopulta tulee ero. Ymmärrettävää, sillä onhan se omasta itsekkyydestä edes hieman periksi antaminen ikävää.
Ne joita lähestytte ovet alfoja, niillä on jo haaremi ja halukkaita jonossa asti. Tavalliselle miehelle ei suvaita edes mahdollisuutta. :'(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miehet aina puhuu kuinka naisia viehättää jännämiehet, mutta monia miehiä yhtä lailla viehättää "jännänaiset". Kiltit naiset koetaan liian tylsinä. "
Mitkä on kiltin naisen merkit? En vielä koskaan tavannut.
No vaikka ne ujot, hiljaiset, draamattomat ja empaattiset tavistytöt, jotka ovat miehille näkymättömiä.
Kyllä me miehet nimenomaan tykätään hissukkatytöistä. Mutta jos nainen on hiljainen eikä erityisen kaunis, hän jää helposti huomaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on tätä nykyjargoniaa: mitä minua hyödyttää se, tämä tai tuo. Täysin itsekästä ja hedonistista ajattelumallia, eikä tajuta edes kyseenalaistaa.
Rakkaudessa ja sitoutumisessa on kyse ihan jostain muusta. Surullista että osa jää tämän kokemuksen ulkopuolelle. Kyllä se paljon ottaa mut enemmän antaa. Jos et itse ymmärrä, niin ei väkisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät saa juurikaan tykkäyksiä takaisin Tinderissä tavallisilta naisilta kuten eivät varmaan sinultakaan ja silti ihmettelet ettei kukaan muka ota kontaktia?
Olen laittanut kyllä tykkäyksiä ja saanut matchejakin ihan tavallisten miesten kanssa, mutta he eivät useimmiten edes vaivaudu vastaamaan viesteihin.
Muista kuitenkin, että ihan tutkimustenkin mukaan naiset pitävät ulkonäöltään miesmallin näköisiä miehiä tavallisina.
Tai ei välttämättä tavallisina vaan semmoisina mistä ei tykkää, esim. liian kauniita. En halua kasvoiltaan naismaista miestä, mieluummin rosoa kuin nukkemaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten yksinäisyys on ainakin tämän tutkimuksen mukaan kasvanut aivan räjähdysmäisesti viime vuosina. (Niin on kyllä miestenkin).
Vuonna 2016 noin 6,9 % naisista kertoi kärsivänsä yksinäisyydestä. Vuonna 2022 luku oli 21,8!!
https://www.julkari.fi/bitstream/handle/10024/146766/YP2303_Laaninen%26
Näkyy tosiaan lisääntyneen paljon yksinäisyys sekä naisissa että miehissä. Ei vaan ihmiset kelpaa enää toisilleen, vaikka haluja olisi se kumppani löytää.
Ainakin kolmekymppisten sukupolvi tuntuu olevan pilalla. Olisiko nuoremmissa toivoa?
Lopunaikojen merkkikin, kun normaalit asiat kuten pariutuminen ja lisääntyminen ei enää kiinnosta.
Mihin mies välttämättä tarvitsee naista jos kotihommat ja ruoanlaitto luonnistuu sekä löytyy kaveriseuraa?