Miksi miehet ovat mieluummin yksin, kuin panostavat täysillä niihin ihan tavallisiin suomalaisiin naisiin?
Kosiskelevat, kohtelevat kuin kukkaa kämmenellä ja näkevät vaivaa?
Kommentit (1004)
Ap tarkoittaa kai yhäreitä jotka tukkivat Tinderi
Jos kerta toisensa jälkeen päädyt yhteen sellaisen miehen kanssa, joka ei arvosta sinua, niin kannattaa kyllä opetella valitsemaan ne miehet paremmin.
Kun tapasin mieheni, hän selvästi osoitti että haluaa viedä minut ulos ja viettää aikaa kanssani, nauttii seurastani, ja haluaa minua seksuaalisesti. Jos hän ei olisi noita asioista käytöksellään viestinyt, en olisi ikinä hänen kanssaan suhteeseen alkanut.
N32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Supuolitautitilastot todistavat: suurin osa nuorista naisista panee pienen miesjoukon kanssa- eli karuselli on täyttä totta, ja tässä valossa ap:n ihmettely absurdi.
Onko paneminen joka ilta eri naisen kanssa sinusta miehen panostusta parisuhteeseen? Eläs sekoita nyt asioita.
EI varmaan ole, mutta tuollaisella on mahdollisuus pariutua koska vaan. Kyllä ainakin osa noista panoista on valmiita myös parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiedä ovatko mieluummin yksin. Hirveä ulina siitä ettei ne kauneimmat anna, ja siitä että ne normaalit on nimenomaan normaaleja. Jos olisivat mieluummin yksin, olisivat hiljaa ja tyytyväisiä yksin.
Ei tosiaan sille himoitulle karusellimiehelle kelpaa tavis, ja muitahan ette potentiaalisiksi seuralaisiksi edes noteeraa.
Mitäpä tähän valehtelette?
Vai tuleeko se tavallinen incel-hokeminen?
Mitä sä sekoilet?
Naisista voi useimmin sanoa että he osaavat olla yksin. Eivät ulise ja uhriudu. Aina mieluummin yksin kuin kaltaisesi ankeuttajan kanssa.En aio edes kysyä mitä sanot tähän, koska minua eikä ketään kiinnosta ulinasi.
Hyvä pointti. Naisille se ei ole vapaaehtoinen yksinäisyys koska ei saa jotain tiettyä hyvää miestä. Vaan vapaaehtoinen yksinäisyys jotta ei tarvitse olla niiden kamalien miesten kanssa. Sellaiseen tilaan on helpompi tyytyä.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään rauhasta ja omissa ajatuksissa olemisesta. Saattaa mennä kuukasi että puhun jonkun kanssa kasvokkain. Toinen voi tarkoittamattaan rikkoa sen rauhan mitä pidän kultaakin kalliimpana.
Minulla on sama. Olin 15 vuotta parisuhteessa. Kun se päättyi jo vuosia sitten, en ole enää kaivannut uutta. Oma rauha, omat ajatukset ja oma ajankäyttö ovat nyt ykkösjuttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen nainen monesti omien kokemusteni perusteella naureskelee ivallisesti miehelleen ja katsoo ylpeänä nenänvartta pitkin. Onneksi minulla on ulkomaalainen vaimo.
Tästä samoja havaintoja itselläkin muutamaan otteeseen. Erään kerran teki mieli jälkeenpäin mainita naisen miehelle, että tietääkö hän, että miten toinen tähän suhtautuu. En tokikaan sekaannu toisten väleihin mutta kyllähän nämäkin havainnot nostavat kynnystä lähteä samaan kelkkaan.
Autistimiehen ei kannata tehdä päätelmiä liian vahvasti. Liian usein väärinkäsityksiä.
Taidamme vissiin tuntea toisemme? Kirjoita toki, missä yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät enää tahdo alkaa miehille kotitalouskoneiksi. Miesten pitää osata itsenäisesti kotihommat eli miksi nähdä vaivaa.
Paskasimat asunnot joissa olen käynyt on nuorten naisten. T: entinen kiinteistönhoitaja.
Ja silti lähtökohtaisesti kaikki paskaksi pistetyt vuokrakämpät on olleet miesten, ainakin sen mukaan mikä ylittää uutiskynnyksen. Kummallakin sukupuolella voi olla mielenterveys ja päihdeongelmaa, tiedäthän?
Muutama nuori tyttö oli "tuhonut" asunno tupakalla, toinen yleinen oli että viemäritukokset. Mut yleensä tapa tuntuu olevan kerätä johonkin asunnon nurkkaan viikolta kuukaudelta roskapussit, eteenkin talvella. Ne sitten lemuaa hormien kautta useampaan asuntoon. Tuo on vain laiskuutta ei mistään mielen terveydestä johtuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät enää tahdo alkaa miehille kotitalouskoneiksi. Miesten pitää osata itsenäisesti kotihommat eli miksi nähdä vaivaa.
Paskasimat asunnot joissa olen käynyt on nuorten naisten. T: entinen kiinteistönhoitaja.
Ja silti lähtökohtaisesti kaikki paskaksi pistetyt vuokrakämpät on olleet miesten, ainakin sen mukaan mikä ylittää uutiskynnyksen. Kummallakin sukupuolella voi olla mielenterveys ja päihdeongelmaa, tiedäthän?
Muutama nuori tyttö oli "tuhonut" asunno tupakalla, toinen yleinen oli että viemäritukokset. Mut yleensä tapa tuntuu olevan kerätä johonkin asunnon nurkkaan viikolta kuukaudelta roskapussit, eteenkin talvella. Ne sitten lemuaa hormien kautta useampaan asuntoon. Tuo on vain laiskuutta ei mistään mielen terveydest
Masennuskin on sairaus.
Älä tuomitse niin nopeasti, et ehkä tiedä kaikkea toisen elämästä.
"Masennuskin on sairaus.
Älä tuomitse niin nopeasti, et ehkä tiedä kaikkea toisen elämästä."
Miten tupakanpoltto asunnon sisällä liittyy masennukseen? Pihalla olisi ollut tupakkapaikkakin.
Onneksi muutama soodapesu riitti.
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen on tavallinen. Ei 50 kg ylipainoinen.
Tavallisella naisella kuin miehelläkin on ylipainoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiedä ovatko mieluummin yksin. Hirveä ulina siitä ettei ne kauneimmat anna, ja siitä että ne normaalit on nimenomaan normaaleja. Jos olisivat mieluummin yksin, olisivat hiljaa ja tyytyväisiä yksin.
Ei tosiaan sille himoitulle karusellimiehelle kelpaa tavis, ja muitahan ette potentiaalisiksi seuralaisiksi edes noteeraa.
Mitä sä sekoilet?
Naisista voi useimmin sanoa että he osaavat olla yksin. Eivät ulise ja uhriudu. Aina mieluummin yksin kuin kaltaisesi ankeuttajan kanssa.En aio edes kysyä mitä sanot tähän, koska minua eikä ketään kiinnosta ulinasi.
Hyvä pointti. Naisille se ei ole vapaaehtoinen yksin
Naisten yksinäisyys on ainakin tämän tutkimuksen mukaan kasvanut aivan räjähdysmäisesti viime vuosina. (Niin on kyllä miestenkin).
Vuonna 2016 noin 6,9 % naisista kertoi kärsivänsä yksinäisyydestä. Vuonna 2022 luku oli 21,8!!
https://www.julkari.fi/bitstream/handle/10024/146766/YP2303_Laaninen%26…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutama nuori tyttö oli "tuhonut" asunno tupakalla, toinen yleinen oli että viemäritukokset. Mut yleensä tapa tuntuu olevan kerätä johonkin asunnon nurkkaan viikolta kuukaudelta roskapussit, eteenkin talvella. Ne sitten lemuaa hormien kautta useampaan asuntoon. Tuo on vain laiskuutta ei mistään mielen terveydest
Niin, no eihän tuo ole tietysti hyvää elämänhallintaa, mutta hiuksista ym. tulevat viemäritukokset ja roskapussivuori on silti asioita jotka hyvin harvoin pilaavat koko asunnon. Sisällä tupakointi on sukupuolesta riippumatta huono homma kämpälle, en silti usko että vain naiset tupakoivat sisällä. Yleensä siivoamattomuus johtuu masennuksesta tai siitä, että nuorelle ei ole kotona opetettu että viemärit pitää siivota säännöllisesti ja hän on saattanut tottua tietynlaisen likamäärän keskellä asumiseen. Nykypäivänä on aika tavallista, että kodinhoitoa aletaan harjoittelemaan vasta omilleen muuton jälkeen. Vanhempia voi myös syyttää, eikä sitä osaamatonta nuorta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaivaa nähdään niitä kohtaan jotka ovat vaivan arvoisia.
En nyt tiedä. Olen vaikeinta laatua luonnevikainen enkä ihmeellisen näköinen, kroppa varsinkin löllö ja roikkuva. Ja minulla on aina kun olen miehen kelpuuttanut, ollut todella ihana ja huomaavainen mies. Olen itse todella yliherkkä, ilkeä, vainoharhainen, katkera jnejne. Ja itse lopettanut kaikki ne pari pitkää suhdettakin mitä on ollut. Hemmottelua ja huomioita niissä oli loppuun asti.
Nytkin on mies joka palvoo ja rakastaa ja on kärsivällinen. Luulen että se miten kohtelee muita kertoo enemmän siitä kohtelijasta kuin kohteesta. 🤔
Miehet aina puhuu kuinka naisia viehättää jännämiehet, mutta monia miehiä yhtä lailla viehättää "jännänaiset". Kiltit naiset koetaan liian tylsinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja ymmärrän miehiä. Naisilla usein terävä kieli, itsellänikin. Jos itse pehmentää sanomisiaan, niin huomaa, miten mies alkaa huomioida naista paremmin. Suomessa painotetaan tytöille pienestä saakka, että itse pitää pärjätä. Niin pitääkin, mutta siinä jää miehelle aika pieni tila. Ei ihme jos illat poikakavereiden kanssa vetävät puoleensa. Olen huomannut tämän myös omasta pojastani.
Olen törmännyt samaan. Baarissa miehille tuntuu riittävän, että nainen on rauhallinen, ei tyrkky, ei kärkäs, ei suulas.
En ole koskaan ollut tyrkky, kärkäs tai suulas. Rauhallinen olen. Silti harva mies kiinnittää muhun huomiota. Syynä on tietenkin ylipaino. Jotkut jopa katsovat rumasti päälle jos kehtaan osallistua yhteiseen keskusteluun. Miehet näkevät vain ne hoikat kaunottaret tai naiset jot
Kyllä pulleammillekin riittää miehiä. Ongelmasi on varmaan tuo rauhallisuus, miehiä ei yleensä sellaiset ujot hiljaiset tytöt kiinnosta, mikä tuosta rauhallisuudesta tulee mieleen.
"Miehet aina puhuu kuinka naisia viehättää jännämiehet, mutta monia miehiä yhtä lailla viehättää "jännänaiset". Kiltit naiset koetaan liian tylsinä. "
Mitkä on kiltin naisen merkit? En vielä koskaan tavannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä sekoilet?
H
Mitä sitten? Ei kaverit tai parisuhde ole ihmisoikeus naisillakaan.
Vierailija kirjoitti:
Karuselli on totta, virallisten sukupuolitautitilastojen mukaan.
Ja suurin osa miehistä kadehtii karusellimiehiä ja haluaisivat itse olla näiden tilalla 😄
Eli pohjimmiltaan ovat samanlaisia. Toisilla vain käy faksi ja toisilla ei.
Koska jännämiehen ei tarvitse ponnistella, hän saa sen joka tapauksessa. Tavallinen mies ei kelpa tekipä hän mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaivaa nähdään niitä kohtaan jotka ovat vaivan arvoisia.
Eli kauniiden naisten eteen nähdään vaivaa, muiden ei.
Enpä tiedä. En ole erityisen kaunis ja minua lähestytään ja nähdään vaivaa. Käsittääkseni nimenomaan todella kauniita naisia ei edes lähesty kuin hullut, näin olen ainakin kuullut. Veikkaan että kyse on jostain lähestyttävyydestä.
Ehkä olet niin herkkä, että miehet uskaltavat lähestyä sinua?
Herkkä millä tavalla? Lähinnä mua on kuvailtu rempseäksi.
Mitä sä sekoilet?
Naisista voi useimmin sanoa että he osaavat olla yksin. Eivät ulise ja uhriudu. Aina mieluummin yksin kuin kaltaisesi ankeuttajan kanssa.
En aio edes kysyä mitä sanot tähän, koska minua eikä ketään kiinnosta ulinasi.