Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet ovat mieluummin yksin, kuin panostavat täysillä niihin ihan tavallisiin suomalaisiin naisiin?

Vierailija
06.07.2025 |

Kosiskelevat, kohtelevat kuin kukkaa kämmenellä ja näkevät vaivaa?

Kommentit (1004)

Vierailija
61/1004 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaivaa nähdään niitä kohtaan jotka ovat vaivan arvoisia. 

Eli kauniiden naisten eteen nähdään vaivaa, muiden ei. 

Nuo someihmiset näyttävät elämänsä täydellisenä somessa. Kaikki pitää kuvata someen: Kävin saunassa, kävin dinnerillä, ostin kukkia. Itse elämästä nauttiminen menee sen elämän kuvaamiseen. Kauniita he kyllä ovat. 

Itse rahansa tienaavat uranaiset ovat upean näköisiä, mutta kiireisiä. 

Ainoa sopiva joukko joka tulee mieleen, on perijät. Heillä on rahaa olla ja aikaa olla kauniita. 

Monet muut naiset (työssäkäyvät ja työttömät) ovat arjen väsyttämiä, kiireisiä ja lässähtäneitä. 

Vierailija
62/1004 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihailu ja arvostus pitää ansaita. Sun ongelma on siinä, että sä haluat palkinnon, mutta et ole valmis tekemään sitä duunia, mitä sen palkinnon saaminen vaatisi.

"Kaikki mulle heti" asenne ei pitkälle tässä maailmassa kanna. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/1004 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kenenkään kannata olla ihmisen kanssa josta ei pidä, vaikka toinen vaihtoehto olisi sitten yksinäisyys. Todellakaan ei kannata ainakaan nähdä vaivaa ihmiseen jota ei halua. 

Silti naisille huudetaan netissä, että kyllä pitäisi antaa mahdollisuus kenelle tahansa miehelle. 

Vierailija
64/1004 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet tavoittelevat sitä primitiivireaktion aiheuttavaa salin kaunotarta. Muut jäävät seinäruusuiksi tai herättävät ihastusta vasta, kun heihin tutustuu paremmin.

Pojat eivät tajua, tosimiehet kyllä tietävät. 

Vierailija
65/1004 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja ymmärrän miehiä. Naisilla usein terävä kieli, itsellänikin. Jos itse pehmentää sanomisiaan, niin huomaa, miten mies alkaa huomioida naista paremmin. Suomessa painotetaan tytöille pienestä saakka, että itse pitää pärjätä. Niin pitääkin, mutta siinä jää miehelle aika pieni tila. Ei ihme jos illat poikakavereiden kanssa vetävät puoleensa. Olen huomannut tämän myös omasta pojastani.

Olen törmännyt samaan. Baarissa miehille tuntuu riittävän, että nainen on rauhallinen, ei tyrkky, ei kärkäs, ei suulas. 

Vierailija
66/1004 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sellaisiakin naisia, joiden eteen miehet näkevät paljon vaivaa, ja joita he kosiskelevat aktiivisesti. 

Oleellinen kysymys onkin mielestäni se, että miten tuollaiseksi naiseksi pääsee? Miltä pitää näyttää? miten pitää pukeutua? miten kannattaa käyttäytyä?

Tarvitset ennen kaikkea hyvät geenit. Ja nuoren iän. Siihen päälle runsaasti liikuntaa, ja rahaa kampaajaan, ihonhoitoon, hyviin vaatteisiin ja meikkeihin. Opettele meikkaamaan hyvin. Ulkonäkö on se tärkein juttu. Kehitä sellainen ylimielinen narttuasenne ja käyttäydy arvaamattomasti ja epävakaasti. Muista kirkua ja heitellä välillä tavaroita. Miehet rakastavat sellaista.

Vierailija
67/1004 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset eivät panosta mieheen mitenkään? Jos naiset kommunikoisivat selkeästi, treffien sopiminen olisi vaivatonta, kehuisivat ulkonäköä ja kertoisivat että oli kiva viettää aikaa yhdessä niin kyllä siinä olisi motivaatiota nostaa vaihdetta.

Ja ajatteles, jos se suomalainen mies joskus vaivautuisi tekemään saman verran! 

Siihen ei tuollainen panostus tavalliselta naiselta vielä riitä.

Olen tehnyt näin joka treffeillä ja saanut aina rukkaset.

Vierailija
68/1004 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallisen naisen ulkonäkö ei riitä sinkkumiehille.

Roskaa.

-Suomessa liikuntavammaiset naiset myyvät seksiä

-Lihaville naisille on oma maksava fetissikuntansa

-Naiset saavat satoja tai tuhansia tykkäyksiä päivässä

-Nuoret naiset kertovat TikTokissa miten upeita naiset ovat ja miten eivät näe päivässä yhtään hyvännäköistä miestä

Naiset ja miehet elävät aivan eri maailmoissa. Monella nelikymppisellä atleettisella suomalaismiehellä on neitsyys housuissa. Joka vuosi miesten ja naisten maailmat etääntyvät toisistaan. Jo 00-luvuilla tunsin noita-akkamaisen rumia naisia, jotka harrastivat irtosuhteita ja tuntemattomat miehet netissä maksoivat tyttöjen laskuja ilman vastapalvelusta vain siksi, että nämä tytöt olivat tyttöjä. 

No vastaus on tietysti jotain: "Skriääh! Pelkkä seksi ei kiinnosta naisia! Masturbaati

Pitänee sitten näin ylipainoisena, keski-ikäisenä naisena pelastaa joku nuori atleetti poikuudeltaan. 

Vierailija
69/1004 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiedä. En ole erityisen kaunis ja minua lähestytään ja nähdään vaivaa. Käsittääkseni nimenomaan todella kauniita naisia ei edes lähesty kuin hullut, näin olen ainakin kuullut. Veikkaan että kyse on jostain lähestyttävyydestä. 

Vierailija
70/1004 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet tavoittelevat sitä primitiivireaktion aiheuttavaa salin kaunotarta. Muut jäävät seinäruusuiksi tai herättävät ihastusta vasta, kun heihin tutustuu paremmin.

Pojat eivät tajua, tosimiehet kyllä tietävät. 

Joku kilpailuasetelma. Voittaja saa palkinnon. Ikäänkuin pitäisi näyttää heti kaikki kortit. 

Minulle on monta kertaa baarissa sanottu (kun mies on ehkä vahingossa tullut juttelemaan), että sinä oletkin itseasiassa aika kaunis. Tämä siis sen jälkeen, kun ollaan juteltu. Tämä on parempi, että tutustuminen saa edetessä uusia kierroksia. 

Vierailija
71/1004 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja ymmärrän miehiä. Naisilla usein terävä kieli, itsellänikin. Jos itse pehmentää sanomisiaan, niin huomaa, miten mies alkaa huomioida naista paremmin. Suomessa painotetaan tytöille pienestä saakka, että itse pitää pärjätä. Niin pitääkin, mutta siinä jää miehelle aika pieni tila. Ei ihme jos illat poikakavereiden kanssa vetävät puoleensa. Olen huomannut tämän myös omasta pojastani.

Olen törmännyt samaan. Baarissa miehille tuntuu riittävän, että nainen on rauhallinen, ei tyrkky, ei kärkäs, ei suulas. 

En ole koskaan ollut tyrkky, kärkäs tai suulas. Rauhallinen olen. Silti harva mies kiinnittää muhun huomiota. Syynä on tietenkin ylipaino. Jotkut jopa katsovat rumasti päälle jos kehtaan osallistua yhteiseen keskusteluun. Miehet näkevät vain ne hoikat kaunottaret tai naiset jotka ovat vähintään hoikkia. Ei haittaa vaikka nainen olisi tyhjäpää.

Vierailija
72/1004 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen huomannut, että jos pehmentää sanomisiaan, niin mies alkaa väheksyä ja lytätä ja pyrkii niskan päälle. 

Yksin on pakko pärjätä, kun ei se mies saa mitään aikaiseksi. 

Valitettavasti monella näin. Kauniilla naisella voi olla toisin. 

Vierailija
73/1004 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiedä. En ole erityisen kaunis ja minua lähestytään ja nähdään vaivaa. Käsittääkseni nimenomaan todella kauniita naisia ei edes lähesty kuin hullut, näin olen ainakin kuullut. Veikkaan että kyse on jostain lähestyttävyydestä. 

Minusta tuntuisi vaivaannuttavalta, jos joku näkisi paljon vaivaa lähestyessään minua. Olen mielummin sellainen aika tavallinen, jonka mies ikäänkuin löytää sattumalta. 

Vierailija
74/1004 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En toivo mieheltä mitään, mitä en itse voi hänelle antaa.

Olen tavallinen nainen ja haluan tavallisen miehen, johon panostaisin. En polta, en läträä viinan kanssa, samanmoinen mies olisi minulle tavallinen ja oikein passeli.

Minulla on ylipainoa, miehessäkään ei ylipaino haittaa. Harrastan liikuntaa, sama toivottavaa miehellä . Jos miehellä, kuten mullakin, on masua, ei haittaa. Olen ja mies on silti vetävä ja seksikäs.

Viihdyn paremmin kotona kuin kissanristiäisissä, jos mies ajattelee samoin mahtavaa. Se ei ole tylsää, vaan mukavaa ja kotoisaa.

Olen suhteessa uskollinen, hellä ja intohimoinen tavallinen nainen ja samanmoinen mies saisi minut kiinnostumaan.

Miksei mies näe tavallisen naisen vetovoimaa kuten tavallinen nainen näkee vetovoiman tavallisessa miehessä? Miksei tavallinen mies arvosta ja halua tavallista naista vaan himoaa instabeibejä irtolisäkkeineen?

Vierailija
75/1004 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihailu ja arvostus pitää ansaita. Sun ongelma on siinä, että sä haluat palkinnon, mutta et ole valmis tekemään sitä duunia, mitä sen palkinnon saaminen vaatisi.

"Kaikki mulle heti" asenne ei pitkälle tässä maailmassa kanna. 

Ja naiset ovat kohtuuttomia, jos odottavat, että mies näkisi sen verran vaivaa, että elättäisi itsensä ja kävisi joskus suihkussa? 

Vierailija
76/1004 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitset ennen kaikkea hyvät geenit. Ja nuoren iän. Siihen päälle runsaasti liikuntaa, ja rahaa kampaajaan, ihonhoitoon, hyviin vaatteisiin ja meikkeihin. Opettele meikkaamaan hyvin. Ulkonäkö on se tärkein juttu. Kehitä sellainen ylimielinen narttuasenne ja käyttäydy arvaamattomasti ja epävakaasti. Muista kirkua ja heitellä välillä tavaroita. Miehet rakastavat sellaista.

Yleensä tuollaisista otetaan avioero tai leimataan "hulluiksi ämmiksi". Ehkä muutama mies tykkää riitelevästä ja ylimielisestä naisesta, eivät kaikki. Pettävät sitten heitä ystävättärensä tms. kanssa.

Vierailija
77/1004 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ollut tyrkky, kärkäs tai suulas. Rauhallinen olen. Silti harva mies kiinnittää muhun huomiota. Syynä on tietenkin ylipaino. Jotkut jopa katsovat rumasti päälle jos kehtaan osallistua yhteiseen keskusteluun. Miehet näkevät vain ne hoikat kaunottaret tai naiset jot

Sun pitäisi ehkä miettiä vaatteita enemmän ja laittaa hiuksia ja meikata. Kyllä ylipainoinen jollekin miehelle kelpaa. 

Vierailija
78/1004 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun varallisuusaste, ulkonäkö tai sukutausta ei kelpaa.

Köyhä työssäkäyvä, L-kokoinen tavallinen ja isäpuoli oli juoppo.

Ei suomalauset miehet ole kiinnostuneita edes hyvätuloisista naisista, S-kokoisistakaan, eivät mistään muusta kuin alle 30-vuotiaista malleista ja siksi syntyvyys on mikä on. Ulkomailta roudaavat kyllä niitä mursun näköisiä vähä-älyisiä aasialaisia naisia.

Vierailija
79/1004 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuisi vaivaannuttavalta, jos joku näkisi paljon vaivaa lähestyessään minua. Olen mielummin sellainen aika tavallinen, jonka mies ikäänkuin löytää sattumalta. 

Voi olla. Kommentoin nyt lähinnä sitä että vain kauniiden ihmisten eteen nähtäisiin vaivaa tai että vain heitä lähestyttäisiin. Kokemukseni perusteella ei pidä paikkaansa, melkein päinvastoin. 

Vierailija
80/1004 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En toivo mieheltä mitään, mitä en itse voi hänelle antaa.

Olen tavallinen nainen ja haluan tavallisen miehen, johon panostaisin. En polta, en läträä viinan kanssa, samanmoinen mies olisi minulle tavallinen ja oikein passeli.

Minulla on ylipainoa, miehessäkään ei ylipaino haittaa. Harrastan liikuntaa, sama toivottavaa miehellä . Jos miehellä, kuten mullakin, on masua, ei haittaa. Olen ja mies on silti vetävä ja seksikäs.

Viihdyn paremmin kotona kuin kissanristiäisissä, jos mies ajattelee samoin mahtavaa. Se ei ole tylsää, vaan mukavaa ja kotoisaa.

Olen suhteessa uskollinen, hellä ja intohimoinen tavallinen nainen ja samanmoinen mies saisi minut kiinnostumaan.

Miksei mies näe tavallisen naisen vetovoimaa kuten tavallinen nainen näkee vetovoiman tavallisessa miehessä? Miksei tavallinen mies arvosta ja halua tavallista naista vaan himoaa instabeibejä irtolisäkkeineen?

Koska se mitä tarjoat, on miehille minimi, johon ei tarvitse kiinnittää edes huomiota. 

Mutta se mitä vaadit mieheltä, on aivan liikaa! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän