Miksi miehet ovat mieluummin yksin, kuin panostavat täysillä niihin ihan tavallisiin suomalaisiin naisiin?
Kosiskelevat, kohtelevat kuin kukkaa kämmenellä ja näkevät vaivaa?
Kommentit (1004)
Tarkistin juuri Tinderin ja montako matchiä siellä olikaan tavallisten naisten kanssa joille laittanut tykkäyksen, ei yhtään joten höpöhöpöä tuo ettei tavallisiin naisiin muka oteta kontaktia.
Monet suomalaismiehet luulevat olevansa komeita.
Useimmat erehtyvät.
Miksi naiset eivät panosta mieheen mitenkään? Jos naiset kommunikoisivat selkeästi, treffien sopiminen olisi vaivatonta, kehuisivat ulkonäköä ja kertoisivat että oli kiva viettää aikaa yhdessä niin kyllä siinä olisi motivaatiota nostaa vaihdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla päinvastaisia kokemuksia. Moni mies on todella huolehtivainen ja täynnä rakkautta.
Mikään ei vaan tunnu riittävän teille naisille.
Mistä noin päättelet? Mitä sellaista sanoin tuossa kommentissa?
Miten mies voi panostaa naiseen kun ei tavis naisille koskaan kelpaa tavis mies. Ei edes rumat naiset halua seurustella tavis miesten kanssa. Yritetty on vaikka minkänäköisiä naisia niin pakit tulee aina.
Vierailija kirjoitti:
Ei riitä että sinulla on se reikä.
Miehelläkin on monta reikää, mikä maksaa?
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen nainen monesti omien kokemusteni perusteella naureskelee ivallisesti miehelleen ja katsoo ylpeänä nenänvartta pitkin. Onneksi minulla on ulkomaalainen vaimo.
Mistä maasta?
Tavallinen on tavallinen. Ei 50 kg ylipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen nainen monesti omien kokemusteni perusteella naureskelee ivallisesti miehelleen ja katsoo ylpeänä nenänvartta pitkin. Onneksi minulla on ulkomaalainen vaimo.
Tästä samoja havaintoja itselläkin muutamaan otteeseen. Erään kerran teki mieli jälkeenpäin mainita naisen miehelle, että tietääkö hän, että miten toinen tähän suhtautuu. En tokikaan sekaannu toisten väleihin mutta kyllähän nämäkin havainnot nostavat kynnystä lähteä samaan kelkkaan.
Autistimiehen ei kannata tehdä päätelmiä liian vahvasti. Liian usein väärinkäsityksiä.
Jos nämä yksin olevat miehet eivät ole rakastuneet?
Ei kenenkään pidä olla ihmisen kanssa, jota ei rakasta. Parempi olla yksin.
Vierailija kirjoitti:
Monet suomalaismiehet luulevat olevansa komeita.
Useimmat erehtyvät.
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
Kuka erehtyy?
Panostavat täysillä eli miten? Puhu suoraan. Vaikka onhan toisaalta sanomattakin selvää, mitä tolla käytännössä tarkoitetaan.
Näin on helpompaa, halvempaakin. Ja omin käsin onnistuu.
Olen mieluummin yksin, kuin menen rakastumatta suhteeseen. Olen kyllä ollut pitkissäkin suhteissa ilman rakastumista, mutta enää en viitsi. Mitä etua parisuhteesta saa verrattuna yksin asumiseen ja esim. ystävyyssuhteeseen naisen kanssa. Seksiä ehkä, mutta se ei ole välttämätöntä. Arvostan vapautta enemmän. Minulla on kyllä naisia ystävinä. Voisin kyllä panostaa täysillä tavalliseen suomalaiseen naiseen, mutta se vaatii rakastumisen, ja sitä tapahtuu harvoin. M
Miksi panostaa täysillä, jos ei mitään saa vastineeksi?
Tyhjän saa pyytämättäkin.
M43
Naisertan on onnellisimmillaan sinkkuina? Nauttikaa nyt onnesta ja ilosta.
Vierailija kirjoitti:
Tavallisen naisen ulkonäkö ei riitä sinkkumiehille.
Mites se miesten ulkonäkö? Sekään ei riitä.
Mutta miehillehön naisissa tärkeintä on nuori ikä ja kaunis ulkonäkö. Muilla asioilla ei naisessa ole väliä.
Siksi naisten ei kannata panostaa miehiin mitenkään, ottaa vain heistä se hylry, mikä on saatavissa. Rakastua ei kannata. Jos miehestä ei saa riittävää hyötyä, niin mies liuskaan ja heti. Parisuhde on muutenkin erittäin huono diili naiselle, joten todella harvqn miehen kanssa kannattaa ryhtyä yhtään mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt samaa tän 7 vuotta, kun olen ollut sinkkuna. Yksikään mies ei ole nähnyt vaivaa päästäkseen kanssani suhteeseen vaikka olen ollut Tinderissä jne.
Miehet eivät saa juurikaan tykkäyksiä takaisin Tinderissä tavallisilta naisilta kuten eivät varmaan sinultakaan ja silti ihmettelet ettei kukaan muka ota kontaktia?
Olen laittanut kyllä tykkäyksiä ja saanut matchejakin ihan tavallisten miesten kanssa, mutta he eivät useimmiten edes vaivaudu vastaamaan viesteihin.
Naisen kanssa ei voi olla kaveri. Joko seurustelu tai ei mitään.
Tästä samoja havaintoja itselläkin muutamaan otteeseen. Erään kerran teki mieli jälkeenpäin mainita naisen miehelle, että tietääkö hän, että miten toinen tähän suhtautuu. En tokikaan sekaannu toisten väleihin mutta kyllähän nämäkin havainnot nostavat kynnystä lähteä samaan kelkkaan.