Miksi miehet ovat mieluummin yksin, kuin panostavat täysillä niihin ihan tavallisiin suomalaisiin naisiin?
Kosiskelevat, kohtelevat kuin kukkaa kämmenellä ja näkevät vaivaa?
Kommentit (1004)
On sellaisiakin naisia, joiden eteen miehet näkevät paljon vaivaa, ja joita he kosiskelevat aktiivisesti.
Oleellinen kysymys onkin mielestäni se, että miten tuollaiseksi naiseksi pääsee? Miltä pitää näyttää? miten pitää pukeutua? miten kannattaa käyttäytyä?
Estääkö jokin niitä naisia panostamasta miehiin?
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavalliset naiset ovat usein aika tylsiä. Ei kukaan fiksu mies jaksa sellasta elämää että käydään Prismassa ja maataan sohvalla katsomassa yhdessä jotain Putousta lol
Minusta tavallisuutta on se että nainen ei ole erityisen rikas, ei missään korkeassa statuksessa yhteiskunnassa, ei missin tai mallin näköinen mutta ihan nätti, hyväntahtoinen ja kiltti muttei mikään kynnysmatto, hänellä on omia mielipteitä ja intohimoja elämässä, on se sit mitä vaan, taide, puutarha, ruoanlaitto, vuorikiipeily.. siis ihan tavallista elämää ns maija meikäläisenä. Prismassa tai muussa kaupassa nyt on pakko joskus käydä mutta elämä on muuta tai ainakin muutakin kuin Putouksen tm katsomista sohvalla lojuen.
Vierailija kirjoitti:
Naisen kanssa ei voi olla kaveri. Joko seurustelu tai ei mitään.
Totta kai voi. Mulla on ollut useita naisia ystävinä ja edelleen. Parisuhteissa on se huono puoli, että ystävyys muihin naisiin hiipuu.
Vierailija kirjoitti:
Tavallisen naisen ulkonäkö ei riitä sinkkumiehille.
Roskaa.
-Suomessa liikuntavammaiset naiset myyvät seksiä
-Lihaville naisille on oma maksava fetissikuntansa
-Naiset saavat satoja tai tuhansia tykkäyksiä päivässä
-Nuoret naiset kertovat TikTokissa miten upeita naiset ovat ja miten eivät näe päivässä yhtään hyvännäköistä miestä
Naiset ja miehet elävät aivan eri maailmoissa. Monella nelikymppisellä atleettisella suomalaismiehellä on neitsyys housuissa. Joka vuosi miesten ja naisten maailmat etääntyvät toisistaan. Jo 00-luvuilla tunsin noita-akkamaisen rumia naisia, jotka harrastivat irtosuhteita ja tuntemattomat miehet netissä maksoivat tyttöjen laskuja ilman vastapalvelusta vain siksi, että nämä tytöt olivat tyttöjä.
No vastaus on tietysti jotain: "Skriääh! Pelkkä seksi ei kiinnosta naisia! Masturbaatioalusta! Krääk!"
Mutta tuo on vain juttu, mitä naiset kertovat tavallisille, kaljuille tai lyhyille miehille. Moni harmaatukkainen feministi saarnaa siitä, miten tärkeää seksiä on naisille ja tällä palstalla keski-ikäiset naiset kertovat, että panokaveri piristi merkityksetöntä elämää.
Naisilla on yksi tarina perusperalle ja toinen tarina chadille kerrottavana.
Ikääntynemmät naiset on kiukkuisia, riidanhaluisia. Kuka heitä jaksaa. Maksulliset on ok.
Naiset eivät enää tahdo alkaa miehille kotitalouskoneiksi. Miesten pitää osata itsenäisesti kotihommat eli miksi nähdä vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavalliset naiset ovat usein aika tylsiä. Ei kukaan fiksu mies jaksa sellasta elämää että käydään Prismassa ja maataan sohvalla katsomassa yhdessä jotain Putousta lol
Ja jos nainen haluaa tehdä jotain muuta, niin sitten valitetaan, että miksi kotoilu ei kelpaa, vaan naisten pitää saada koko ajan jotain viihdettä tai jonnekin pitää mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallisen naisen ulkonäkö ei riitä sinkkumiehille.
Roskaa.
-Suomessa liikuntavammaiset naiset myyvät seksiä
-Lihaville naisille on oma maksava fetissikuntansa
-Naiset saavat satoja tai tuhansia tykkäyksiä päivässä
-Nuoret naiset kertovat TikTokissa miten upeita naiset ovat ja miten eivät näe päivässä yhtään hyvännäköistä miestä
Naiset ja miehet elävät aivan eri maailmoissa. Monella nelikymppisellä atleettisella suomalaismiehellä on neitsyys housuissa. Joka vuosi miesten ja naisten maailmat etääntyvät toisistaan. Jo 00-luvuilla tunsin noita-akkamaisen rumia naisia, jotka harrastivat irtosuhteita ja tuntemattomat miehet netissä maksoivat tyttöjen laskuja ilman vastapalvelusta vain siksi, että nämä tytöt olivat tyttöjä.
No vastaus on tietysti jotain: "Skriääh! Pelkkä seksi ei kiinnosta naisia! Masturbaati
Ahaa, tänään ja tässä ketjussa näin. Jäädään nyt odottamaan sitä toista ketjua jossa suomalaiselle naiselle ei seiso vaikka mitä tekisi.
Vierailija kirjoitti:
Vaivaa nähdään niitä kohtaan jotka ovat vaivan arvoisia.
Eli kauniiden naisten eteen nähdään vaivaa, muiden ei.
Huoh incelit tukkivat joka ketjun
Koska ne naiset on mieluummin yksin.
Olen nainen ja ymmärrän miehiä. Naisilla usein terävä kieli, itsellänikin. Jos itse pehmentää sanomisiaan, niin huomaa, miten mies alkaa huomioida naista paremmin. Suomessa painotetaan tytöille pienestä saakka, että itse pitää pärjätä. Niin pitääkin, mutta siinä jää miehelle aika pieni tila. Ei ihme jos illat poikakavereiden kanssa vetävät puoleensa. Olen huomannut tämän myös omasta pojastani.
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Nykyisin naiset ovat olevinaan prinsessoja, siksi eivät panosta kun ei nainenkaan
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset eivät panosta mieheen mitenkään? Jos naiset kommunikoisivat selkeästi, treffien sopiminen olisi vaivatonta, kehuisivat ulkonäköä ja kertoisivat että oli kiva viettää aikaa yhdessä niin kyllä siinä olisi motivaatiota nostaa vaihdetta.
Ja ajatteles, jos se suomalainen mies joskus vaivautuisi tekemään saman verran!
Siihen ei tuollainen panostus tavalliselta naiselta vielä riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vaivaa nähdään niitä kohtaan jotka ovat vaivan arvoisia.
En nyt tiedä. Olen vaikeinta laatua luonnevikainen enkä ihmeellisen näköinen, kroppa varsinkin löllö ja roikkuva. Ja minulla on aina kun olen miehen kelpuuttanut, ollut todella ihana ja huomaavainen mies. Olen itse todella yliherkkä, ilkeä, vainoharhainen, katkera jnejne. Ja itse lopettanut kaikki ne pari pitkää suhdettakin mitä on ollut. Hemmottelua ja huomioita niissä oli loppuun asti.
Nytkin on mies joka palvoo ja rakastaa ja on kärsivällinen. Luulen että se miten kohtelee muita kertoo enemmän siitä kohtelijasta kuin kohteesta. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Miksi panostaa täysillä, jos ei mitään saa vastineeksi?
Tyhjän saa pyytämättäkin.
M43
Juuri tämä! Tämän takia suomalaiset naiset eivät viitsi enää panostaa miehiin kuten menneinä vuosikymmeninä.
Eii tavis mies saa tavis naista. Naisilla on isot ulkonäkökriteerit. Suomessa on yli 600 000 sinkkumiestä ja lähes saman verran naisia. Se kertoo jo siitä ettei miehet kelpaa naisille.
Suhteessa oleminen ei ole pakollista. Jos joku viihtyy paremmin sinkkuna, hänen kannattaa olla sinkkuna.