Miksi miehet ovat mieluummin yksin, kuin panostavat täysillä niihin ihan tavallisiin suomalaisiin naisiin?
Kosiskelevat, kohtelevat kuin kukkaa kämmenellä ja näkevät vaivaa?
Kommentit (1004)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla päinvastaisia kokemuksia. Moni mies on todella huolehtivainen ja täynnä rakkautta.
Sehän on vain oman persoonallisuutesi refleksio!
Eräs nuorisoyhtye hoilasi aikoinaan, että jos haluu saada on pakko antaa. Vastavuoroisuuden periaate toimii kaikessa: Ystävällisyydessä, toisen huomioimisessa, arjen pienissä teoissa.
Juuri tämä on sitä, mitä moni mies salaa kaipaa ainaisen nalkutuksen, kiukuttelun ja typerien, merkityksettömien vaatimusten sijasta! Mutta me etsimme sitä turhaan, sillä suomalaisista naisista sitä ei enää löydy. Niinpä elämme mieluummin yksin omissa luolissamme.
Ohessa eräs yhdysvaltalaistyttö ilmaisee asian iskevästi. Moni
Mulla on se kokemus että toiset naiset usein pitävät minua vaativana ja hankalana persoonana, miehet taas suorana ja mukavana.
Koska ne tavis naisetkin vaativat mahdottomia . Pitäisi erektion toimia ja kyetä seksiin . Ei ole edes teoriassa mahdollista . Eikä tietysti edes vastata viesteihin .
"Mulla on se kokemus että toiset naiset usein pitävät minua vaativana ja hankalana persoonana, miehet taas suorana ja mukavana."
Tuo on helppo uskoa, varsinkin kun on voinut kärpäsenä katossa seurata millaisia pettureita naiset ovat toisilleen naisvaltaisissa työpaikoissa ja harrastuspiireissä. Naiset joutuvat toistensa seurassa aina olemaan vähän varuillaan.
Vierailija kirjoitti:
"Mulla on se kokemus että toiset naiset usein pitävät minua vaativana ja hankalana persoonana, miehet taas suorana ja mukavana."
Tuo on helppo uskoa, varsinkin kun on voinut kärpäsenä katossa seurata millaisia pettureita naiset ovat toisilleen naisvaltaisissa työpaikoissa ja harrastuspiireissä. Naiset joutuvat toistensa seurassa aina olemaan vähän varuillaan.
En osaa sanoa onko kyse siitä, mulle naisporukoissa oleminen on aina ollut hankalaa. Olen ajatellut sen johtuvan siitä etteivät kommunikaatiotavat usein natsaa. Läheiset ystäväni ovat kyllä naisia, mutta jos pitää olla porukassa jossa on paljon naisia (varsinkin vieraita), olo on aika uupunut. Jokaista sanavalintaa pitää miettiä, jatkuvasti pitää esittää joustavaa joka asiasta, kaikki voidaan tulkita väärin ja usein hakemalla haetaan rivien välistä asioita joita siellä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa onko kyse siitä, mulle naisporukoissa oleminen on aina ollut hankalaa. Olen ajatellut sen johtuvan siitä etteivät kommunikaatiotavat usein natsaa. Läheiset ystäväni ovat kyllä naisia, mutta jos pitää olla porukassa jossa on paljon naisia (varsinkin vieraita), olo on aika uupunut. Jokaista sanavalintaa pitää miettiä, jatkuvasti pitää esittää joustavaa joka asiasta, kaikki voidaan tulkita väärin ja usein hakemalla haetaan rivien välistä asioita joita siellä ei ole.
Tuohan kuulostaa aivan kommunistisen puolueen puoluekokoukselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän naiset arvosta ylipäätään edes kunnollisen miehen rehellisyyttä. Täälläkin on miljoona kertaa naiset ihmetelleet esim sitä, miksi mies laittaa vaikkapa Tinderiin sellaisia harrastuskuvia, jotka eivät pätkääkään vetoa naisiin. No pitäisikö olla epärehellinen ja laittaa kuva viinilasista ja muokata taustalle joku trendikäs lomakohde? Sekö on parempi lähtökohta? Sitten naisiin vetoaa ne kuvat, joissa joku gigolo istuu laiturilla auringonlaskussa mustavalkokuvassa viekoitteleva hymy huulillaan. Ne on juuri niitä epäaitoja kuvia, joilla metsästetään sitä kevyttä seuraa, vaikka sitä ei ilmi tuotaisikaan. Mutta just nämä epäaitoudet vetoaa naisiin. No, oma häpeä.
Miksi yleistät noin typerästi ja lapsellisesti? Mikä on vialla ihmisessä joka kuvittelee tietävänsä jokaisen naisen ajatukset ja teot?
Kyl
Niin kun kerron tosiasioita niin sä lapsellisesti kuvittelet tuollaisia. :D Ihan vain kuule tiedoksi, että olen ollut parisuhteissa ja olen ollut naimisissa. Olen myös äiti.
N46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua miestä, joka tekee kauheasti valloittaakseen minut. Ajattelen, että tämä soidintanssi loppu viimeistään 3 kk kohdalla kuitenkin. Joko on suora huijaus eli lovebombing tai sitten miehellä on aivokemiat sekaisin ja palaa kohta normaaliksi laiskaksi itsekseen.
Peruskohteliaisuus on just hyvä! Haluan miehen, joka kohtelee kaikkia naisia sivistyneesti ja kunnioittaa minun rajoja treffaillessa.
Eikä VIELÄKÄÄN ole löytynyt miestä. Missä mahtaa olla vika?
P.S. Hyviin peruskohteliaisuuksiin lukeutuu olla tuomitsematta vastakkaista sukupuolta, ennen kuin on ottanut selvää, millainen mies oikeasti on kyseessä.
Miehiäkö tuo peruskohteliaisuus ei sitten koske?
N46
Vierailija kirjoitti:
Koska ne tavis naisetkin vaativat mahdottomia . Pitäisi erektion toimia ja kyetä seksiin . Ei ole edes teoriassa mahdollista . Eikä tietysti edes vastata viesteihin .
No ei se naisten vika ole, että olet impotentti. Normaaliin parisuhteeseen kuuluu seksi.
Minä olen ollut niin kauan yksin, että minusta ehti tulla supermusikaalinen multilinguaalinen polymaatikko.
Miksi olen mielummin yksin kuin tavallisen naisen seurassa? Kertokaa te. Olen valmis käsittelemään asiaa.
Omalla kohdalle tulleet suomalaiset kumppanit ovat olleet kovasti riidanhaluisia.
Ei se juurikaan kannusta lähestymään.
Työn puolesta olen vastakkaisen sukupuolen kanssa usein tekemisissä mutta on parempi että pidän työilmapiirin hyvänä ja pysyttäydyn neutraalina vaikka kumppani siellä saattaisi ollakkin.
Ovat erittäin mukavia työkavereita ja sen pidän jos vain voin.
Vanhemmat opettivat että parisuhteessa saa pyytää vain sitä mitä voi itse tarjota toiselle.
Kohta kolmekymppinen liikkuva ja päihteetön mies, viimeksi kun tämän opetuksen sanoin ääneen niin vastaus oli "niin kauan kun sinä ajattelet näin, et ansaitse elämässä yhtään mitään."
Rehellisesti vaikuttaa että minusta on kiinnostuneet ne naiset joitten ensimmäiset suunnitelmat eivät toimineet ja nyt kun pakan kortit ovat käyty läpi, alkaa tasapainoisen harmaa mies olemaan hyvä vaihtoehto.
Tälläinen neito ei tosin herätä vastareaktiota kun saa kuulla mikä muu oli listalla ensimmäisenä ennen kun luokseni tuli.
Eikä näillä useinkaan ole tarjota sitä mitä itse pyytävät, ehkä joskus mutta harvemmin.
Itsekunnioitusta kuitenkin on sen verran että en hyväksy ihmistä kumppaniksi jos verukkeena on joku muoto "kun muuta en saanut" lauseesta.
Viime aikoina netin kautta pelien välityksellä serbialainen nainen on suoraan sanonut kiinnostuneensa minusta kumppanina, se on suora ja kiinnostuksen osoittava tapa verrattuna edeltäviin kohtaamisiin.
En tiedä johtaako minnekkään mutta se on todellakin virkistävämpää kun toinen lähestyy innokkaasti ja suorasti.
Parempi se kun usein tappeleminen.
Edelliset suhteet ovat usein olleet miellytä tai riitele tyylisiä ja ne väsyttävät enemmän kun yksinolo.
Vierailija kirjoitti:
"Miksi sinua ahdistaa ajatus, että moni mies haluaa suhteen, jossa nainen päättää kaikesta? Itsehän nämä miehet tuollaiseen suhteeseen ryhtyvät.
Moni mies on myös yrittänyt tunkeutua tossuni alle, mutta olen ystävällisesti tuupannut heidät sieltä pois. Näitä miehiä on paljon. En tiedä onko kyseessä suomalainen ilmiö vai maailmanlaajuinen, mutta toivoisin, että muut ihmiset antaisivat näiden miesten olla mitä he ovat. Ja toivon, että löytävät sen sopivan justiinan itselleen, joko Suomestatsi ulkomailta."
Jaaha, nyt minua jo ahdistaa, sinun mielestä.
Monilla muillakin naisilla on aivan pölhöjä kuvitelmia ja ennakkoluuloja miehistä. Se on toisaalta ollut ainakin mun kohdalla hyvä asia, koska on jo nuorena oppinut, millaisia vatipäitä naisista löytyykään. Eräänkin kerran nuorempana naisseurueen vähiten viehättävä leidi yritti kaikin keinoin pitää huolen, ettei mies vaan saa pöydän kaune
Aivan kuten sinulla on aivan pölhöjä kuvitelmia ja ennakkoluuloja naisista.
Usein tuossa kuvaamassasi tilanteessa yritetään suojella sitä kaveria. Tekisin niin itsekin, jos kaveri olisi vaikkapa hyvin humalassa tai mielestäni muutoin asettaisi itsensä alttiiksi vaaralle, mitä ei tajua. Olen myös napannut mukaani humalaisen teinitytön, jota miesporukka oli viemässä autoon. Sinun mielestäsi varmaan turmelin nuorten miesten elämän tarpeettomasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua miestä, joka tekee kauheasti valloittaakseen minut. Ajattelen, että tämä soidintanssi loppu viimeistään 3 kk kohdalla kuitenkin. Joko on suora huijaus eli lovebombing tai sitten miehellä on aivokemiat sekaisin ja palaa kohta normaaliksi laiskaksi itsekseen.
Peruskohteliaisuus on just hyvä! Haluan miehen, joka kohtelee kaikkia naisia sivistyneesti ja kunnioittaa minun rajoja treffaillessa.
P.S. Hyviin peruskohteliaisuuksiin lukeutuu olla tuomitsematta vastakkaista sukupuolta, ennen kuin on ottanut selvää, millainen mies oikeasti on kyseessä.
Minulla on mies, lol. Kunhan otin kantaa, että en ole koskaan halunnut miestä joka taittuu takaperin saadakseen minut. Sellaisiakin on matkan varrelle osunut. Suurin osa oli varmaan ihan vain hetkestä hurmaantuneita mutta muutama varmasti käytti sitä love bombing aseena.
En tuntenut noita miehiä enkä jäänyt selvittämään millaisia ovat. Sen tiesin, ettei he oikeasti olleet minuun rakastuneita kun eivät tunteneet minua pätkän vertaa. En itse ole impulsiivinen enkä olisi voinut kuvitella seurustelevani noin impulsiivisen ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kasarilla tavallinen tyttö/nainen oli yleensä sellainen, että miehen piti tehdä vaikutus pidemmällä aikavälillä, eikä seksiin yleensä heti ryhdytty vaikka päädyttiin nukkumaan samaan sänkyyn. Sittemmin naiset ovat muuttuneet huonompaan suuntaan, eli pillua saa ennen kuin on ehtinyt nimeään kertomaan.
Niinkö? No sittenhän ei mitään inceleitä ole ollenkaan. Mä kun olen luullut, että miehillä on pulaa seksistä eikä toisinpäin!
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Vaikea uskoa, että nainen, joka on ollut ollut 7 vuotta Tinderissä, ei ole saanut minkäänlaista suhdetta. Mutta jos tarkoitat hyvää suhdetta, niin komppaan. Siksi en näekään syytä pyrkiä suhteeseen tai olla missään deittisovellutuksissa. En halua suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei se naisten vika ole, että olet impotentti. Normaaliin parisuhteeseen kuuluu seksi.
Niin, se on outo juttu:
74-vuotiaan vaimokkeen kanssa ei yhtään haluta.
23-vuotiaan tyttöystävän kanssa toimii mainiosti ja monta kertaa ja tyttökin tykkää!
Missä vika? Vai onko sitä?
Vierailija kirjoitti:
Kasarilla tavallinen tyttö/nainen oli yleensä sellainen, että miehen piti tehdä vaikutus pidemmällä aikavälillä, eikä seksiin yleensä heti ryhdytty vaikka päädyttiin nukkumaan samaan sänkyyn. Sittemmin naiset ovat muuttuneet huonompaan suuntaan, eli pillua saa ennen kuin on ehtinyt nimeään kertomaan.
Ja sinähän sitä p*llua olet innolla ottamassa? Millä tavalla sinä olet näitä halveksimiasi naisia parempi, molemmathan olette heti valmiita seksiin?
Eräs vastenmielisimpiä piirteitä miehissä on se, että he ovat innolla hakemassa helppoa seksiä naisilta, mutta sitä saatuaan halveksivat naista.
Jos asiassa on niin yksinkertainen selitys että se ei ole sen arvoista? Kyllähän semmoinen ihminen mikä välttämättä haluaa jotakin näkee haluamansa eteen myös vaivaa. Kauhea säätö ja show, ja palkinto on lopulta mitä?
Terveisin kesäleski mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Suomalainen mies niin helposti kätkee harmituksensa, luulee olevansa kohtelias mutta se on vastuun pakoilua."
Näinpä. Sitten mies kerää sitä vihaa ja katkeruutta vaimoaan kohtaan vuosien mittaan, kun on paha olo mutta ei vain pysty sanomaan sitä ääneen. Paradoksaalisesti mies vielä luulee olevansa kiltti kun puhisee vain hiljaa, vaikka nainen tuntee sen vihan kyllä, tihkuu sieltä.
Tuntuu joskus vaikealta nöyrtyä avaamaan sanallinen arkkunsa, mutta se on ihan jokaisen parisuhteessa olevan velvollisuus. Toinen EI lue ajatuksiasi.
Ongelmanahan tuossa on se, etteivät naiset pysty keskustelemaan.
Naiset eivät yksinkertaisesti ole kykeneviä dialektiikkaan, vaan juuttuvat toistelemaan omaa teesiään pystymättä prosessoimaan antiteesiä ja hahmottamatta kokonaisuuksia laajemmin.
Bl
Pietari Suuri formuloi tuon saman problematiikan aikoinaan sanomalla: "Mitä väliä sillä on, miltä se näyttää! Tärkeintä on, että nainen pysyy kotona, laittaa ruokaa ja pitää lapsista!"
Pietari ei edes haaveillut muusta. Oli varmaan riittävästi vertailuaineistoa.