Miksi miehet ovat mieluummin yksin, kuin panostavat täysillä niihin ihan tavallisiin suomalaisiin naisiin?
Kosiskelevat, kohtelevat kuin kukkaa kämmenellä ja näkevät vaivaa?
Kommentit (1004)
Eihän naiset arvosta ylipäätään edes kunnollisen miehen rehellisyyttä. Täälläkin on miljoona kertaa naiset ihmetelleet esim sitä, miksi mies laittaa vaikkapa Tinderiin sellaisia harrastuskuvia, jotka eivät pätkääkään vetoa naisiin. No pitäisikö olla epärehellinen ja laittaa kuva viinilasista ja muokata taustalle joku trendikäs lomakohde? Sekö on parempi lähtökohta? Sitten naisiin vetoaa ne kuvat, joissa joku gigolo istuu laiturilla auringonlaskussa mustavalkokuvassa viekoitteleva hymy huulillaan. Ne on juuri niitä epäaitoja kuvia, joilla metsästetään sitä kevyttä seuraa, vaikka sitä ei ilmi tuotaisikaan. Mutta just nämä epäaitoudet vetoaa naisiin. No, oma häpeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossakin kohtaa mies alkaa väsyä kun tajuaa että ihan sama mitä tekee niin naista ei saa onnelliseksi mistään. Aina pitää tehdä aloitteet joka asiassa. Naisen vaatimuslistat on myös niin pitkiä että ei niihin löydy täydellistä miestä. Jos naiselta ei saa vaatia edes läheisyyttä seksistä puhumattakaan niin kannattaa olla mieluummin yksin.
Aasialaisilla deittisivuilla on satoja tuhansia vapaita naisia, joilla perusluonteenpiirteenä on iloisuus ja onnellisuus. Sieltä on hyvin moni lopulta löytänyt oikein mukavan naisen rinnalleen.
Se hymyily kuuluu kulttuuriin. Se ei tarkoita, että nainen on onnellinen saadessaan minimin.
Mukavia naisia siellä on kyllä. Minulla on useampikin työkaverina. Tulevat yhtä
Miten te jotkut olette noin harhaisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Monille suomalaisille miehille se on se juttu, jokin fetissi kai. Että nainen määrää ja mies on se pikkupoika siinä, alistuu ja palvelee.
Kukin tyylillään. Itse haluaisin sellaisen perinteisemmän miehekkään, joten on oltava joko sinkkuna tai haettava ulkomailta."
Todellisuudessa kyse on vain siitä, ettei kyseiset naiset saa muita kuin tuollaisia vätyksiä. Moni nainen kavahtaa, jos miehellä on vahva itsetunto ja omia mielipiteitä.
Silti nämä miehet haluavat juuri tuollaisen naisen. En tuomitse, totesin vain, että se näyttää olevan hyvin yleistä Suomessa. Ehkä tällaisten miesten pitäisikin tuoda asiaa enemmän julkisuuteen, jotta se normalisoituisi ja miehet voisivat avoimemmin hakea näitä alistussuhteita.
Mistä sinä tiedät, että miehet muka haluavat tuollaisia naisia? Et mistään. Kyseessä on hyvin usein se, että pirttihirmu on raahannut baarista vätyksen sänkyynsä ja väittää aamulla, että nyt on sitten paksuna vätykselle. Vätys kantaa vastuunsa, vaikka se sikiö matamin kohdussa onkin jollekin toiselle.
Vierailija kirjoitti:
Eihän naiset arvosta ylipäätään edes kunnollisen miehen rehellisyyttä. Täälläkin on miljoona kertaa naiset ihmetelleet esim sitä, miksi mies laittaa vaikkapa Tinderiin sellaisia harrastuskuvia, jotka eivät pätkääkään vetoa naisiin. No pitäisikö olla epärehellinen ja laittaa kuva viinilasista ja muokata taustalle joku trendikäs lomakohde? Sekö on parempi lähtökohta? Sitten naisiin vetoaa ne kuvat, joissa joku gigolo istuu laiturilla auringonlaskussa mustavalkokuvassa viekoitteleva hymy huulillaan. Ne on juuri niitä epäaitoja kuvia, joilla metsästetään sitä kevyttä seuraa, vaikka sitä ei ilmi tuotaisikaan. Mutta just nämä epäaitoudet vetoaa naisiin. No, oma häpeä.
Miksi yleistät noin typerästi ja lapsellisesti? Mikä on vialla ihmisessä joka kuvittelee tietävänsä jokaisen naisen ajatukset ja teot?
Kyllä tuollaiset imelät viekoittelu hymykuvat saa monet järkevät naiset katoamaan. Noista paistaa kilometrien päähän, että kyse on pelkästä pillun vonkaajasta ja ei kiitos sellaisille. Mä en voi sietää mitään limaisia gigoloja ja moni muu nainen on samaa mieltä. Yöks tuollaiset.
Mä etsin ihan tavallista suomalaista miestä ja mua ei kyllä haittaa mitkään kalastuskuvat tms. Se haittaa jos ei ole miehestä itsestään kuvia ollenkaan tai kasvoilla on suorastaan vihainen ilme. Näitä vihaisen näköisiä tulee vastaan yllättävän paljon. Suorastaan pelottavan näköisiä. Ja kyllä, mulle on tärkeää miltä mies näyttää. En etsi mitään jumalaista adonista vaan tosiaan ihan tavallista suomalaista miestä joka on mun makuun. Pelkkä ulkonäkö ei toki riitä vaan suurin merkitys on luonteella.
N46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Monille suomalaisille miehille se on se juttu, jokin fetissi kai. Että nainen määrää ja mies on se pikkupoika siinä, alistuu ja palvelee.
Kukin tyylillään. Itse haluaisin sellaisen perinteisemmän miehekkään, joten on oltava joko sinkkuna tai haettava ulkomailta."
Todellisuudessa kyse on vain siitä, ettei kyseiset naiset saa muita kuin tuollaisia vätyksiä. Moni nainen kavahtaa, jos miehellä on vahva itsetunto ja omia mielipiteitä.
Silti nämä miehet haluavat juuri tuollaisen naisen. En tuomitse, totesin vain, että se näyttää olevan hyvin yleistä Suomessa. Ehkä tällaisten miesten pitäisikin tuoda asiaa enemmän julkisuuteen, jotta se normalisoituisi ja miehet voisivat avoimemmin hakea näitä alistussuhteita.
Mistä sinä tied
Edelleen ihmettelen, että miten jotkut on noin harhaisi kuten sä. Mene hoitoon jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolet heteroliitoista päätyy eroon ja 70% eroista on naisen alulle panema. Niiden ihan tavallisten naisten alulle panemia. Kerran voi järkevääkin miestä vedättää mutta vain hölmöä kahdesti. Eläkää miehet oma elämänne.
Niin missään nimessä syynä ei toki monessa erossa ole se, että mies on lapsi oikeiden lapsien joukossa ja nainen lopulta kyllästyy itsekkääseen perseilijään joka ei huolehdi lapsistaan ja vaatii pelkkää palvelua ilman velvollisuuksia. Siihen päälle alkoholismi ja mahdollinen pettäminen.
Sinullakaan ei oma taso ole riittänyt parempitasoisiin miehiin. Ei se miesten vika ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi yleistät noin typerästi ja lapsellisesti? Mikä on vialla ihmisessä joka kuvittelee tietävänsä jokaisen naisen ajatukset ja teot?
Kyllä tuollaiset imelät viekoittelu hymykuvat saa monet järkevät naiset katoamaan. Noista paistaa kilometrien päähän, että kyse on pelkästä pillun vonkaajasta ja ei kiitos sellaisille. Mä en voi sietää mitään limaisia gigoloja ja moni muu nainen on samaa mieltä. Yöks tuollaiset.
Mä etsin ihan tavallista suomalaista miestä ja mua ei kyllä haittaa mitkään kalastuskuvat tms. Se haittaa jos ei ole miehestä itsestään kuvia ollenkaan tai kasvoilla on suorastaan vihainen ilme. Näitä vihaisen näköisiä tulee vastaan yllättävän paljon. Suorastaan pelottavan näköisiä. Ja kyllä, mulle on tärkeää miltä mies näyttää. En etsi mitään jumalaista adonista vaan tosiaan ihan tavallista suomalaista miestä joka on mun makuun. Pelkkä ulkonäkö ei toki riitä vaan suurin merkitys on luonteella.
N46
Olet tainnut etsiä miestä jo aika pitkään....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolet heteroliitoista päätyy eroon ja 70% eroista on naisen alulle panema. Niiden ihan tavallisten naisten alulle panemia. Kerran voi järkevääkin miestä vedättää mutta vain hölmöä kahdesti. Eläkää miehet oma elämänne.
Niin missään nimessä syynä ei toki monessa erossa ole se, että mies on lapsi oikeiden lapsien joukossa ja nainen lopulta kyllästyy itsekkääseen perseilijään joka ei huolehdi lapsistaan ja vaatii pelkkää palvelua ilman velvollisuuksia. Siihen päälle alkoholismi ja mahdollinen pettäminen.
Sinullakaan ei oma taso ole riittänyt parempitasoisiin miehiin. Ei se miesten vika ole.
Tämä! Itse ottavat noita paskoja miehiä ja sitten se muka tulee jonain suurena yllätyksenä kun mies ei muutukaan paremmaksi.
Kasarilla tavallinen tyttö/nainen oli yleensä sellainen, että miehen piti tehdä vaikutus pidemmällä aikavälillä, eikä seksiin yleensä heti ryhdytty vaikka päädyttiin nukkumaan samaan sänkyyn. Sittemmin naiset ovat muuttuneet huonompaan suuntaan, eli pillua saa ennen kuin on ehtinyt nimeään kertomaan.
Sitten on oma lukunsa myös nämä toisen kierroksen naiset, jotka on ottamassa uutta miestä jatkeeksi siihen vanhaan pohjaelämäänsä. Kuvitellaan, että se uusi mies on vain kiva uusi kirsikka kakussa, mutta elämän peruspohja on edelleen se vanha elämä. Naisen pitäisi olla tämän uuden miehen elämän keskipiste, mutta naiselle tämä uusi mies on vain raeunapalanen omassa palapelissään, sellainen tietynlainen yhden tyhjiön täyttäjä.
Vierailija kirjoitti:
Sitten on oma lukunsa myös nämä toisen kierroksen naiset, jotka on ottamassa uutta miestä jatkeeksi siihen vanhaan pohjaelämäänsä. Kuvitellaan, että se uusi mies on vain kiva uusi kirsikka kakussa, mutta elämän peruspohja on edelleen se vanha elämä. Naisen pitäisi olla tämän uuden miehen elämän keskipiste, mutta naiselle tämä uusi mies on vain raeunapalanen omassa palapelissään, sellainen tietynlainen yhden tyhjiön täyttäjä.
Tämä. Hankkikaa naiset vaan se kissa ja jättäkää miehet rauhaan.
Tulihan sitäkin nuorempana harrastettua, mut eipä se oikein tuottanu tulosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä tied
Miksi sinua ahdistaa ajatus, että moni mies haluaa suhteen, jossa nainen päättää kaikesta? Itsehän nämä miehet tuollaiseen suhteeseen ryhtyvät.
Moni mies on myös yrittänyt tunkeutua tossuni alle, mutta olen ystävällisesti tuupannut heidät sieltä pois. Näitä miehiä on paljon. En tiedä onko kyseessä suomalainen ilmiö vai maailmanlaajuinen, mutta toivoisin, että muut ihmiset antaisivat näiden miesten olla mitä he ovat. Ja toivon, että löytävät sen sopivan justiinan itselleen, joko Suomestatsi ulkomailta.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisista iso osa nyt on aivan omituisia muutenkin. Sain kyllä yhteydenottoja suomalaisiltakin, mutta ulkomaalaisilla naisilla on selvästi aivan erilainen asenne ja sieltä löytyi myös nykyinen vaimo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies taas ei saa kilpailuetua siitä, että huutaa megafoniin "rakastan pillua!" vaan netissä miehelle sanotaan, että "Menepäs Ville 14v (tai Raimo 50v) nukkumaan pikku katkarapusi kanssa".
Voin kertoa, että nainenkaan ei saa mitään kilpailuetua huutamalla megafoniin "rakastan mulkkua". Hän saisi valtavan vyöryn hu*rittelua ja muuta haukkumista. Ehkä pari limaista ehdotusta puutteessa olevilta miehiltä, joita ei kiinnostaisi hänen orgasminsa sängyssä. Ja mahdollisesti stalkkerin.
Ehkä vuonna 1976 Hämeenlinnassa.
Vuonna 2025 nainen villapaidassa ja nörttilaseissa tienaa paljon rahaa pelaamalla videopelejä somessa. Jos siihen vielä sanoo jotain, että "en potkaise munille, jos näen ruman miehen" niin simpit innostuvat lahjoittamaan lisää rahaa.
Enemmän tuo vaikuttaa niiden statilaisten touhuilta.
Ne ovat niin omituisia siellä syrjäkylillä, että tuovat mieleen jonkin Syvä joki-elokuvan, varsinkin nykyään niiden kulttuurin rikastuttua...
Näin on rauhallisempaa, edullisempaakin.
Vierailija kirjoitti:
Tärkeempiä ovat lapset, kaverit, sukulaiset, harrastukset, työ, kotieläimet ... no, mikä nyt ei olis tärkeempi kuin mies.
"Miksi sinua ahdistaa ajatus, että moni mies haluaa suhteen, jossa nainen päättää kaikesta? Itsehän nämä miehet tuollaiseen suhteeseen ryhtyvät.
Moni mies on myös yrittänyt tunkeutua tossuni alle, mutta olen ystävällisesti tuupannut heidät sieltä pois. Näitä miehiä on paljon. En tiedä onko kyseessä suomalainen ilmiö vai maailmanlaajuinen, mutta toivoisin, että muut ihmiset antaisivat näiden miesten olla mitä he ovat. Ja toivon, että löytävät sen sopivan justiinan itselleen, joko Suomestatsi ulkomailta."
Jaaha, nyt minua jo ahdistaa, sinun mielestä.
Monilla muillakin naisilla on aivan pölhöjä kuvitelmia ja ennakkoluuloja miehistä. Se on toisaalta ollut ainakin mun kohdalla hyvä asia, koska on jo nuorena oppinut, millaisia vatipäitä naisista löytyykään. Eräänkin kerran nuorempana naisseurueen vähiten viehättävä leidi yritti kaikin keinoin pitää huolen, ettei mies vaan saa pöydän kauneinta ja fiksuinta naista kiinnostumaan itsestään. Kuulostat juuri sellaiselta epäviehättävältä pölvästiltä.
En halua miestä, joka tekee kauheasti valloittaakseen minut. Ajattelen, että tämä soidintanssi loppu viimeistään 3 kk kohdalla kuitenkin. Joko on suora huijaus eli lovebombing tai sitten miehellä on aivokemiat sekaisin ja palaa kohta normaaliksi laiskaksi itsekseen.
Peruskohteliaisuus on just hyvä! Haluan miehen, joka kohtelee kaikkia naisia sivistyneesti ja kunnioittaa minun rajoja treffaillessa.