Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilanne, jossa olisi pitänyt pysyä pokka, mutta sinua nauratti

Vierailija
06.07.2025 |

Kertokaahan. Minua alkoi jostain syystä naurattaa kauheasti kun olin lenkillä ja erään talon pihalla seisoi mies joka vaan suihkutti letkulla vettä nurmikolle. Siinä oli jotain koomista ja tuli mieleen siemensyöksy.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin oppilaskonsertissa kuuntelemassa eri-ikäisiä soittajia. Yhtäkkiä lavalle astui pieni trumpetinsoittaja, jonka trumpetista tuli vain lämmintä ilmaa. Hän ei saanut yhtäkään säveleksi luokiteltavaa ääntä soittimesta ulos, vaan koko esitys oli alusta loppuun asti lämmin tussahdus. Hytkyin vedet silmissä, vaikkei olisi tietysti saanut. Biisikin oli joku tyyliin ukko Nooa. Pahoittelut, mutta esitys oli niin koominen, että vatsalihaksia kirveli vielä esityksen jälkeenkin, kun nauroin sisäänpäin niin paljon. :D

Vierailija
42/49 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautajaisissa. En tiedä kuka oli valinnut sinne laulajan, mutta niin ääni kuin laulutaitonsa olivat sellaiset että ei voinut mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummon hautajaisissa. Pappi alkoi laulamaan sellaisella erittäin epävireisellä falsettiäänellä ja mulla valui kyyneleet silmistä kun pidättelin naurua epätoivoisesti 😭

Vierailija
44/49 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun sanoin Stockan Herkussa asiakkaalle että terve ja tää äijä suuttui ihan kauhiasti ja huusi suoraa huutoa että hän ei ole mikään terve.

Repesin tälle kommentille ihan valtavasti :DDD Siinä oli ainakin rehti herra, kun ei teeskentele olevansa terve.

Vierailija
45/49 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen kielen opettajana näitä tulee usein. Olen täysin turtunut mm. mainittuun kusi vs. kuusi -kysymykseen, koska se on niin tyypillinen, esim. tässä taannoin eräskin oli käynyt Vantaan "Kusijärvellä". Mutta uudet ja yllättävät ovat vaikeita. Suurin osa opiskelijoista ottaa itsekin asian huumorlilla, mutta yritän olla nauramatta päin naamaa, etteivät turhaan ala pelätä kielen käyttämistä.

Viime aikoina kuultua:

- halusi kysyä, että "Millainen sää tänään on?", mutta se kuulosti ihan kuin olisi sanonut, että "Millainen S*atana on?"

- yritti puhua tuulettimesta mutta puhui tulittimesta

- käytti vakavalla naamalla sanan hiihtää sijasta sanaa sivakoida (oli käynyt sanakirjalla)

- yritti puhua suolasta mutta puhui suolesta

Komiikkaa lisää aina se vakava ilme ja äänensävy, jolla asiaa toimitetaan. 

Vierailija
46/49 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummon hautajaisissa huomattiin perheen kanssa, että kukkakimpun nauhassa oli kirjoitusvirhe ja siinä lukikin "mummoa _maistaen_" eikä "mummoa muistaen". Hirnuttiin ihan hysteerisinä sitä, kun osui niin mainiosti mustaan huumoriin ja muutenkin tunteet pinnassa. 

Tätähän ei tosiaan koskaan tapahtunut.

Vierailija
47/49 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin leipomassa kakkua. Jätin hetkeksi kakkutaikinan vahtimatta. Kissa meni syömään sitä. Vähän myöhemmin kissalle tuli eeppinen ripuli. Se istui pylly lattiassa ja veti itseään kauheaa vauhtia pitkin mattoa, vaaleaa sohvaa ja sänkyä. Ruskea kurakakkaraita kiersi ympäri kämppää. Piti ottaa kissa kiinni ja viedä kylppäriin ripuloimaan, mutta näky oli sellainen etten pystynyt kuin nauramaan kippurassa. Tämän keissin jälkeen en ole jättänyt taikinaa vahtimatta. Kissa tokeni nopeasti ripuloituaan kämpän ensin täyteen ruskeaa viivaa.

Vierailija
48/49 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tokmannilla kassalla jonottamassa. Edellä oleva asiakas oli hakemassa unohtunutta ostosta. Hihnalla oli jotain perus "miesten" ostoksia. Kassalle käveli karski mies huomioasu päällä. Hän laittoi hihnalle pinkkejä sidepaketteja. Aloin tirskumaan vedet silmissä. En saanut naurua millään loppumaan. Olen vielä semmoinen ihminen, joka nauraa aika harvoin oikeasti. Hävetti vähän 🤭

Vierailija
49/49 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautajaisissa rupeaa aina naurattamaan kun kattoo kun muut yrittää pitää pokkaa ja olla nyyhkimättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi