Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilanne, jossa olisi pitänyt pysyä pokka, mutta sinua nauratti

Vierailija
06.07.2025 |

Kertokaahan. Minua alkoi jostain syystä naurattaa kauheasti kun olin lenkillä ja erään talon pihalla seisoi mies joka vaan suihkutti letkulla vettä nurmikolle. Siinä oli jotain koomista ja tuli mieleen siemensyöksy.

Kommentit (49)

1/49 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkerran metelöivä naapuri sai häädön 

Vierailija
2/49 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapakka Kana kirjoitti:

Yläkerran metelöivä naapuri sai häädön 

Olitko siinä vierellä naurua pidättämässä vai

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin koulunkäyntiavustajan työtä, erityisesti tykkäsin erityisluokista, joissa murrosiän saavuttaneet pojat osaavat olla todella hyviä heittämään juttuja. Pyysin aika ajoin lupaa poistua luokasta ja hohotin kurkku suorana tyhjässä koulun aulassa. Kaikki tosin tiesivät opettajaa myöten, että poikien huumori iski minuun ja sain heti luvan lähteä nauramaan. Pokan pitämistä vaadittin.Asian teki hankalaksi se, että olen iäkäs nainen ja minun oletettiin paheksuvan sekä puuttuvan poikien käytökseen. Ihania kakaroita!

Vierailija
4/49 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin peltikatto rullautui kovassa myräkässä...natsasi kerrankin oikeaan kohteeseen..

Vierailija
5/49 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin vahingossa sanoin jotain kaksimielistä kaupan kassalle. Tilanne olisi mennyt ohi täysin huomiotta, jos minua ei olisi alkanut naurattaa ihan kamalasti. Olin kirkkaan punainen, yritin vältellä kassapojan katsetta ja tyrskin aivan hervottomasti. Joku paniikkireaktio varmaan, kun hävetti niin mahdottomasti.

Vierailija
6/49 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menin kirkossa naimisiin😄

Vierailija
7/49 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kesä, olin 15  ja hymyilin yhdelle aikuiselle komealle  miehelle, niin että se jäi hymyillen katsomaan ja käveli päin tolppaa. En muuten ollut ainoa, jota nauratti.

Vierailija
8/49 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshammaslääkäri repi joskus puudutuksessa alahammasta niin että pää heilui puolelta toiselle ja alkoi naurattaa liikaa. Ja pää ei voinut olla paikoillaan koska kuulemma piti olla joustavasti irrotettu ja ei se olisi kai pysynytkään hyvin. Outo tapa irrottaa hammasta. Sen jälkeen tuli tulehdus kyllä ja antibiootti reseptiä piti kysellä puhelimitse.

Vierailija
9/49 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin työpaikan ruokalassa ruokajonossa ja  kun edelläni oleva nainen otti ruokaa, niin lihapulla tippui hänen maitolasiinsa niin että loiskahti. En saanut naurua loppumaan, vaikka tuo nainen jo moitti minua lapselliseksi. 

Vierailija
10/49 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummon hautajaisissa huomattiin perheen kanssa, että kukkakimpun nauhassa oli kirjoitusvirhe ja siinä lukikin "mummoa _maistaen_" eikä "mummoa muistaen". Hirnuttiin ihan hysteerisinä sitä, kun osui niin mainiosti mustaan huumoriin ja muutenkin tunteet pinnassa. 

Vierailija
11/49 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakkaalla oli huono kuulo ja hän kuuli asian täysin väärin. En vain saanut pideltyä nauruani. 

Vierailija
12/49 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministi kertoi kuinka työpaikallaan (joka siis maailmanparannus yhdistys verorahoin)  kaikki asiat on hoidettu päin persusta ja henkilökunta vaihtuu kokoajan.  Naisia tietty kaikki.

Vierailija
13/49 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feministi kertoi kuinka työpaikallaan (joka siis maailmanparannus yhdistys verorahoin)  kaikki asiat on hoidettu päin persusta ja henkilökunta vaihtuu kokoajan.  Naisia tietty kaikki.

Mua naurattaa aina, kun incelit esittää, että olisivat puhuneet naiselle. 

Vierailija
14/49 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sanoin Stockan Herkussa asiakkaalle että terve ja tää äijä suuttui ihan kauhiasti ja huusi suoraa huutoa että hän ei ole mikään terve.

Vierailija
15/49 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautajaisissa kun pappi aloitti varsinaisen siunauksen, siis teki hiekasta sen ristin arkun päälle jne., niin tilaisuudessa mukana ollut vauva alkoi jokeltaa kilpaa papin kanssa. Pappi yritti kyllä jatkaa, mutta vauva kovensi vaan ääntään eikä mikään sylissä pitäjän hyssyttely auttanut.

Vierailija
16/49 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetin eräässä oppilaitoksessa suomen kieltä venäläisille. Koulussa oli töissä Suomessa pitkään asunut venäläinen nainen, joka auttoi opiskelijoita erilaisten käytännön asioiden hoidossa ja tulkkasi tarvittaessa. Kerran tämä nainen (joka on siis todella mukava ihminen) kysyi, voiko pitää ryhmälle puhuttelun ennen kuin aloitan, koska hänen mielestään opiskelijat tulevat liian usein myöhässä tunneille ja muutenkin heidän käyttäytymisessään on toivomisen varaa. Sitten hän piti heille puhuttelun, mutta huutamalla ja sättimällä. Suomessa ei ikinä puhuta kenellelään niin, mutta Venäjällä on tietysti ihan erilainen tapakulttuuri. Siinä mä sitten kuuntelin, kun hän moitti opiskelijoita myöhästelystä ja sanoi, ettei Suomessa voi käyttäytyä sillä tavalla, Suomessa pitää aina olla ajoissa jne. Aikuiset ihmiset (oli joukossa toki teinejäkin) kuuntelivat nöyränä. Sitten tuli vielä yksi opiskelija myöhässä luokkaan, ja nainen huusi vielä hänelle, että nyt hattu päästä. Mies totteli. Mun oli pakko kääntyä selin, kun mulla meinasi mennä pokka ihan täysin. Suomessa ei yksinkertaisesti nykyään asioita voi hoitaa noin, mutta venäläiset pitivät ihan normaalina. 

Vierailija
17/49 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosituhannen vaihteessa meillä oli töissä vieraileva koodari Intiasta. Siihen aikaan läheskään joka koneella ei ollut nettiyhteyttä ja tämä valtavan kokoisilla silmälaseilla varustettu intialainen kysäisi "weer is dö indernet"? Ääni oli likipitäen samanlainen kuin Simpsoneissa Apulla. Oli pakko ensin mennä huoneesta ulos tirskkumaan  ja vasta sitten palata vastaamaan. 

Vierailija
18/49 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sain tietää stubb on ehdolla presidentiksi 

Vierailija
19/49 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajamielinen mies sanoi mennessämme ruokakauppaan olevansa kassojen lähellä,kun hain pari leipää.Hämmästyksekseni hän astelikin viereiseen Alkoon,enkä kehdannut raitista miestä sieltä hakea.Ruokakaupassa oli naurussa pitelemistä.

Vierailija
20/49 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän firman uusi naisjohtaja piti puheen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän