Lue keskustelun säännöt.
Te. joilla lapsi/lapset saa yöllä tulla vapaasti vierelle nukkumaan, jos heräilevät.
28.03.2007 |
Missähän iässä mahtaa olla odotettavissa, että yöjuoksut loppuisivat? 3-vuotias lapsi. Nukkuu aina omaan vuoteeseen illalla, mutta jossain vaiheessa tulee jokainen yö viereeni. Herättää tietysti samalla... Miten saisi lapsen nukkumaan omassa vuoteessaan joka yö. Jos kyselen varovasti, että miksi ei nukkunut omassa sängyssä. Yleensä sanoo, että näki unia. Tai sitten itse sanoo jo päivällä valmiiksi, että hän tulee sitten yöllä sinun viereen...
Kommentit (42)
nukahtaa illalla hyvin, mutta aamuyöstä tulee viereen. ahdasta meinaa olla kun samassa sängyssä on myös vauva ja mies... mutta ei sitä poiskaan viitsi taluttaa, kun on niin suloinen...tulkoot niin kauan kuin haluaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tottahan siinä on oma uni sen jälkeen aika heikkoa, mutta kestän sen, koska tuota ei satu kuin muutama krt kuukaudessa. Ja minusta olisi aika karua kieltää pieneltä viereen pääsy.
Jossain vaiheessa tuo oli jokaöistä, mutta muksut ymmärsivät aika hyvin, että se ei ole toivottavaa, kun kerroin, että jos nukun huonosti yöllä, pääni ja niskani särkevät seuraavana päivänä ja olen ärtyisä, enkä jaksa leikkiä samalla lailla heidän kanssaan kuin jos olen levännyt kunnolla. Että emme mahdu kovin hyvin samaan sänkyyn. Että saa tulla, jos on kriisi, mutta että suotavaa olisi, jos yrittäisivät ensin nukahtaa omaan sänkyyn.
Joten ns. järkipuhekin tehoaa, isommilla lapsilla.