Miksei ihmiset käytä itsepalvelukassoja?
Tänään kaupassa nähtyä: Kauheat jonot kahteen kassaan, mutta itsepalvelukasoilla tyhjää...Näinkö moni ostaa kaljaa? 🤔
Kommentit (160)
käytä vaan itsepalvelukassaa niin saa se toinen kassa kävellä kilometritehtaalle
Miksi tekisin jonkun muun työt ilmaiseksi? Sama kun menisin ravintolaan tekemään omat ruokani.
Itsepalvelukassat vähentää tarvetta palkata työntekijöitä kauppaan,siksi niitä en käytä.
Koska en saa siltä likalta sitä päivää piristävää hymyä. Siellä istuu vaan joku jäykkäp*ska naama norsun v*tuilla vartioimassa odottaen että pääsee painimaan.
Mä käytän aina. mietin että ehkä vähän vanhemmat ihmiset ei käytä koska eivät osaa niitä viivakoodi juttuja?
Vierailija kirjoitti:
Miksi tekisin jonkun muun työt ilmaiseksi? Sama kun menisin ravintolaan tekemään omat ruokani.
Kyllähän viet kokin hommat kun kokkaat kotona. Kannattaa viedä myös kassahommat kun ne on pahoja nurten tyttöjen selälle.
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän aina. mietin että ehkä vähän vanhemmat ihmiset ei käytä koska eivät osaa niitä viivakoodi juttuja?
Ja sinä et osaa edes yhdyssanoja, ja vttuilet siitä, että "vanhukset" eivät osaa käyttää viivakoodinlukijaa, etkä edes tiedä kyseisen laitteen nimeä?!?!?! Tämä vanhus ei käytä, koska haluaa , että työpaikat kassoilla säilyvät.
Jos on kaameat jonot, menen kyllä muutaman kikkareen kanssa itsepalvelukassalle. Muuten en halua, sillä en jaksa etsiä niitä viivakoodeja.
Pidän ihmisistä! Kassahenkilö on paljon minua osaavampi ja pakkaustilaa on enemmän eikä tarvitse kassakuitin viivakoodia esitellä. Siinä touhussa loppuvat kädet kesken.
Kahdesta syystä, minulle ei makseta kassatoiminnoista ja toiseksi haluan omalta osaltani edes vähän auttaa muiden työllistämisessä.
Kaljaa, viiniä, lonkkua.... Tietenkin. Minkä muun takia sinne kauppaan raahautuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä et osaa edes yhdyssanoja, ja vttuilet siitä, että "vanhukset" eivät osaa käyttää viivakoodinlukijaa, etkä edes tiedä kyseisen laitteen nimeä?!?!?! Tämä vanhus ei käytä, koska haluaa , että työpaikat kassoilla säilyvät.
En mä vittuile, tuo oli vain oma miete. :)
Tänään käytin kun en ostanut kaljaa.
Itsepalvelukassasta on sekin hyöty että näkee oikeasti itse mitä summia sinne tulee,saman kyllä havainnut että aika vähäisessä käytössä on nuo kassat.
Vierailija kirjoitti:
Vaivalloista.
On se helpompaa ja nopeampaa jos on esim pari ostosta.
Vierailija kirjoitti:
Koska en ole kaupassa töissä.
Olethan. Olet kaupan lähettipoika.
Samaa olen ihmetellyt. Itsepalvelukassalta ehtii nopeammin pois, esim. aikaisempaan bussiin. Toki osa vanhuksista esim. ei selviä ongelmitta itsepalvelukassoilta ja tupakkaa ja alkoholiahan niistä ei saa läpi. Oma isäni on 91-vuotias ja käyttää itsepalvelukassaa, kun muut kuulemma "niin hitaita". On iän myötä entistä hätäisempi.
Vierailija kirjoitti:
Vaivalloista.
Tämä mulla. Varsinkin jos on iso kärryllinen ruokaa ja esim pullonpalautuskuitti ja kappaleittain hinnoiteltuja viinereitä, ei riitä pelkkä viivakoodien luku, joka sekin on jo ärsyttävää ja vie multa tottumattomalta enemmän aikaa kuin ammattilaiselta.
Menen ip-kassalle jos mulla on pari kolme tuotetta, mutta jos enemmän, tehköön kassa työnsä.
En löydä tuotteista viivakoodeja koska minulla on sellainen vamma.