Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mirella purskahti itkuun ja jätti festarikeikkansa kesken Näinkö vähän nykyartistit kestävät painetta?

Vierailija
05.07.2025 |

Mirella, artistinimeltään tunnettu Mirella Roininen, 20, keskeytti festarikeikkansa Wanaja-festivaaleilla Hämeenlinnassa. Hän poistui lavalta kahdesti, yrittäen ensin jatkaa esiintymistään, mutta purskahti lopulta itkuun kesken kappaleensa eikä kyennyt enää jatkamaan. Mirella ilmoitti yleisölle jaksamisensa olevan koetuksella ja että hänen mielenterveytensä ei juuri nyt kestä keikan jatkamista.

Onko nykyajan nuorista artisteista tullut liian hauraita? Yleisö maksaa lipuistaan isoja summia ja joutuu katsomaan, kun artisti purskahtaa itkuun ja keskeyttää keikan, koska jaksaminen on koetuksella. Artisteilta vaaditaan tietysti paljon, mutta tämä menee jo naurettavaksi. Jos ei pää kestä, miksi lähteä ollenkaan lavalle itkemään ja pilaamaan ihmisten iltaa?

Kommentit (529)

Vierailija
361/529 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkää haukkujat pois. Nuori ihminen. Mitä tiedätte, mitä hänen elämäänsä kuuluu? 

Niin, ette mitään. 

Just näin. Todella törkeitä kommenteja ihmiset kirjoittaa nykyään. Suurin osa näistä tulee varmaan joiltain setämiehiltä pannuhuoneesta, mutta mukana on varmasti myös vastaavia naispuolisia jotka kyllästyneet elämäänsä.

Vierailija
362/529 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Mirella ja Sanni ollu sillai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/529 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Sexmane ei ole perseillyt mitään. Tuo tyttö on hyvin herkkä, ei se kestä sellaista. Jos olisin tytön isä, laittaisin sen jätkän koville jos paljastuu jotakin.

Vierailija
364/529 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavala Sanni puraissut terävillä vampyyrin hampaillaan, ja siitä se kurkkukipu johtuu!

Vierailija
365/529 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että Sanni on kateellinen Mirellan suosiosta. Kostoksi tästä vietellyt kokemattoman Mirellan, tehnyt temput ja dumpannut (ehkä myös tartuttanut sen taudin) josta syystä Mirella romahti, keikat peruttu ja Sanni on tyytyväinen kun onnistui pilaamaan Mirellan suosion?

Vierailija
366/529 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itkuun purskahtaminen on nykyään keino päästä pälkähästä ja saada empatiaa.

Tämä on kyllä totta. Esim meillä töissä parikin nuorta on käyttänyt tätä "kikkaa" jos vastaan on tullut epämiellyttävä tai raskas työtehtävä. Tai jos on tehnyt jonkin virheen, esim myöhästynyt tunnin töistä, niin alkavat itkemään etukäteen ennen kuin asiasta edes ehtii sanoa. Tässä on kyllä selvä muutos kulttuurissa, koska 30 vuotta sitten kun itse menin töihin ei tuollainen vaan olisi ollut mahdollista.

Mutta en minä tätä tyttöä nyt halua arvostella. Kyllähän 44 keikkaa kesän aikana on todella paljon. Ottaen huomioon että kesä-elokuussa on n. 90 vuorokautta, niin onhan se aika paljon. Ja voihan hän olla oikeastikin herkkä eikä mikään laskelmoiva. Siihen uupumuksen päälle joku parisuhderiita niin parikymppisellä saattaa mennä kuppi nurin. Mistä noita levy-yhtiön tyyppejäkään tietää minkälainen meininki siellä on. Ei siellä taidetta tehdä vaan rahaa. Marionetteja on nämä aloittelevat esiintyjät, voin kuvitella että heille sanotaan että mikäli ei kelpaa tilallesi on tuhat tulijaa. NIin kuin onkin. Ja sillä saa kyllä todella kovan valta-aseman ja artisti joutuu alistumaan aikamoiseen määräilyyn. Jotkut aikanaan pääsevät siitä irti kun nousevat riittävän suuriksi ja markkina-arvo kasvaa, mutta nämä aloittelevat on kyllä suojattomia.

Vierailija
367/529 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehkää arvostelijat itse perässä ja katotaan kuinka monen kantti kestää.

Tämä.

Ennenkuin arvostelet vaikkapa

Trumpia,

Muskia,

Putinia,

Hitleriä

Maailman vahvinta miestä

Tom Cruise

Madonnaa

Tai muita, sun täytyy ensiksi tehdä itse samat temput mitä he ja vasta sitten saat arvostella 💪

Vierailija
368/529 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mirella käveli kävelysauvojen kanssa ennen Ruissi-keikkaa. Ja istui esiintymislavalla laulaen, ei tanssien. Ruississa liikkui ja tanssi lavalla. Nyt sitten romahdus. Koko kroppa ja pää huutaa lepoa. Ei voi Mirella hyvin. Näytti ihan paniikkihäiriö-kohtaukselta Hämeenlinnassa.

Paniikkihäiriöön avuksi kävelykepit?

O-keiiiii....

Vierailija
369/529 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ala kommentoimaan haukkuen, kun en tiedä taustoja, mutta kerronpa kuitenkin, että itse soittajana on kerran vedetty keikka 10 tunnin työpäivän jälkeen, jonka jälkeen 150km ajoa keikkapaikalle ja heti perille päästyä alkoi oksentelu, mahatauti. Mutta keikka vedettiin alusta loppuun. Ja ajoin samat 150km kotiin sen jälkeen. Enkä purskahtanut itkuun missään vaiheessa. Eikä ollut kyse mistään rahakeikasta, oli 10€ liput sinne paikalliseen paskaräkälään. Kun laskee bensakulut pois niin taisi jäädä noin 20€ käteen koko reissusta. Olin kotona aamu viideltä, aivan kuolleena. Että tuota niin nii. Se on elämää se, älä itke siitä, varsinkaan maksavan yleisön edessä!

kas tässä Rambo-mitalisi, oi työn sankari, ole hyvä 🥇

Vierailija
370/529 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina ne jaksamisen rajat ei oo selvillä, ja jotku yrittää vaikkei täysin jaksaiskaan. Kumpi parempi, jättää yrittämättä ja "pilata" ihmisten ilta, vai yrittää, epäonnistua ja "pilata" ihmisten ilta?

Toi muija oli duunissa mistä sille maksetaan.Jos maksan jumppatunnista ei ohjaaja voi häipyä 3 min kuluttua kun sen pitää ajatella omaa mielenterveyttä.Tai lekuri kesken elvytyksen häipyy pailalta, tai ope.Todella törkeä temppu maksavia asiakkaita kohtaan.Nää nyky pumpulissa kasvatetut pennut ei hoida työtänsä ja lässyttää mielenterveydestään.

Vierailija
371/529 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Sexmane ei ole perseillyt mitään. Tuo tyttö on hyvin herkkä, ei se kestä sellaista. Jos olisin tytön isä, laittaisin sen jätkän koville jos paljastuu jotakin.

Kiitos päivän miesviha-annoksesta. Mies on syyllinen, kunnes toisin todistetaan!

Vierailija
372/529 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo eroa kansanedustajista mitenkään. Sitten kun tulee epämukava olo, haetaan kuukausikaupalla saikkua.

Vierailija
373/529 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se sai paniikkikohtauksen. Se näki ihan selvästi. 

Sain itse nuorena samalla tavalla paniikkikohtauksen eräässä tilanteessa, jossa olin vielä esiintymässä. Taustalla oli äärimmäinen rasitus työssä, vähäinen vapaa-aika ja paineet. Siihen mennessä olin saanut kaikki tehtyä, vaikka vähentyneet yöunet ja sydämen tykytykset alkoi varoitella. En vaan tajunnut sitä silloin. Sitten tuli juuri tuollainen blackout ja romahdus. Tuntui että kuolen, pää sekoaa ja pyörryn. Tilanne muuttui epätodelliseksi, kosketus itseni hallintaan kirposi ensimmäistä kertaa elämässäni.

Tästä tuli minulle vuosikausien painajainen. Häpeä, pelko uusiutumisesta yms. vaativat veronsa. Asia olisi käsiteltävä hyvin.

Vierailija
374/529 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis onko Mirella nykyisin Sannin kanssa?

Vierailija
375/529 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pörssiyhtiön työntekijä jatkaa: Ja nuo työpaikalla itkevät naiset ovat olleet kaikki 38-50 vuotiaita. Eli sellaisilla on jo elämänkokemusta.

20- vuotias tyttö on aivan lapsi ja ehkä hyväkin ettei ole alkanut popsimaan mitään nappeja tai käyttämään päihteitä selvitäkseen esiintymisistä.

nyt vaan lepoa Mirella.

Mene nyt pe dokommentteinesi hittoon täältä, kun et erota aikuista ja oikeaa lasta toisistaan. 20-v tyttö mikään aivan lapsi ole, vaan nainen!

Vierailija
376/529 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danny olisi Mirellalle turvallinen mies. Pitäisi vaan blondata hiukset

Vierailija
377/529 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos päivän miesviha-annoksesta. Mies on syyllinen, kunnes toisin todistetaan!

Nimi sexmane kertoo jo kaiken oleellisen

Vierailija
378/529 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on miesten vika että Mirella itkee lavalla

Vierailija
379/529 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ala kommentoimaan haukkuen, kun en tiedä taustoja, mutta kerronpa kuitenkin, että itse soittajana on kerran vedetty keikka 10 tunnin työpäivän jälkeen, jonka jälkeen 150km ajoa keikkapaikalle ja heti perille päästyä alkoi oksentelu, mahatauti. Mutta keikka vedettiin alusta loppuun. Ja ajoin samat 150km kotiin sen jälkeen. Enkä purskahtanut itkuun missään vaiheessa. Eikä ollut kyse mistään rahakeikasta, oli 10€ liput sinne paikalliseen paskaräkälään. Kun laskee bensakulut pois niin taisi jäädä noin 20€ käteen koko reissusta. Olin kotona aamu viideltä, aivan kuolleena. Että tuota niin nii. Se on elämää se, älä itke siitä, varsinkaan maksavan yleisön edessä!

kas tässä Rambo-mitalisi, oi työn sankari, ole hyvä 🥇

Trumpetti oli täynnä oksennusta, mutta en oo koskaan soittanu nii hyvin 🤣

Vierailija
380/529 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kaunis ja herkän oloinen tyttö. Harmi että sortui Sexmanen kaltaiseen kuvotukseen.