Mirella purskahti itkuun ja jätti festarikeikkansa kesken Näinkö vähän nykyartistit kestävät painetta?
Mirella, artistinimeltään tunnettu Mirella Roininen, 20, keskeytti festarikeikkansa Wanaja-festivaaleilla Hämeenlinnassa. Hän poistui lavalta kahdesti, yrittäen ensin jatkaa esiintymistään, mutta purskahti lopulta itkuun kesken kappaleensa eikä kyennyt enää jatkamaan. Mirella ilmoitti yleisölle jaksamisensa olevan koetuksella ja että hänen mielenterveytensä ei juuri nyt kestä keikan jatkamista.
Onko nykyajan nuorista artisteista tullut liian hauraita? Yleisö maksaa lipuistaan isoja summia ja joutuu katsomaan, kun artisti purskahtaa itkuun ja keskeyttää keikan, koska jaksaminen on koetuksella. Artisteilta vaaditaan tietysti paljon, mutta tämä menee jo naurettavaksi. Jos ei pää kestä, miksi lähteä ollenkaan lavalle itkemään ja pilaamaan ihmisten iltaa?
Kommentit (529)
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ainakin paljon itkuherkempi jos olen vaikka vaan nukkunut huonosti.
Ja sittenkö et pysty töitäsi tekemään itkemättä, vaan lähdet kesken työpäivän kotiin?
Tiedoksi, että se ei ole normaalia.
Olis vetäissyt keikan playbackinä, jos ei ääni kestänyt. Flunssahan oli varmasti tiedossa jo ennen keikkaa.
Sexmane jää tauolle syksyllä, jätti jäähyväisiä Turussa. Aloitti kai yhtä nuorena kuin Mirella. Seurustelivat ainakin keväällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sittenkö et pysty töitäsi tekemään itkemättä, vaan lähdet kesken työpäivän kotiin?
itse olen työssä isossa pörssiyhtiössä ja olen nähnyt vuosien ainakin 7 eri naisen itkevän työpaikalla yleisissä tiloissa. Itse olen myös itkenyt pari kertaa mutta aina muilta salaa vessassa.
Sanoisin että aika yleistä tuo itkeminen töiden vuoksi ja osa tosiaan alkaa ulvoa palaverissa tai avokonttorissa han kaikkien nähden. Ja syy on aina se kun töissä on niin rankkaa eivätkä kestä painetta tai työkavereiden käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Olis vetäissyt keikan playbackinä, jos ei ääni kestänyt. Flunssahan oli varmasti tiedossa jo ennen keikkaa.
Ei koska se ei pystynyt. Lehdessä oli video siitä kun kertoi asiasta. En usko että tässä on oikeasti kyse flunssasta, voimakkaat tunteet ja itkuisuus saattavat saada nenänkin tukkoon, ihan normaalia ja kaikki varmaan tietää tän.
Huumeitako sen pitäis vetää että jaksas?
Huomaa, miten nuoret alle 30v. kateelliset ja myrkylliset ihmiset täällä taas huutavat, todennäköisesti jotain ottaneena. Hienoa, miten oikein voimaannutte siitä, että joku toinen voi huonosti, kertoo teistä toki enemmän (ja huomaa jo täällä palstallakin noista sadoista samanlaisista trollialoituksista). Ehkei pitäisi laittaa kaikkia nuoria tuosta vain työkyvyttömyyseläkkeille pienen masennuksen perusteella, niillä menee oikeasti vain koko elämä pilalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
itse olen työssä isossa pörssiyhtiössä ja olen nähnyt vuosien ainakin 7 eri naisen itkevän työpaikalla yleisissä tiloissa. Itse olen myös itkenyt pari kertaa mutta aina muilta salaa vessassa.
Sanoisin että aika yleistä tuo itkeminen töiden vuoksi ja osa tosiaan alkaa ulvoa palaverissa tai avokonttorissa han kaikkien nähden. Ja syy on aina se kun töissä on niin rankkaa eivätkä kestä painetta tai työkavereiden käytöstä.
Heikkoja naisia on hyvin paljon, ei paineensietokykyä ja kovasti tarvitsevat lepoa sekä omaa aikaa. Eivät ole auttavaisia ja aktiivisia elämässä. Tulossa on rankkoja aikoja ja päävikoja, täriseviä naisia jotka yksinkertaisesti ovat heikkoja itkeviä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Huumeitako sen pitäis vetää että jaksas?
Nonei todellakaan, eivät ne auta jaksamaan. Eikä tarvitse tyrkyttää näitä huumeita yhtään missään. Älkää kokeilko koskaan! Ihan turhaa hommaa ja menee elämä vain äkkiä pilalle.
Pörssiyhtiön työntekijä jatkaa: Ja nuo työpaikalla itkevät naiset ovat olleet kaikki 38-50 vuotiaita. Eli sellaisilla on jo elämänkokemusta.
20- vuotias tyttö on aivan lapsi ja ehkä hyväkin ettei ole alkanut popsimaan mitään nappeja tai käyttämään päihteitä selvitäkseen esiintymisistä.
nyt vaan lepoa Mirella.
Vierailija kirjoitti:
Huomaa, miten nuoret alle 30v. kateelliset ja myrkylliset ihmiset täällä taas huutavat, todennäköisesti jotain ottaneena. Hienoa, miten oikein voimaannutte siitä, että joku toinen voi huonosti, kertoo teistä toki enemmän (ja huomaa jo täällä palstallakin noista sadoista samanlaisista trollialoituksista). Ehkei pitäisi laittaa kaikkia nuoria tuosta vain työkyvyttömyyseläkkeille pienen masennuksen perusteella, niillä menee oikeasti vain koko elämä pilalle.
Sinä siis loukkaannut siitä että keskustelemme verraten aika asiallisesti. Jos tulee paha mieli niin mene vaikka nettiterapiaan ja soita heti maanantaina itsellesi lääkäriaika. Muuta ohjetta on vaikea nyt antaa tähän hätään.
Vierailija kirjoitti:
Pörssiyhtiön työntekijä jatkaa: Ja nuo työpaikalla itkevät naiset ovat olleet kaikki 38-50 vuotiaita. Eli sellaisilla on jo elämänkokemusta.
20- vuotias tyttö on aivan lapsi ja ehkä hyväkin ettei ole alkanut popsimaan mitään nappeja tai käyttämään päihteitä selvitäkseen esiintymisistä.
nyt vaan lepoa Mirella.
Ei ne lääkkeet auta hänen ongelmiinsa ja ne ongelmat ovat niitä jotka aiheuttavat näitäkin ongelmia. Asiat haltuun. Voimia nyt hänelle sitten, sössön sössön.
Sexmane on varmaan jättänyt typykän ja sitä nyt itketään ja teeskennellään flunssaa
Vierailija kirjoitti:
Z-sukupolven edustaja. Ei kyllä pystyis työskentelemään esim hoitoalalla päivääkään.
Ainahan julkkikset on vetänyt päihteitä, koska on niin rankkaa... Moni päättänyt jopa päivänsä. Joten miksi nyt vedota taas johonkin z-sukupolveen?
Olen 51-vuotias esihenkilö ja liikutun aina kun saan jakaa jonkun kunnianosoituksen työntekijöille. Samaan tapaan kuin keramiikkakisan tuomari Keith.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei koska se ei pystynyt. Lehdessä oli video siitä kun kertoi asiasta. En usko että tässä on oikeasti kyse flunssasta, voimakkaat tunteet ja itkuisuus saattavat saada nenänkin tukkoon, ihan normaalia ja kaikki varmaan tietää tän.
"Mirella jatkaa tarinat-osiossa kertomalla videolla, että vahva reagointi Wanaja-festivaalilla johtui rajusta flunssasta.
En pystynyt tekemään työtäni niin kuin olisin halunnut, eli siis ääneni ei toiminut. Minulla meni hermot siihen ja olin pettynyt itseeni. Harmitti, että en pystynyt antaa sitä mitä yleensä annan. En pystynyt luottamaan ääneeni, koska on tämä tyhmä flunssa, Mirella kertoo.
Hän jatkaa sanomalla, että välillä on väsyneitä päiviä, mutta muuten kaikki on hyvin.
Pitäkää te ihana päivä. Minulla on kaikki ok."
No flunssaan vetoaa ainakin Iltalehden jutussa. Olisi ihan hyvin voinut aukoa suutaan keikalla ja ääni tulla nauhalta, niin ei olisi niin harmittanut häntäkään.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/61b86fb1-1638-4002-a7cb-8ca56f…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heikkoja
Vastaa itselleen, hienoa... Haluaa vain haukkua Mirellaa, oikein leikkii montaa persoonaa. Näkee hyvin, miten sairaita ihmiset nykyään ovatkaan.
Pitäisi antaa potkut alisuoriutumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heikkoja
Miehetkö ovat sitten niitä reippaita ja jaksavia kylmäpäitä? Ehkä joo esittävät ja lopulta romahtavat.
Ei ollut kysymys mielipiteistä, pysy kartalla.