Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tyypillinen suomalainen blondi, ja musta väri sopii minulle hyvin. Muita?

Vierailija
05.07.2025 |

Viime vuosina olen törmännyt toistuvasti väitteeseen, että musta väri ei voi pukea vaaleaa, vaaleahiuksista ihmistä. 

Omalla kohdallani en voi kuin todeta, että väite ei pidä paikkaansa. Monissa onnistuneimmissa valokuvissa minulla on ylläni mustaa. Kesällä musta korostaa päivetystäni, talvella kuulasta ihoa. 

On monia muita värejä, joissa näytän kamalalta: tumman violetteja, oransseja ja keltaisia sävyjä, sinisistä ja punaisistakin löytyy parempia ja huonompia. En ole mikään missi, vaan aika tavallinen, hyvänä päivänä kivan näköinen. Käytän kevyttä meikkiä arkena, mutta en esimerkiksi meikkivoidetta lainkaan, vaan vain läpinäkyvää pohjustusta ja peiteväriä, jos jossaim kohti tarvitsee. 

Olen alkanut kiinnittää huomiotani myös mustiin pukeutuviin kanssablondeihin, ja mielestäni monelle sopii musta väri. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös blondi ja minulle sopii hyvin musta, tätä nykyä sudanilainen. 

Vierailija
2/8 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva kun nostit ketjua. Oma kumppanini on ihan suomalainen, hänelle sopii mielestäni tummansininen hieman paremmin kuin musta. 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä näissä heitoissa on niin hauskaa? 

Vierailija
4/8 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisen usein kuulee väitettävän, että vaalean olisi parempi käyttää tummansinistä kuin mustaa. On minulla toki tummansinisiäkin vaatekappaleita muutama, ja ne ovat ihan ok! Mutta mustat vaatteeni eivät näytä ainakaan huonommilta. 

Ap

Vierailija
5/8 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustan rinnalle on noussut tummansininen, ja nyt nousussa on selvästi myös tummanruskea. Moni perusvaatteiden valmistaja tarjoaa esim. perushousuja nyt tummanruskeina. Kaupunkikuvassakin alkaa näkyä tämä. 

Vierailija
6/8 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tummansininen on kamala väri. Ei sovi kenellekään. Musta on hyvä väri.

Värinä toimiva, mutta moni vaatekappale on tummansinisenä superasiallinen, jopa kuiva. Tässä on sitten puolensa ja puolensa, millaisen vaikutelman haluaa antaa. 

Vierailija
7/8 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tummansininen on kamala väri. Ei sovi kenellekään. Musta on hyvä väri.

Värinä toimiva, mutta moni vaatekappale on tummansinisenä superasiallinen, jopa kuiva. Tässä on sitten puolensa ja puolensa, millaisen vaikutelman haluaa antaa. 

Sekä tummansininen että nyt popliinitakeissa ja -hameissa näkyvä kamelibeige vanhentavat herkästi. Voihan sekin olla positiivinen asia, jos kaipaa vaikka uskottavuutta työpaikalla. Itse keski-ikäisenä käytän noita värejä varoen. Yksi rento tummansininen kesämekko minulla on. 

Vierailija
8/8 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos blondi värjää hiuksensa tummiksi niin se on tekoäly.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän