Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mirella purskahti itkuun ja jätti festarikeikkansa kesken Näinkö vähän nykyartistit kestävät painetta?

Vierailija
05.07.2025 |

Mirella, artistinimeltään tunnettu Mirella Roininen, 20, keskeytti festarikeikkansa Wanaja-festivaaleilla Hämeenlinnassa. Hän poistui lavalta kahdesti, yrittäen ensin jatkaa esiintymistään, mutta purskahti lopulta itkuun kesken kappaleensa eikä kyennyt enää jatkamaan. Mirella ilmoitti yleisölle jaksamisensa olevan koetuksella ja että hänen mielenterveytensä ei juuri nyt kestä keikan jatkamista.

Onko nykyajan nuorista artisteista tullut liian hauraita? Yleisö maksaa lipuistaan isoja summia ja joutuu katsomaan, kun artisti purskahtaa itkuun ja keskeyttää keikan, koska jaksaminen on koetuksella. Artisteilta vaaditaan tietysti paljon, mutta tämä menee jo naurettavaksi. Jos ei pää kestä, miksi lähteä ollenkaan lavalle itkemään ja pilaamaan ihmisten iltaa?

Kommentit (529)

Vierailija
341/529 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olis vetäissyt keikan playbackinä, jos ei ääni kestänyt. Flunssahan oli varmasti tiedossa jo ennen keikkaa.

Ei koska se ei pystynyt. Lehdessä oli video siitä kun kertoi asiasta. En usko että tässä on oikeasti kyse flunssasta, voimakkaat tunteet ja itkuisuus saattavat saada nenänkin tukkoon, ihan normaalia ja kaikki varmaan tietää tän.

"Mirella jatkaa tarinat-osiossa kertomalla videolla, että vahva reagointi Wanaja-festivaalilla johtui rajusta flunssasta.

En pystynyt tekemään työtäni niin kuin olisin halunnut, eli siis ääneni ei toiminut. Minulla meni hermot siihen ja olin pettynyt itseeni. Harmitti, että en pystynyt antaa sitä mitä yleensä annan. En pystynyt luottamaan ääneeni, koska on tämä tyhmä flunssa, Mirella kertoo.

Jos toiset osaavat lukea ja katsoa myös esimerkiksi sitä videota. Uskokaa mihin tahdotte.

Vierailija
342/529 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ainakin paljon itkuherkempi jos olen vaikka vaan nukkunut huonosti. 

Ja sittenkö et pysty töitäsi tekemään itkemättä, vaan lähdet kesken työpäivän kotiin?

Tiedoksi, että se ei ole normaalia. 

itse olen työssä isossa pörssiyhtiössä ja olen nähnyt vuosien ainakin 7 eri naisen itkevän työpaikalla yleisissä tiloissa. Itse olen myös  itkenyt pari kertaa mutta aina muilta salaa vessassa. 

Sanoisin että aika yleistä tuo itkeminen töiden vuoksi ja osa tosiaan alkaa ulvoa palaverissa tai avokonttorissa han kaikkien nähden. Ja syy on aina se kun töissä on niin rankkaa eivätkä kestä painetta tai työkavereiden käytöstä.

Sulla on kateusongelma kun me keskustelemme emmekä hauku vaan puhumme asioista. Hae apua itsellesi mustamaalaaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/529 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä naisille, ollaan niin suorittajia mutta kun tulee tosipaikka ja pitäisi oikeasti tehdä jotain... burnout

Eipä mitään, taas yksi nainen jolle laitetaan lääkitystä ja miehet maksaa

Vierailija
344/529 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi antaa potkut alisuoriutumista. 

Hahhah 🤣

Vierailija
345/529 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa yksi tai kaksi pyörittää tätäkin haukkuketjua, huomaa tyylistä, muutama muu välissä. Voisi kyllä jo näiden nuorten loppuelämän sairauseläkkeiden takia ylläpitokin täällä jo miettiä pakollista tunnusta edes kommentoida, hyvin huomaa jo täälläkin yhden ja saman kommentoinnin ketjussa, jossa purkaa haukkumalla toista vain omaa mielipahaansa. Nuorten kateus on todella rumaa ja sairauden sävyttämää, ja aina on kateus ollut rumaa, mutta nyt nettiaikana vielä kamalampaa, jopa vanhemmilla ihmisillä.

Vierailija
346/529 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ainakin paljon itkuherkempi jos olen vaikka vaan nukkunut huonosti. 

Ja sittenkö et pysty töitäsi tekemään itkemättä, vaan lähdet kesken työpäivän kotiin?

Tiedoksi, että se ei ole normaalia. 

itse olen työssä isossa pörssiyhtiössä ja olen nähnyt vuosien ainakin 7 eri naisen itkevän työpaikalla yleisissä tiloissa. Itse olen myös  itkenyt pari kertaa mutta aina muilta salaa vessassa. 

Sanoisin että aika yleistä tuo itkeminen töiden vuoksi ja osa tosiaan alkaa ulvoa palaverissa tai avokonttorissa han kaikkien nähden. Ja syy on aina se kun töissä on niin rankkaa eivätkä kestä painetta tai työkavereiden käytöstä.

No ei tietenkään ole. Toivoisin kohteliaampaa kommentointia kuitenkin jatkossa, ethän oleta asioita.

Vierailija
347/529 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa yksi tai kaksi pyörittää tätäkin haukkuketjua, huomaa tyylistä, muutama muu välissä. Voisi kyllä jo näiden nuorten loppuelämän sairauseläkkeiden takia ylläpitokin täällä jo miettiä pakollista tunnusta edes kommentoida, hyvin huomaa jo täälläkin yhden ja saman kommentoinnin ketjussa, jossa purkaa haukkumalla toista vain omaa mielipahaansa. Nuorten kateus on todella rumaa ja sairauden sävyttämää, ja aina on kateus ollut rumaa, mutta nyt nettiaikana vielä kamalampaa, jopa vanhemmilla ihmisillä.

Siis tulette keskusteluun haukkumaan kommentoijia ettekä keskustelemaan aiheesta? Lapsellista.

Vierailija
348/529 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työelämässä sama juttu. Viisikymppisethän ovat kaikkein terveimpiä työelämässä tällä hetkellä, mikä on ihan uskomatonta. Nuoret eivät jaksa/kestä/viitsi.

Vierailija
349/529 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuoriso pilataan Suomessa kaikki maailman aivopesuilla.

Vierailija
350/529 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotakin outoa tässä koko tapauksessa on. Jos oli pahasti flunssainen, luulisi, että olisi (ajoissa) perunut keikkansa. Miten se oikein oli, oliko eilen Ruisrockissa jo flunssainen? Jos oli, niin tuskin keikka Ruisrockissa edisti paranemista ja ehkä Ruississakin oli jo vaikeuksia? Jos Ruissista selvisi vain joten kuten, olisi luullut viimeistään sen jälkeen peruvan(?)

Wanajassa oli kerrotun perusteella valitellut mielenterveyttään. Siihen voi toki olla yhtenä pahentavana tekijänä  sairastuminen flunssaan tärkeässä tilanteessa. Vai voiko olla, että tuon mt-ongelmaan vetoamisen jälkeen flunssa otettiin esiin tekosyynä siksi, että voisi perua illan toisen keikan? 

Maanantaina olisi taas keikkaa tiedossa. Paraneeko flunssa noin pian? Ovatko mt-oireet helpottaneet? Tuleeko lisää peruutuksia? Mikä on tulevien peruutusten syy?

Minusta tuntuu, että Mirella on vain suuren koneiston orja. Koneisto tekee Mirellalla rahaa ja Mirella on niin hyvin peloteltu, että yrittää esiintyä vaikka pää kainalossa, kunnes sitten tulee romahdus, kuten tänään tapahtui.

Paranemisia ja jaksamista Mirellalle toivottelen. Mitä kaikkea ne sitten vaativatkaan.

Vierailija
351/529 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työelämässä sama juttu. Viisikymppisethän ovat kaikkein terveimpiä työelämässä tällä hetkellä, mikä on ihan uskomatonta. Nuoret eivät jaksa/kestä/viitsi.

Kyllä ne kolmi- ja nelikymppisetkin ovat yhtä hyviä ja jaksavia töissä, siis ne ketkä on. Viiskymppisissä ja siitä ylöspäin on aika pahoja naisia varsinkin, ilkeitä sisäisesti ja tunnekylmiä. En tykkää yhtään, helkatin rumia akkoja kaikin puolin.

Vierailija
352/529 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne kolmi- ja nelikymppisetkin ovat yhtä hyviä ja jaksavia töissä, siis ne ketkä on. Viiskymppisissä ja siitä ylöspäin on aika pahoja naisia varsinkin, ilkeitä sisäisesti ja tunnekylmiä. En tykkää yhtään, helkatin rumia akkoja kaikin puolin.

Sori, mutta olet väärässä. 

https://yle.fi/a/74-20163023

Vierailija
353/529 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopiva hetki lopettaa ja kirjoittaa muistelmat. 

Stadionkeikka eka. Närpiössä.

Vierailija
354/529 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei pää kestä, miksi lähteä ollenkaan lavalle itkemään ja pilaamaan ihmisten iltaa?

Ja elämäkö ei voi muuttua siinä välissä kun artistin keikka buukataan festareille ja esiintymispäivä on? Luuletko, että hän tarkoituksella toimi noin?

Vierailija
355/529 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei pää kestä, miksi lähteä ollenkaan lavalle itkemään ja pilaamaan ihmisten iltaa?

Ja elämäkö ei voi muuttua siinä välissä kun artistin keikka buukataan festareille ja esiintymispäivä on? Luuletko, että hän tarkoituksella toimi noin?

No siinä välissä kun se elämä muuttuu niin vastuu muutosten ilmoittamisesta on myös itsellä. Kauheeta selittelyä aina joka tuutista, varmaan kaikki sukulaiset ja tuttavat heti puolustamassa keskustelussa.

Vierailija
356/529 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa, niin noloa.

Vierailija
357/529 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirella käveli kävelysauvojen kanssa ennen Ruissi-keikkaa. Ja istui esiintymislavalla laulaen, ei tanssien. Ruississa liikkui ja tanssi lavalla. Nyt sitten romahdus. Koko kroppa ja pää huutaa lepoa. Ei voi Mirella hyvin. Näytti ihan paniikkihäiriö-kohtaukselta Hämeenlinnassa.

Vierailija
358/529 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän sanoi ettei tiedä mikä sitä vaivaa, että mielenterveys ensin. Sitten selittää että vähän flunssan oireita, kohta kun on juteltu taustajoukkojen kanssa niin someen selittää että kova flunssa. Valehtelee.

Vierailija
359/529 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ala kommentoimaan haukkuen, kun en tiedä taustoja, mutta kerronpa kuitenkin, että itse soittajana on kerran vedetty keikka 10 tunnin työpäivän jälkeen, jonka jälkeen 150km ajoa keikkapaikalle ja heti perille päästyä alkoi oksentelu, mahatauti. Mutta keikka vedettiin alusta loppuun. Ja ajoin samat 150km kotiin sen jälkeen. Enkä purskahtanut itkuun missään vaiheessa. Eikä ollut kyse mistään rahakeikasta, oli 10€ liput sinne paikalliseen paskaräkälään. Kun laskee bensakulut pois niin taisi jäädä noin 20€ käteen koko reissusta. Olin kotona aamu viideltä, aivan kuolleena. Että tuota niin nii. Se on elämää se, älä itke siitä, varsinkaan maksavan yleisön edessä!

Vierailija
360/529 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko totta että Mirellan kurkkukipu johtuu siitä, että oli ollut Sannin kanssa sillai? Lipaissut römpsää ja saanut kurkkuun äkäisen tippurin? Tällaista huhua liikkuu että Sanni olisi vietellyt jossain keikkapaikan jatkoilla ja jurrikielareita olisi ainakin vaihdettu (ja vähän muutakin) ja siitä se kurkkukipu olisi alkanut. Joku oli nähnyt että apteekissa olisi hakenut tippuriin lääkettä, eli varmasti Sannista tarttunut hyppykuppa. Voi Mirella parkaa, Sannin pauloihin joutunut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi