Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mikä sen Riikka Purran saksikuvan tarkoitus oli?

Vierailija
05.07.2025 |

Riikan mukaan sitä ei oltu tarkoitettu julkisuuteen, eivätkä Perussuomalaiset kuulemma muutenkaan naureskele vähävaraisille ihmisille.

Kommentit (165)

Vierailija
61/165 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli Purran puolueen irvokkaan ihmisvihan ja nationalistisuuden mainoskuva. Ettekö ole jo tajunneet, että PS:n ainut motiivi on tehdä mahdollisimman paljon kiusaa meille normaaleille suomalaisille ja muuttotaustaisille.

Sen vuoti joku siinä porukassa, joka ei ääneen uskalla olla eri mieltä.

Et sä kyllä kovin normaali oo jos elät sosiaalituilla

Riikka eli vuosia tuilla, ja eihän se kovin normaali olekaan.

Tai no persu luulee että Suomen sisun keskiviikon kiertopalkintona olo on työ, mistä saa työttömyystukee palkkana. 

Vierailija
62/165 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikka oli impulsiivinen ja teko oli typerä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/165 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetken luin otsikon väärin "siis mikä sen Riikka Purran SEKSIkuvan tarkoitus oli" ja kauhistuin! En halua ikinä sellaisia nähdä!

Vierailija
64/165 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sillä haluttiin viestiä kansalle, että "vastuunkanto voi olla seksikästä/muodikasta/tyylikästä".

J.Katainen väitti aikoinaan muuta. Vastuuta voi ottaa ja kantaa myös hymyillen. Paistaa se päivä joskus taas risukasaankin nimittäin...

Vierailija
65/165 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli viesti eliitille ettää nyt laitetaan alemmat luokat talutusnuoraan. Meni kaikilta ohi. Myös SUPO:lta. ;)

Monetko leopardipöksyt meni Riikalla vaihtoon, kun Elon toi lavalle moottorisahan? 

Mikä tämä leopardipöksy juttu on? Olen lukenut monen viittaavan siihen Purran kohdalla.

Riikka lomaili perheen kanssa Kretaalla, ja reissun kohokohta oli hakea leopardipöksyissä taxfreestä alkoholia. 

Lisäkuvat Riikan henkilökohtaisesta uhriutumis mediasta, eli seiskasta. 

Vierailija
66/165 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Koita vaihtaa tuo kyky kertoa kuivia vitsejä rahaksi."

Sovitaanko, että sinä hankit ensin sen ensimmäisen työpaikkasi jossain muualla kuin persujen puoluetoimistossa tai jengiläisten omistamassa rahanpesuoperaatiossa, ja tulet sen jälkeen puhumaan meidän työssäkäyvien aikuisten kanssa. Ensin suosittelen hankkimaan taidon, josta on ihmiskunnalle jotain hyötyä, trollaus ei ole sillä listalla. 

Sikshän mä oon oikeistolainen ja sä vasemmistolainen, ku mulla on töitä ja sulla ei. Sä oot se köyhien ja heikkojen puoluetta kannattava tyyppi etkä minä.

Aa, joo siitähän se johtuu 😂 sori, hetken aikaa luulin että olet tosissasi, mutta sinähän se varsinainen vitsiniekka oletkin. Et ihan riittävän hyvä tienataksesi sillä(kään).

Tarpeeks paljon kuitenki äänestääkseni Kokoomusta.

Vierailija
67/165 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli psykopurran sadistista psykopatiaa. Sairas nainen tämä Riikka "riikka" Purra.

Vierailija
68/165 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäkää nyt ymmärtää että menojen leikkaaminen on valtionvarainministerin työtä.

Vierailija
69/165 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oli psykopurran sadistista psykopatiaa. Sairas nainen tämä Riikka "riikka" Purra.

Ei teitä sosiaalituilla lorvivia lävistysnaama-tatuointi-antifasisteja tarvikaan sääliä. Jo tää ketju vähentää sympatiaa ku te auotte päätä meille jotka teiät elätetään.

Vierailija
70/165 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riikka oli impulsiivinen ja teko oli typerä.

Sosiopaatit on impulsiivisia, osa taudin oireistoa ja diagnostisia kriteerejä. En tietysti sano Riikan olevan sosiopaatti, oli vaan ihan yleinen huomio ja fakta sosiopaateista 

Vierailija
71/165 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Koita vaihtaa tuo kyky kertoa kuivia vitsejä rahaksi."

Sovitaanko, että sinä hankit ensin sen ensimmäisen työpaikkasi jossain muualla kuin persujen puoluetoimistossa tai jengiläisten omistamassa rahanpesuoperaatiossa, ja tulet sen jälkeen puhumaan meidän työssäkäyvien aikuisten kanssa. Ensin suosittelen hankkimaan taidon, josta on ihmiskunnalle jotain hyötyä, trollaus ei ole sillä listalla. 

Sikshän mä oon oikeistolainen ja sä vasemmistolainen, ku mulla on töitä ja sulla ei. Sä oot se köyhien ja heikkojen puoluetta kannattava tyyppi etkä minä.

Aa, joo siitähän se johtuu 😂 sori, hetken aikaa luulin että olet tosissasi, mutta sinähän se varsinainen vitsiniekka oletkin. Et ihan riittävän hyvä tienataksesi sillä(kään).

Tarpeeks paljon kuitenki äänestääkseni Kokoomusta.

Eihän Kokoomuksen äänestäminen tuloja vaadi. Insinööriopintonsa kesken juopottelu uran takia jättänyt työtön naapurini äänesti Kokoomusta viimeiseen hengenvetoonsa asti.

Vierailija
72/165 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei meille käy ... ja sitten se yhtäkkiä kävikin.

Vierailija
73/165 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli viesti eliitille ettää nyt laitetaan alemmat luokat talutusnuoraan. Meni kaikilta ohi. Myös SUPO:lta. ;)

Monetko leopardipöksyt meni Riikalla vaihtoon, kun Elon toi lavalle moottorisahan? 

Mikä tämä leopardipöksy juttu on? Olen lukenut monen viittaavan siihen Purran kohdalla.

Riikka lomaili perheen kanssa Kretaalla, ja reissun kohokohta oli hakea leopardipöksyissä taxfreestä alkoholia. 

Ehkä sullaki on joskus varaa mennä Kreikkaan jos säästät tarpeeks kauan toimeentulotuesta

Vierailija
74/165 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei teitä sosiaalituilla lorvivia lävistysnaama-tatuointi-antifasisteja tarvikaan sääliä. Jo tää ketju vähentää sympatiaa ku te auotte päätä meille jotka teiät elätetään.

Hirveen söpöö, että joku palstapersu "Make 50v" uhriutuu Riikan puolesta. 😂

Vierailija
75/165 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nytkö te persut itkette empatian perään? 

Vierailija
76/165 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sullaki on joskus varaa mennä Kreikkaan jos säästät tarpeeks kauan toimeentulotuesta

Kreikka ei ole Kreeta. 😂

Persu voi mennä takas maantiedon tunneille. 

Vierailija
77/165 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon vasta 35. Ja voittasin fyysisessä mittelössä jokasen Kokoomusta ja Perussuomalaista täällä haukkuvan viehenaaman.

Vierailija
78/165 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kreikka e

Nyt tuli jo sen luokan itsejauhottaminen että mitäpä tuohon enää sanomaan. Vaikea mennä Kreetalle jos ei samalla astu Kreikan rajojen sisälle.

Vierailija
79/165 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon vasta 35. Ja voittasin fyysisessä mittelössä jokasen Kokoomusta ja Perussuomalaista täällä haukkuvan viehenaaman.

Oho, oho! Palstapersu esittelee internet lihaksiaan!

Oot valmis käyttää fyysistä väkivaltaa Riikan puolesta? 😂😂😂

Vierailija
80/165 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riikalla on oma ritari näppäimistö ratsunaan!

Hirveen söpöö! 🥰

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi