Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mikä sen Riikka Purran saksikuvan tarkoitus oli?

Vierailija
05.07.2025 |

Riikan mukaan sitä ei oltu tarkoitettu julkisuuteen, eivätkä Perussuomalaiset kuulemma muutenkaan naureskele vähävaraisille ihmisille.

Kommentit (165)

Vierailija
21/165 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän se Mikkokin näkee Riikassa? No, ehkä hän on hyvä sängyssä.

Vierailija
22/165 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, köyhille naureskelu ei kuulunut levitä julkisuuteen. Köyhille naureskelu kuului sinne suljettujen ovien taakse, missä porvarit sitä yleensä harrastaa. 

Mä voin nauraa sulle päin naamaa ettet oo ilmasen koulutuksen maassa jaksanu käyä kouluja ettet ois köyhä

Söpö, yrität aukoa päätä ja olet vaan väärässä 🤭 nolo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/165 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilisä on lasten ruokaan varusteisiin eikä aikuisten . 

Vierailija
24/165 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirtehishuumoria. Minä olen kyseisen huumorilajin ystävä. Ymmärrän hyvin sitä. On joskus vapauttavaa laskea leikkiä asialla, joka on hankala. Ongelma on siinä, että ihmiset on helvetinmoisia tosikoita ja päälle tämmöistä poliitikolta käytetään tietysti lyömäaseena. En pärjäisi päivääkään politiikassa, koska oikeasti rakastan heittää mustaa huumoria joka asiasta. 

Vierailija
25/165 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät on uskonnoissa bisnes . Köyhillä kerätään rahaa. 

Vierailija
26/165 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiheuttaa itse "median ajojahti", ja uhriutua siitä. Klassista persua. 

Olet tollo.

Vierailija
27/165 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tukiloiset ole vähävaraisia vaan laiskoja.

Vierailija
28/165 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on sitä persujen hassuu huumoria. Jos et ymmärrä oot joku huumorintajuton kommunisti. 

Mielummin huumorintajuton kuin idari tyhjännauraja.

Vierailija
29/165 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän se Mikkokin näkee Riikassa? No, ehkä hän on hyvä sängyssä.

Onhan Li Anderssonillaki mies, vaikka se on Suomen rumin ihminen

Vierailija
30/165 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirtehishuumoria. Minä olen kyseisen huumorilajin ystävä. Ymmärrän hyvin sitä. On joskus vapauttavaa laskea leikkiä asialla, joka on hankala. Ongelma on siinä, että ihmiset on helvetinmoisia tosikoita ja päälle tämmöistä poliitikolta käytetään tietysti lyömäaseena. En pärjäisi päivääkään politiikassa, koska oikeasti rakastan heittää mustaa huumoria joka asiasta. 

Huumori, tuo aseista vanhin. Sillä voi sivallella milloin ketäkin ja koskaan ei joudu siitä vastuuseen, kun aina se on sen toisen vika kun ei tajunnut hihitellä sinulle neropatille.

Vierailija
31/165 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kait se tarkoitti että leikkaa köyhiltä suomalailta elämänlangan ja kaikkimahdollisuudet inhimilliseen elämään niillä saksilla. Muuttajiinhan on varaa 70 000 joka vuosi hallituskaudellaan.

Vierailija
32/165 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, köyhille naureskelu ei kuulunut levitä julkisuuteen. Köyhille naureskelu kuului sinne suljettujen ovien taakse, missä porvarit sitä yleensä harrastaa. 

Mä voin nauraa sulle päin naamaa ettet oo ilmasen koulutuksen maassa jaksanu käyä kouluja ettet ois köyhä

Söpöä ettet saa töitä ja oot köyhä js syytät siitä muita ihmisiä  ^__^

Vierailija
33/165 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kallis "vitsi" persujen kannatukselle ja paljasti mitä persujen kukkopojat oikeasti ajattelevat köyhistä ihmisistä. Ovat heille vain kuluerä. 

Vierailija
34/165 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tukiloiset ole vähävaraisia vaan laiskoja.

Toivottavasti pääset pian porvareiden hoitamaan hoivakotiin kokemaan kapitalistien voittohakuista lämpöistä hoivaa. Muista, että vaippaihottuma ja makuuhaavat on vain merkki heikkoudestasi yksilönä.

Vierailija
35/165 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli kallis "vitsi" persujen kannatukselle ja paljasti mitä persujen kukkopojat oikeasti ajattelevat köyhistä ihmisistä. Ovat heille vain kuluerä. 

Mitä muuta tunnetta pitäs kokea esim.vähemmistöä kohtaan jotka ei suostu käymään töissä jos siellä ei voi pitää kansallispukua

Vierailija
36/165 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin toki pidän ko. huumorista, mutta nämä idi#ootit oikeasti olivat juuri päättäneet historiallisen massiivisista leikkauksista kaikkein heikoimmassa asemassa olevilta kansalaisilta. Kokoomuslaiset tajuaa sentään vit#tuilla suljettujen ovien takana keskenään.

Vierailija
37/165 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana, projisoi vaan pöppänä siellä ihan rauhassa 🤭 kävitkö jo kaljujen linnakundikavereiden kanssa kuudennella sidukalla tänään, vai vieläkö on ensimmäinen viinapullo kiskomatta?

Vierailija
38/165 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ollut ihan vitsi vaan. 

Vierailija
39/165 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana, projisoi vaan pöppänä siellä ihan rauhassa 🤭 kävitkö jo kaljujen linnakundikavereiden kanssa kuudennella sidukalla tänään, vai vieläkö on ensimmäinen viinapullo kiskomatta?

Koita vaihtaa tuo kyky kertoa kuivia vitsejä rahaksi.

Vierailija
40/165 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin toki pidän ko. huumorista, mutta nämä idi#ootit oikeasti olivat juuri päättäneet historiallisen massiivisista leikkauksista kaikkein heikoimmassa asemassa olevilta kansalaisilta. Kokoomuslaiset tajuaa sentään vit#tuilla suljettujen ovien takana keskenään.

Eli sä myönnät, että Suomessa on tehty massiivisia tulonsiirtoja vahvoilta köyhille?

Eli Suomi ei oo ollu vahvoille hyvä maa elää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi