Siis mikä sen Riikka Purran saksikuvan tarkoitus oli?
Riikan mukaan sitä ei oltu tarkoitettu julkisuuteen, eivätkä Perussuomalaiset kuulemma muutenkaan naureskele vähävaraisille ihmisille.
Kommentit (165)
Vihjailiko se jotain "saksi-sisarille"?
Se oli Purran puolueen irvokkaan ihmisvihan ja nationalistisuuden mainoskuva. Ettekö ole jo tajunneet, että PS:n ainut motiivi on tehdä mahdollisimman paljon kiusaa meille normaaleille suomalaisille ja muuttotaustaisille.
Sen vuoti joku siinä porukassa, joka ei ääneen uskalla olla eri mieltä.
Fiskars - niillä Riikka leikkaisi
Vierailija kirjoitti:
Ei tukiloiset ole vähävaraisia vaan laiskoja.
Millä tavalla laiska? Enkä lähetä tarpeeksi työhakemuksia? Enkä muka ollut työelämässä kolmeatoista vuotta, ja sitä ennen joka kesä kesätöissä kuusitoistavuotiaasta asti?
"Koita vaihtaa tuo kyky kertoa kuivia vitsejä rahaksi."
Sovitaanko, että sinä hankit ensin sen ensimmäisen työpaikkasi jossain muualla kuin persujen puoluetoimistossa tai jengiläisten omistamassa rahanpesuoperaatiossa, ja tulet sen jälkeen puhumaan meidän työssäkäyvien aikuisten kanssa. Ensin suosittelen hankkimaan taidon, josta on ihmiskunnalle jotain hyötyä, trollaus ei ole sillä listalla.
Vierailija kirjoitti:
Se oli Purran puolueen irvokkaan ihmisvihan ja nationalistisuuden mainoskuva. Ettekö ole jo tajunneet, että PS:n ainut motiivi on tehdä mahdollisimman paljon kiusaa meille normaaleille suomalaisille ja muuttotaustaisille.
Sen vuoti joku siinä porukassa, joka ei ääneen uskalla olla eri mieltä.
Et sä kyllä kovin normaali oo jos elät sosiaalituilla
Vierailija kirjoitti:
Sovitaanko, että sinä hankit ensin sen ensimmäisen työpaikkasi jossain muualla kuin persujen puoluetoimistossa tai jengiläisten omistamassa rahanpesuoperaatiossa, ja tulet sen jälkeen puhumaan meidän työssäkäyvien aikuisten kanssa. Ensin suosittelen hankkimaan taidon, josta on ihmiskunnalle jotain hyötyä, trollaus ei ole sillä listalla.
Sikshän mä oon oikeistolainen ja sä vasemmistolainen, ku mulla on töitä ja sulla ei. Sä oot se köyhien ja heikkojen puoluetta kannattava tyyppi etkä minä.
Vierailija kirjoitti:
Fiskars - niillä Riikka leikkaisi
Fiskars boikottiin. Ei edes ole läppä, jos eivät ota asiaan mitään kantaa.
Vierailija kirjoitti:
Riikkulia on mäiskitty.
Riikan silmät näyttävät päivä päivältä yhä enemmän Kaukoidästä olevan naisen silmiä.
Visuaalisesti selkeä viesti: sakset on auki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirtehishuumoria. Minä olen kyseisen huumorilajin ystävä. Ymmärrän hyvin sitä. On joskus vapauttavaa laskea leikkiä asialla, joka on hankala. Ongelma on siinä, että ihmiset on helvetinmoisia tosikoita ja päälle tämmöistä poliitikolta käytetään tietysti lyömäaseena. En pärjäisi päivääkään politiikassa, koska oikeasti rakastan heittää mustaa huumoria joka asiasta.
Oli aika helvetin huono huumorivalinta sylkeä omien äänestäjiensä muroihin. Voin kuvitella ettei niissä perheissä joissa valvotaan öitä miettien mistä saa lapsilleen ruokaa pöytään, niissä perheissä tuskin tuollainen hirteishuumori kovastikaan naurattaa.
Ja sitten sitä paitsi päinvastoinkin, jos on vitsailtu persujen kustannuksella niin eipä se heidän oma hirteishuumorinsa siihen suuntaan yllä sitten ollenkaan.
Miks semmoset köyhät ois äänestäny perussuomalaisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirtehishuumoria. Minä olen kyseisen huumorilajin ystävä. Ymmärrän hyvin sitä. On joskus vapauttavaa laskea leikkiä asialla, joka on hankala. Ongelma on siinä, että ihmiset on helvetinmoisia tosikoita ja päälle tämmöistä poliitikolta käytetään tietysti lyömäaseena. En pärjäisi päivääkään politiikassa, koska oikeasti rakastan heittää mustaa huumoria joka asiasta.
Itsekin toki pidän ko. huumorista, mutta nämä idi#ootit oikeasti olivat juuri päättäneet historiallisen massiivisista leikkauksista kaikkein heikoimmassa asemassa olevilta kansalaisilta. Kokoomuslaiset tajuaa sentään vit#tuilla suljettujen ovien takana keskenään.
Eli sä myönnät, että Suomessa on tehty massiivisia tulonsiirtoja vahvoilta köyhille?
Eli Suomi ei oo ollu vahvoille hyvä maa elää?
Virheellistä logiikkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riikkulia on mäiskitty.
Riikan silmät näyttävät päivä päivältä yhä enemmän Kaukoidästä olevan naisen silmiä.
Tuo ei ollu ehkä se dissaus minkä kuvittelit olevan
Sehän osoittaa, että hän voi ottaa itse hyvin huumorilla sen, että saksii etuja huono-osaisilta. Se ei siis tunnu hänelle olevan mikään hankala ja raskas asia, vaan siitä voi vääntää vitsiäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sikshän mä oon oikeistolainen ja sä vasemmistolainen, ku mulla on töitä ja sulla ei. Sä oot se köyhien ja heikkojen puoluetta kannattava tyyppi etkä minä.
Aa, joo siitähän se johtuu 😂 sori, hetken aikaa luulin että olet tosissasi, mutta sinähän se varsinainen vitsiniekka oletkin. Et ihan riittävän hyvä tienataksesi sillä(kään).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli viesti eliitille ettää nyt laitetaan alemmat luokat talutusnuoraan. Meni kaikilta ohi. Myös SUPO:lta. ;)
Monetko leopardipöksyt meni Riikalla vaihtoon, kun Elon toi lavalle moottorisahan?
Mikä tämä leopardipöksy juttu on? Olen lukenut monen viittaavan siihen Purran kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vit#tilla kansalaisille. Julkisuus-selitys on epäuskottava, koska Riikka jakoi leikkuulautakuvia- ja videoita useammalle henk.koht. sometililleen iloisesti nauraen, puhuen leikkaamisesta.
Niissä kuvissa ei tosiaan itketty, vaan hymyiltiin ja suorastaan naurettiin.
Uusi valta-asema on kai pyörryttänyt ja saanut pään sekaisin. Osoittaa myös poliittista kokemattomuutta ja kypsymättömyyttä.
Eivät kai nuorina olleet perehtyneet siihen että taannoin Mauno Henrik kotona peilin edessä harjoitteli kärsivän vakavaa ja osaa-ottavaa ilmettä kun oli kerrottavana kansalaisille ikäviä taloudellisia uutisia.
Oli aika helvetin huono huumorivalinta sylkeä omien äänestäjiensä muroihin. Voin kuvitella ettei niissä perheissä joissa valvotaan öitä miettien mistä saa lapsilleen ruokaa pöytään, niissä perheissä tuskin tuollainen hirteishuumori kovastikaan naurattaa.
Ja sitten sitä paitsi päinvastoinkin, jos on vitsailtu persujen kustannuksella niin eipä se heidän oma hirteishuumorinsa siihen suuntaan yllä sitten ollenkaan.