Siis mikä sen Riikka Purran saksikuvan tarkoitus oli?
Riikan mukaan sitä ei oltu tarkoitettu julkisuuteen, eivätkä Perussuomalaiset kuulemma muutenkaan naureskele vähävaraisille ihmisille.
Kommentit (165)
Saksikuvahan ei oikeasti ollut todellakaan mitään köyhille naureskelua, vaan poliittiset vastustajat keksivät tästä lyömäaseen. Persut olivat hyvillään hallitusvastuusta, koska olivat sitä mieltä että valtion talous on laitettava kuntoon. Ja leikattavaa on, senhän nyt myöntää demaritkin. Vasemmisto hallitusvastuussa ei uskalla tehdä näitä tarpeellisia leikkauksia pelätessään kannatuslaskua. Joten heidän ohjauksessaan Suomi-laiva olisi uppoamassa.
Vierailija kirjoitti:
Saksikuvahan ei oikeasti ollut todellakaan mitään köyhille naureskelua, vaan poliittiset vastustajat keksivät tästä lyömäaseen. Persut olivat hyvillään hallitusvastuusta, koska olivat sitä mieltä että valtion talous on laitettava kuntoon. Ja leikattavaa on, senhän nyt myöntää demaritkin. Vasemmisto hallitusvastuussa ei uskalla tehdä näitä tarpeellisia leikkauksia pelätessään kannatuslaskua. Joten heidän ohjauksessaan Suomi-laiva olisi uppoamassa.
Nyt oli ääliömäinen kommentti. 😂😂😂
Eli myönnät, että persut otti tän kuvan antaakseen itse aseen oppositiolle, jotta persut voi sitten uhriutua asiasta?
Ne sakset tiesi paikkansa. Leikkasi persuilta huijaamalla saadun kannatuksen pois.
Vierailija kirjoitti:
Oli kallis "vitsi" persujen kannatukselle ja paljasti mitä persujen kukkopojat oikeasti ajattelevat köyhistä ihmisistä. Ovat heille vain kuluerä.
Tätä minä vähän ihmettelen, että miten näiden kukkopoikien ajatusmaailma voi tulla yllätyksenä kellekään? Heidän "mestarinsa" on jo aikapäiviä sitten kertonut mielipiteensä että vanhukset, vammaiset ym. yhteiskunnalle "tuottamattomat" ovat ylimääräinen kuluerä, jotka vetävät yhteiskuntaa alaspäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli psykopurran sadistista psykopatiaa. Sairas nainen tämä Riikka "riikka" Purra.
Ei teitä sosiaalituilla lorvivia lävistysnaama-tatuointi-antifasisteja tarvikaan sääliä. Jo tää ketju vähentää sympatiaa ku te auotte päätä meille jotka teiät elätetään.
Näin ohiksenan totean että voin laittaa pääni pantiksi että olen maksanut enemmän veroja kuin sinä. Olen yli 50-vuotias entinen yrittäjä, joka on tienannut myymällä useamman yrityksen ihan mukavaan hintaan. Silti en ole eläissäni äänestänyt kokoomusta, saatika sitten näitä sekopäitä, joita persuiksi kutsutaan. Leikkuulaudoilla ja saksilla irvailu kertoo ihan kaiken näiden ajatusmaailmasta. Minä voin pahoin, kun ajattelen millaiseen jamaan tämä hallitus maatamme vie.
Ja jumaliste, Valtionkonttori vaihtoi kiinteät nollakorkoiset valtionlainat vaihtuvakorkoisiin, juuri kun korot nousi. Ja tästäkään muutaman miljardin mokasta ei kukaan joutunut vastuuseen, tietenkään. Kyllä niitä säästökohteita kuulkaa olisi vaikka mitä muita, kuin kaikkein heikoimmassa asemassa olevien tukiroposet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli psykopurran sadistista psykopatiaa. Sairas nainen tämä Riikka "riikka" Purra.
Ei teitä sosiaalituilla lorvivia lävistysnaama-tatuointi-antifasisteja tarvikaan sääliä. Jo tää ketju vähentää sympatiaa ku te auotte päätä meille jotka teiät elätetään.
Näin ohiksenan totean että voin laittaa pääni pantiksi että olen maksanut enemmän veroja kuin sinä. Olen yli 50-vuotias entinen yrittäjä, joka on tienannut myymällä useamman yrityksen ihan mukavaan hintaan. Silti en ole eläissäni äänestänyt kokoomusta, saatika sitten näitä sekopäitä, joita persuiksi kutsutaan. Leikkuulaudoilla ja saksilla irvailu kertoo ihan kaiken näiden ajatusmaailmasta. Minä voin pahoin, kun ajattelen millaiseen jamaan tämä hallitus maatamme vie.
Ja jumaliste, Valtionkonttori vaihtoi kiinteät nollakorko
Aamen.
Vierailija kirjoitti:
Riikkulia on mäiskitty.
Auts!
Vierailija kirjoitti:
Persujen kannatus on jäänyt jopa Vasemmistoliiton alapuolelle. Että siltä pohjalta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jumaliste, Valtionkonttori vaihtoi kiinteät nollakorko
Ei oo vissiin sit kovin menestyny se sun yritys ku et oo äänestäny kokoomusta.
En tiiä tosta valtionkorkohöpinästä mitään eikä kiinnosta mut ei se tuolleen oo menny ku sanot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli kallis "vitsi" persujen kannatukselle ja paljasti mitä persujen kukkopojat oikeasti ajattelevat köyhistä ihmisistä. Ovat heille vain kuluerä.
Tätä minä vähän ihmettelen, että miten näiden kukkopoikien ajatusmaailma voi tulla yllätyksenä kellekään? Heidän "mestarinsa" on jo aikapäiviä sitten kertonut mielipiteensä että vanhukset, vammaiset ym. yhteiskunnalle "tuottamattomat" ovat ylimääräinen kuluerä, jotka vetävät yhteiskuntaa alaspäin.
Vihaan mä muslimeitaki. Miks jätit sen sanomatta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persujen kannatus on jäänyt jopa Vasemmistoliiton alapuolelle. Että siltä pohjalta!
Nous just prosenttiyksikön ku Keskisarja jauhotti suomiareenassa Moskovassa syntyneen musliminaisen
"Ei oo vissiin sit kovin menestyny se sun yritys ku et oo äänestäny kokoomusta.
En tiiä tosta valtionkorkohöpinästä mitään eikä kiinnosta mut ei se tuolleen oo menny ku sanot."
Mitään en mistään tiedä, mutta sen tiedän, että mikään, mistä en tiedä, ei voi olla tietämisen arvoista tai totta. Porvarilogiikkaa parhaimmillaan.
Psykopaatti ministerinä ei ole lainkaan hyvä asia.
Vierailija kirjoitti:
Aha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muunnetaanpa hieman: Persut pohjalla.
Ilakoida ja nauraa ihmisten hädälle. Ottaa muistokuva kuinka ihanaa on leikata suomalaiselta terveydenhuolto, koulutus, oikeudet ja tulevaisuus.
Saksiposeeraus oli paha moka vuotaa julkisuuteen. Ja onhan Purra epäempaattisena poliitikkona tehokkaasti edistänyt kansalaisten pahaa oloa Orpon kera. Vaalit kuitenkin vääjäämättä lähestyvät ja persujen kansanedustajapaikat on vaarassa vähetä radikaalisti. Niinpä persupäättäjillä alkaa olla nyt kova kiire nuolla työläisiä ja köyhiä. Ja tietysti nuolla myös sellaisia ihmisiä, joita kokoomuslaiset pitävät white trasheina. Toisaalta, Kokoomus on taitanut onnistua rakastamaan persut hengiltä. Empatia ei kuulu politiikkaan -lausahdus oli saksiposeerauksen lisäksi epäonnistunutta imagon rakentamista.
Vierailija kirjoitti:
Se on sitä persujen hassuu huumoria. Jos et ymmärrä oot joku huumorintajuton kommunisti.
Kuka ymmärtää persujen huumoria?
- se ei meille käy, käypäs kuitenkin...heh heh
- politiikassa ei ole empatiaa, ei olekaan ... hah hah haa kun naurattaa
Puolustan mä Sanna Antikaista ja Mari Rantastaki