Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi työn kysyminen on miehille niin iso turn off

Vierailija
05.07.2025 |

Itse juuri Tinderiin liittyneenä...aluksi alkoi ihan mukava small talk matchin kanssa...mutta se jäi lyhyeksi..kysyn mitä tekee töikseen ja vastaukseksi sain "haluaisitko et nuolisin toisen miehen mällit sun pillusta"...sille...öö..no ihan ekana ei tullu mielee,mut hyvät jatkot ja onnea sopivan löytymiseen🥳

Kommentit (243)

Vierailija
21/243 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit kysynyt minulta, olisin heti kertonut mitä puuhailen.

Mitä sinä puuhailet?

En ole työelämässä. Elän säästöillä sekä vuokratuloilla. Tällä hetkellä kulutan aikaani erilaisissa omissa remonttihommissani ja opiskelen omaksi ilokseni.

Ikämies, 50 -? Taidat kyllä olla MT-eläkkeellä.

Ikämies, mutta ei 50 - vaan 50 + , enkä ole mt-eläkkeellä. Päätin menetellä näin jossain 42 ikävuoden kohdalla. M 58

Vierailija
22/243 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työn kysyminen kertoo vain kysyjän statushakuisuudesta. Osoittaa, ettei kysyjä ole kiinnostunut toisesta ihmisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/243 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan koska naiset taitavat nykyään olla miehiä kouluttautuneempia, ja miehet tietävät, että naiset pitävät miehen koulutustasoa tärkeänä, joten jos tätä uupuu, mies saattaa mennä heti puolustuskannalle. 

------> väisti luodin.

Jos mies on noin herkkänahkainen, se on narsisti, joka ei kykene muutenkaan itsereflektioon eikä siis koskaan korjaamaan käytöstään tai käsittelemään tunteitaan terveesti.  Narsisteilla on halveksuva asenne muihin ihmisiin, koska ne on defensiivisiä ja jollain tasolla tiedostaa oman poikkeavuutensa. Narsisti uhoaa ja öyhöttää tai sitten uhriutuu rasittavalla tavalla mutta ei koskaan parane. Aina on vika muissa, ei koskaan itsessä.

Vierailija
24/243 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työn kysyminen kertoo vain kysyjän statushakuisuudesta. Osoittaa, ettei kysyjä ole kiinnostunut toisesta ihmisenä.

Nyt ei kysytty kysyjästä vaan vastaajasta. 

Vierailija
25/243 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehille tuolllaiset statusjutut on niin kovin herkkä paikka. Etsi itsellesi hyväitsetuntoinen mies ja teet itsellesi palveluksen.

Eikö se itsetunto juuri työtä kysymällä heti selviå. Eli kannattaa jatkossakin kysyä

Kyllä, juuri sitä tarkoitin. Jos joku miekkonen vetää kysymyksestä herneet nenään niin tietää siirtää sen hellästi luiskaan.

Vierailija
26/243 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häpeää ammattiaan/työtään tai sitten on työtön.

Niin jos minä tylttmänä juristina  kerron, että olen työtön, niin olen saanut kuulla, että myös juomari ja miten luuserius muutoin elämässäni ilmenee. Tai sitten en ole kuullut enää kysyjästä mitään. 

Niin me oikeistolaiset naiset ajatellaan .

Vierailija
27/243 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työn tekeminen on normaalia, samoin nykyään työttömyys on ihan normaalia. siksi onkin outoa, että mieheille se ei ole normaalia vaan jotain niin henkilökohtaista ja salaista, että pamahtaa defenssit päälle kun nainen sitä kysyy.

Miesten oma ongelma agitoitua tuollaisesta. Mistäpä ei herkkä mimosamies vetäisi herneitä nenään :D

Jos on työtön, toivottavasti etsii töitä tai kouluttautuu. Jokainen on jossain vaiheessa elämää työttömänä.

Ego pitää rakentaa sen varaan, että tietää mikä ja millainen on. Ei jonkin ulkonaisen varaan kuten missä olen töissä ja paljonko tienaan vaan omien ominaisuuksien ja arvojen varaan. Millainen ihminen olen ja mitä iloa muille ihmisille minusta ylipäätään on. 

Vierailija
28/243 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ei kysytty kysyjästä vaan vastaajasta. 

Ja vastattiin otsikon kysymykseen.

Vierailija
29/243 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

normipoisto

Vierailija
30/243 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai ettei ole kiinnostunut toisesta laiskana ja itsetunnottomana sohvaloisena. 

Vierailija
31/243 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan koska naiset taitavat nykyään olla miehiä kouluttautuneempia, ja miehet tietävät, että naiset pitävät miehen koulutustasoa tärkeänä, joten jos tätä uupuu, mies saattaa mennä heti puolustuskannalle. 

No onpa herkkää. Selviäähän se jossain vaiheesssa joka tapauksessa.

Vierailija
32/243 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä muu asia kertoo ihmisestä yhdellä sanalla enemmän kuin ammatti?

Poliisi, politiikan toimittaja, joulupukki, palomies, pappi..

Vierailija
33/243 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin jos minä tylttmänä juristina  kerron, että olen työtön, niin olen saanut kuulla, että myös juomari ja miten luuserius muutoin elämässäni ilmenee. Tai sitten en ole kuullut enää kysyjästä mitään. 

Niin me oikeistolaiset naiset ajatellaan .

Ja vasemmistolaiset. Saattaa olla, että tuo "juristi" saa muilta juopoilta äijiltä myötätuntoa.

Vierailija
34/243 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla aika huono juristi tai just joku iso ongelma, että olet työtön. Muutenhan sulla olis oma toimisto pystyssä

Mulla on pystyssä ihan muu asia.

Vierailija
35/243 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nainen saa kysyä mieheltä? Nieletkö mällit mällykkeet on vissiin parempi kysymys.

Vierailija
36/243 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää paikkansa, ja sitten naiset vielä kehtaavat loukkaantua jos mies kysyy sitä mikä itseään kiinnostaa, eli mitä löytyy vaatteiden alta🙄🙄

Vierailija
37/243 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla aika huono juristi tai just joku iso ongelma, että olet työtön. Muutenhan sulla olis oma toimisto pystyssä

Mulla on pystyssä ihan muu asia.

Eurot?

Vierailija
38/243 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulta kysytään, että mitä työtä teen, sanoisin, että olen nykyään kirjailija, enkä tee tätä rahan vuoksi, ja kirjoittaminen on minulle enemmän harrastus kuin työ. Ihmisellä on hyvä on selkeä identiteetti, vaikkei normaalitöissä ei olisikaan.

Vierailija
39/243 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

------> väisti luodin.

Jos mies on noin herkkänahkainen, se on narsisti, joka ei kykene muutenkaan itsereflektioon eikä siis koskaan korjaamaan käytöstään tai käsittelemään tunteitaan terveesti.  Narsisteilla on halveksuva asenne muihin ihmisiin, koska ne on defensiivisiä ja jollain tasolla tiedostaa oman poikkeavuutensa. Narsisti uhoaa ja öyhöttää tai sitten uhriutuu rasittavalla tavalla mutta ei koskaan parane. Aina on vika muissa, ei koskaan itsessä.

Ylianalysointia sinulta.

Herkkänahkaisuus tuollaisessa tilanteessa on toki sopimatonta, mutta enemmän se kertoo miehen huonosta itsetunnosta kuin jostain patologiasta, kuten sinä luulet. Faktahan on, että todennäköisesti nainen ei huoli itseään vähemmän kouluttautuneempaa/huonommassa työssä olevaa miestä, ja mies myös tietää tämän. Ehkä hänellä on liian monta torjuntaa takana tähän liittyen ja on katkeroitunut. Tilanteen voi kuitenkin tietenkin hoitaa kiukuttelematta. 

Vierailija
40/243 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onpa herkkää. Selviäähän se jossain vaiheesssa joka tapauksessa.

Kun on haaskattu sitä naisen rajallista lisääntymisaikaa, vai :DDD

Kuule, mä en kuluta aikaani luuserimiehiin yhtään sen enempää. eikä itselläsikään ole rajattomasti elinvuosia jäljellä. Pane töpinäksi jos haluat elämältä jotain muutakin kuin jankata vauvavitunfissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi