Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te jotka ette käytä puhelimessa älä häiritse -tilaa, eikö teitä haittaa se jatkuva pimputus?

Vierailija
05.07.2025 |

Mulla ei edes tule juuri mitään sähköposti- tai Face tms ilmoituksia läpi ja silti olin nyt yöksi avannut älä häiritse -tilan niin ekaan pimpaukseen heräsin aamuyöllä klo 4 kun Finnair ystävällisesti ilmoitti että voin tehdä lähtöselvityksen. Nyt tuli toinen pimpautus että sain sähköpostia sellaiselle tilille jonne tuleekin tietyt ns. vahtimisviestit mutta äänettömänä nämäkään eivät häiritse normaalisti lainkaan.

Jo meni älä häiritse tila päälle takaisin.

Ainoa joka pääsee tuon ohittamaan, on aikuinen lapseni jonka numero on laitettu suosikkeihin.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla pimputa mikään muu kuin s-mobiili. 

Vierailija
2/50 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että kukaan ei tavoita sua? 😄🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä sovelluskohtaiset asetukset, sen mukaan kuin mistä haluaa pimpauksen ja voi valita erilaiset kullekin.

Vierailija
4/50 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hyvin harvoin kukaan soittelekaan. Kyllähän mä viestit näen heti eikä niihinkään tarvitse samantien reagoida useinkaan. Ainoa jonka tavoitettavissa haluan olla 24/7 on tuo lapseni.

Vierailija
5/50 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On siellä sovelluskohtaiset asetukset, sen mukaan kuin mistä haluaa pimpauksen ja voi valita erilaiset kullekin.

Tuolla älä häiritse -tilalla voi laittaa kaikki. En tuollaista Finnairia edes muistanut että olisi pitänyt erikseen säätää.

Vierailija
6/50 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuo yöllä käytössä. Pitäähän päivällä puheluiden ja viestien voida tulla. 

Vierailija
7/50 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on puhelin aina äänettömällä, joten ei häiritse. Herätyksessäkään ei ole ääntä.

Vierailija
8/50 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

höh pidä äänettömällä aina, ei ole niin kiire että JUST sillä siunaamalla pitää vastata!

Sitten kun tietää odottaa, voi laittaa äänet

Vierailija
9/50 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en halua olla koko ajan "tavoitettavissa". Itseasiassa en halua olla tavoitettavissa kuin parille tärkeälle henkilölle. Muut saa olla jonossa ja tarkistelen itse välillä viestit onko joku koettanut tavoittaa.

.ohis

Vierailija
10/50 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

äänetön ajaa saman asian

Vierailija
11/50 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyvin harvoin kukaan soittelekaan. Kyllähän mä viestit näen heti eikä niihinkään tarvitse samantien reagoida useinkaan. Ainoa jonka tavoitettavissa haluan olla 24/7 on tuo lapseni.

Entä tärkeät puhelut kuten lääkäriltä? Eikö sulla ole sukulaisia, ystäviä jne.? Entä jos työpaikalta soittaa joku? 

Ei noin voi pitää puhelinta!!! Ihmisten pitää saada kiinni sut!

Vierailija
12/50 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla kuulu mitään pimputuksia, kun ei ole merkkiäänet päällä sovelluksissa. 

Vierailija
13/50 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, en itsekään jaksa sitä jatkuvaa puhelimen kilinää. Olen elänyt yli vuosikymmen puhelin äänettömällä. Ei koko ajan tarvitse olla tavoitettavissa. Työaika työpuhelin taskussa tietysti eri asia.

Viesteihin perehdyn sitten, kun on hyvä hetki, yleensä illalla. Puhelut tärkeiltä henkilöiltä, kuten perheeltä, kumppanilta ja töistä on värinällä.

Vierailija
14/50 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä tärkeät puhelut kuten lääkäriltä? Eikö sulla ole sukulaisia, ystäviä jne.? Entä jos työpaikalta soittaa joku? 

Lääkärien yhteydenottoajat on tiedossa eivätkä ne joka päivä soittele. Tiesitkö, että puhelimista näkee tällä vuosituhannella kuka on soittanut ja hänelle voi soittaa takaisin? Ei ole pakko päivystää puhelimen äärellä jatkuvasti.

Vierailija
15/50 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ääntä pitävät vain tulevat puhelut, muut äänet olen vaientanut. Ja lisäksi puhelin ei koskaan ole makuuhuoneessa yöllä.

Vierailija
16/50 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en halua olla koko ajan "tavoitettavissa". Itseasiassa en halua olla tavoitettavissa kuin parille tärkeälle henkilölle. Muut saa olla jonossa ja tarkistelen itse välillä viestit onko joku koettanut tavoittaa.

.ohis

Ja koskaan ei yhtään viestiä ole tullut, keneltäkään

Vierailija
17/50 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkärien yhteydenottoajat on tiedossa eivätkä ne joka päivä soittele. Tiesitkö, että puhelimista näkee tällä vuosituhannella kuka on soittanut ja hänelle voi soittaa takaisin? Ei ole pakko päivystää puhelimen äärellä jatkuvasti.

En puhu puhelimen vieressä päivystämisestä. Sinä sen sanoit. 

Henkilöllä voi olla tärkeää ja kiireellistä asiaa.

Vierailija
18/50 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lankapuhelimet takaisin! Kapina!

Vierailija
19/50 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

höh pidä äänettömällä aina, ei ole niin kiire että JUST sillä siunaamalla pitää vastata!

Sitten kun tietää odottaa, voi laittaa äänet

Näin teenkin, että jos odotan puhelua vaikka lääkäristä tms niin sitten otan älä häiritse tilan pois. Nyt se oli yöllä päällä kun lapsi oli sellaisessa paikassa että olisi saattanut soitella vieraista numeroistakin (ei tullut tarvetta)

Vierailija
20/50 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaan soittoääni päällä, mutta ei tule mitään ilmoituksia viesteistä, sähköpostista jne... Katson pari kertaa päivässä viestit ja sähköpostit, en tarvitse niistä erikseen mitään ilmoitusta.