Kuinka tärkeä asia aborttioikeus on sinulle?
Onko se esimerkiksi viiden tai kymmenen tärkeimmän tai merkityksellisimmän asian joukossa elämässäsi?
Kommentit (127)
Jos aborttioikeutta ei olisi, en olisi koskaan suostunut mihinkään seksuaaliseen kanssakäymiseen yhdenkään miehen kanssa.
Sen verran tärkeä asia se on.
Vierailija kirjoitti:
Aborttioikeus on toimivan demokratian litmustesti. Toisin sanoen vaikka asia ei minua näin keski-ikäisenä henkilökohtaisesti koske, pitäisin aborttikieltoa niin selvänä hälytysmerkkinä demokratian horjumisesta, että varmaan muuttaisin maasta.
Tämä. Jos abortti kielletään, maassa on muutakin pahasti vialla.
Minullakin on kolme lasta. Olen ollut tilanteessa jossa muut valitsisivat abortin lähes jokainen. Silti koen että omalta lapselta elämän pois vieminen on pahin asia. Kyllä minun aikuisena pitää kestää raskaus ja synnytys ja sitten antaa adoptioon ennemmin kuin murhata lapseni. Ei kukaan saa olla niin heikko ettei jaksa raskautta vaan murha olisi oikeutetumpi. Miten voi elää asian kanssa että on vienyt omalta lapseltaan elämän, miten voi nukkua yöt? Eikö mieti yhtään että nyt hän olisi 2v, nyt 10v, nyt 28 ja ehkä olsii jo useampi lapsikin hänellä jne.
Menitkö naimisiin raiskaajasi kanssa ja perustitte perheen? Vai olitko jo naimisissa, joten ottiko sinun puolisosi toisen miehen alulle paneman lapsen vastaan ja on kohdellut häntä kuin omaansa?
Päivi Räsänen on Pelsepuupi uudessa inkarnaatiossa Elikkäs olomuodossa. Herran viha ja rangaistus on kohtaava teitä ulkokullattuja malgasilmäisiä Elikkäs lähimmäisiä sortavia Sieluwihollisen kätyreitä!
Vierailija kirjoitti:
Jos aborttioikeutta ei olisi, en olisi koskaan suostunut mihinkään seksuaaliseen kanssakäymiseen yhdenkään miehen kanssa.
Sen verran tärkeä asia se on.
Sama. Ja todellakin seksi on minulle tärkeää, joten sitä kautta aborttioikeuskin on.
(Ja tietty aborttia voi tarvita, vaikkei koskaan olisi SUOSTUNUT seksiin.)
Työharjoittelija harrastaa seksiä tytön kanssa, työharjoittelija 18, tyttö 12, tarviiko käyttää ehkäsyyy?
Vierailija kirjoitti:
Työharjoittelija harrastaa seksiä tytön kanssa, työharjoittelija 18, tyttö 12, tarviiko käyttää ehkäsyyy?
Ei tartte.
T. Perussuomalaisten puoluetoimisto
Vierailija kirjoitti:
Abortti tulisi kieltää lailla.
Kuinka paha aivovaurio sinulla on?
Hei ap, kauanko olet kärsinyt peräsuolen laskeumasta?
jatkakaa, vedän viinaa ja runkkaan ketjulle aaaaahhhhh
Suomen aborttilaissa on varmasti kaikki asiat huomioitu: terveydelliset, sosiaaliset ja taloudellisetkin syyt aborttiin. Itse ainakin arvostan sitä, että hyvin sairaan syntymättömän lapsen takia ei vaaranneta myös äidin henkeä. Myös raiskauksen uhrin pitää voida päättää, synnyttääkö lapsen ja luovuttaako mahdollisesti adoptoitavaksi. En usko, että kukaan normaali ihminen noita huvikseen tehtailee.
Muurahaisella on kivessyöpä koska ei synnytä.
Päivi Räsänen on Pelsepuupi uudessa inkarnaatiossa Elikkäs olomuodossa. Herran viha ja rangaistus on kohtaava teitä ulkokullattuja malgasilmäisiä Elikkäs lähimmäisiä sortavia Sieluwihollisen kätyreitä!
Vierailija kirjoitti:
Tyttö on vähän vanha makuuni, mutta en salli käytettävän ehkäisyä.
T. Profeetta
Vierailija kirjoitti:
Abortti tulisi kieltää Suomessa. M28
Sinulla ei tulisi olla äänioikeutta eikä penistä. Voin tulla leikkaamaan molemmat.
T. Saksitäti
Vierailija kirjoitti:
Abortti tulisi kieltää lailla.
Nainen on ensisijaisesti äiti. Ei vauvojenmurhaaja.
Miksei miehet osaa ehkäistä?
Kukaan ulkopuolinen ei saa sanella, että naisen on pakko synnyttää hänenkin henkeään uhkaava vaikka vaikeasti vammainen lapsi, raiskauksen tuloksena syntynyt lapsi tai hirvittävän huonoihin oloihin syntyvä lapsi (mies pahoinpitelee tms).
Vierailija kirjoitti:
Ei meidän virmassa tarvii mutta pomo tulee mukaan kjeh räh
Markon muna ja maansiirto
Pitää hoitaa asiat niin, ettei aborttia tarvitse koskaan miettiä.
Urpo. Todennäköisesti hän olisi halunnut mieluummin syntyä hyville vanhemmille. Niin jokainen järkevä ihminen haluaisi. Minun vanhempani eivät olleet läheskään noin pahoja, mutta itsekin olen sitä mieltä, että heidän olisi mieluummin kannattanut jäädä lapsettomiksi ja minä olisin mieluummin syntynyt vanhemmille, joiden voimavarat riittävät lapsista huolehtimiseen.