Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ei koskaan tee aloitetta?

Vierailija
04.07.2025 |

Miksi miehen pitää tehdä aloite?

Kommentit (146)

Vierailija
101/146 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska pelkkä k*llikaruselli on aika tyhjänpäiväistä pidemmän päälle. Mutta ehkä kaltaisesi pissikset eivät koskaan kasva aikuisiksi.

Sinähän et sitä määrittele, mitä aikuisena kuuluu tehdä. Anna muiden elää omannäköistään elämää äläkä pakota heitä samaan mitä itse haluat.

Siinähän elät, en ole kieltämässä. Mutta pidän kyllä sinua vähän säälittävänä pissiksenä.

Taitaa sulla defenssit paukkua kun kuulit usealta, että naiset tekevät aloitteita niille joita haluavat, muttei  sulle. 

Miksi haluaisin, että nainen tekisi aloitteen? En ole lesbo.

Vierailija
102/146 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, oon tehnyt aloitteen mutta eipä miestä kiinnostanut. Ihan siedettävän näköinen olen, ja vapaita ollaan molemmat, mutta eihän toisen kiinnostusta voi pakottaa. Kavereita lähinnä ollaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/146 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska pelkkä k*llikaruselli on aika tyhjänpäiväistä pidemmän päälle. Mutta ehkä kaltaisesi pissikset eivät koskaan kasva aikuisiksi.

Sinähän et sitä määrittele, mitä aikuisena kuuluu tehdä. Anna muiden elää omannäköistään elämää äläkä pakota heitä samaan mitä itse haluat.

Siinähän elät, en ole kieltämässä. Mutta pidän kyllä sinua vähän säälittävänä pissiksenä.

Minä pidän sinua säälittävän ahdasmielisenä.

Ihan vapaasti. Ehkä sinunkin järkesi joskus kasvaa.

Ehkä sun muna joskus kasvaa.

Toivottavasti eii! Olen nainen.

Vierailija
104/146 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei. Epätoivoiset naiset ottavat kenet tahansa, joka hänet haluaa. Itsevarmat naiset lähestyvät itse sitä, kenet haluavat.

Olisinpa itsekin itsevarma."

Ei, vaan yvännäköisen naisen ei tarvitse tehdä itse aloitetta, koska myös se mies, jonka nainen itse haluaa, tulee itse iskemään naista. Meneekö jo vähitellen jakeluun?

Joojoo... voit vakuutella itsellesi ihan mitä haluat.

Eri

Vakuutella? Olen aina saanut sen miehen, jonka olen halunnut, tekemättä itse aloitetta. Pahoittelen, jos sinulla ei ole vastaavaa kokemusta.

Sitähän tuo on, vakuuttelua. Kun pitää samaa jankata vaikka toinen puhuisi ihan toisesta asiasta. 

Vierailija
105/146 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei. Epätoivoiset naiset ottavat kenet tahansa, joka hänet haluaa. Itsevarmat naiset lähestyvät itse sitä, kenet haluavat.

Ei, vaan yvännäköisen naisen ei tarvitse tehdä itse aloitetta, koska myös se mies, jonka nainen itse haluaa, tulee itse iskemään naista. Meneekö jo vähitellen jakeluun?

Hyvännäköinen nainen siis odottelee, että hänen haluamansa mies käy vuoronperään yrittämässä jokaista ympäristön hyvännäköistä naista, ennen kuin tulee juuri hänen kohdalleen? Kun taas nainen, jolla on itsetunto, tekee aloitteen miehelle, eikä tarvitse haaskata aikaa odotteluun.

Vuoron perään yrittämässä? Mitä säälittäviä pleijereitä sä oikein harrastat? XD Ilmankos et saa miestä pysyvään suhteeseen. Ystävän neuvo: katsele välil

Juurihan sanoit, että hyvännäköinen nainen odottelee valitsemaansa miestä sillä aikaa, kun kaikki miehet käyvät häntä iskemässä. Hyvännäköisiä naisia on aina paljon muitakin, joten lähes varmasti se odottelemasi mies ei aloita juuri sinusta (eikä myöskään ole ensimmäinen mies, joka yrittää sinua).

Vierailija
106/146 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekee aloitteen, jos on kiinnostunut. Ja jos ei ole, niin ihan turha sitten on naisenkaan tehdä.  Mies voi korkeintaan helpon seksin toivossä lähteä mukaan, mutta kuka nainen haluaa olla helppo.

Vierailija
107/146 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tekee aloitteen, jos on kiinnostunut. Ja jos ei ole, niin ihan turha sitten on naisenkaan tehdä.  Mies voi korkeintaan helpon seksin toivossä lähteä mukaan, mutta kuka nainen haluaa olla helppo.

Jaa että miehetkö ei tee aloitteita pelkän seksin toivossa?

Vierailija
108/146 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Vakuutella? Olen aina saanut sen miehen, jonka olen halunnut, tekemättä itse aloitetta. Pahoittelen, jos sinulla ei ole vastaavaa kokemusta.

Sitähän tuo on, vakuuttelua. Kun pitää samaa jankata vaikka toinen puhuisi ihan toisesta asiasta. 

Kun ei mene kerralla jakeluun, niin täytyy vääntää rautalangasta. 

Vierailija
109/146 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuinka mukavan lähestyttävä mies on. Minua on lähestytty suunnilleen yhtä paljon kuin itse olen lähestynyt. Tarkoitus ei ole ikinä ollut saada lähestyttävältä mitään, vaan olla relevantti tilanteeseen nähden. 

Vierailija
110/146 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. 

Vierailija
111/146 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ne ei halua sua. Fiksu nainen tekee aloitteen ja saa miehen jonka haluaa.

Miksi helvetissä pitäisi odottaa peukaloita pyöritellen, jos näkee jotain minkä tahtoo. Voi sen miehen dumpata koska tahansa myöhemmin, jos se onkin dille.

Hyvännäköistä naista lähestyy myös se mies, jonka nainen itse haluaa. Vain luuserinainen joutuu itse näkemään vaivaa.

Tein aloitteen enkä ole mikään luuseri. En suostu miksikään saaliseläimeksi kenellekään. Jos mies pelkää määrätietoista naista, niin pelätköön.

Vierailija
112/146 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tee aloitetta koska haluan myös suhteessa, että mies vie. Ja ennen suhdetta haluan että minua lähestytään aktiivisesti ja kiinnostuneena, kunnolla.

Perustuu vain omiin sivusta seurattuihin kokemuksiini, mutta oletan näin välttäväni perässä vedettävät tohvelimiehet, katkerat uhriutujamiehet ("en halunnut suhdetta tai tätä asuinpaikkaa tai tuota työtä mutta kun pakotettiin....") ja kaikenlaiset muutkin passiiviset, alistuvat tai epävarmat tapaukset. 

Sydämessäni ei ole vihaa ujoja tai alistuviakaan miehiä kohtaan mutta sellainen mies ei sopisi minulle eikä olisi onnellinen kanssani. 

Vierailija
113/146 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi helvetissä pitäisi odottaa peukaloita pyöritellen, jos näkee jotain minkä tahtoo. Voi sen miehen dumpata koska tahansa myöhemmin, jos se onkin dille.

Hyvännäköistä naista lähestyy myös se mies, jonka nainen itse haluaa. Vain luuserinainen joutuu itse näkemään vaivaa.

Tein aloitteen enkä ole mikään luuseri. En suostu miksikään saaliseläimeksi kenellekään. Jos mies pelkää määrätietoista naista, niin pelätköön.

Olet luuseri, mot.

Vierailija
114/146 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Kun ei mene kerralla jakeluun, niin täytyy vääntää rautalangasta. 

Olet putkiaivo, joka ei vaan tajua, että puhe oli ihan ihan toisesta asiasta kuin siitä, mihin sinä olit jumittunut. 

Vierailija
115/146 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olet putkiaivo, joka ei vaan tajua, että puhe oli ihan ihan toisesta asiasta kuin siitä, mihin sinä olit jumittunut. "

Ei, vaan ihan samasta. Kun et sinä itsevarmuudella ja itsepetoksella saa kaikkea tässä elämässä, vaikka kuinka polkisit jalkaa, kultapieni.

Vierailija
116/146 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet luuseri, mot.

Luuseri jää odottelemaan avuttomana, että milloinkahan se mies tulee taas seuraavan kerran vastaan, ehkäpä jopa vuoden kuluttua, ja jospa silloin hoksaisi tehdä aloitteen. Pikkukylillä voi ollakin, että samat naamat tulevat vastaa kerta toisensa jälkeen.

Vierailija
117/146 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en tee aloitetta koska haluan myös suhteessa, että mies vie. Ja ennen suhdetta haluan että minua lähestytään aktiivisesti ja kiinnostuneena, kunnolla.

Perustuu vain omiin sivusta seurattuihin kokemuksiini, mutta oletan näin välttäväni perässä vedettävät tohvelimiehet, katkerat uhriutujamiehet ("en halunnut suhdetta tai tätä asuinpaikkaa tai tuota työtä mutta kun pakotettiin....") ja kaikenlaiset muutkin passiiviset, alistuvat tai epävarmat tapaukset. 

Sydämessäni ei ole vihaa ujoja tai alistuviakaan miehiä kohtaan mutta sellainen mies ei sopisi minulle eikä olisi onnellinen kanssani. 

Kyllä sitä miehestä näkee aika pian onko hänessä mainitsemaasi vikaa. Kuulostaa todella oudolta tekosy.. perustelulta siihen miksei tee aloitteita.

Oikeasti suurin osa naisista varmastikin pelkää tulevansa torjutuksi ja ei siksi uskalla tehdä itse aloitetta, vaan odottaa miehen lähestyvän. Ja sanon tämän ihan itsekin naisena. Itse olen neittideittisivuilla tehnyt aloitteita, mutta enkoskaan oikeassa elämässä. Tosin minun kiinnostuksen herättämiseen tarvitsee paljon muutakin kuin vain viehättävä/miellyttävä ulkonäkö, joten en  tuntemattomia siksikään lähestyisi esim ulkona.

Vierailija
118/146 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä näissä aloituksissa naisella tarkoitetaan max 35-vuotiaita hoikkia ja viehättäviä naisia. Nainen-sanalla ei tarkoiteta tuota vanhempia tavis lehmiä.

Vierailija
119/146 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No viimeksi yritin mokomaa tiistaina. Mies tuli sovituille "treffeille" ja kertoi vaimostaan ja lapsistaan.

Vierailija
120/146 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pupp-a 👴🏻

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän