Miksi naiset ei koskaan tee aloitetta?
Kommentit (146)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ne ei halua sua. Fiksu nainen tekee aloitteen ja saa miehen jonka haluaa.
Miksi helvetissä pitäisi odottaa peukaloita pyöritellen, jos näkee jotain minkä tahtoo. Voi sen miehen dumpata koska tahansa myöhemmin, jos se onkin dille.
Hyvännäköistä naista lähestyy myös se mies, jonka nainen itse haluaa. Vain luuserinainen joutuu itse näkemään vaivaa.
Mistä tiedät? Oletko joskus ollut nainen?
Tiedä siitä, että olen nainen.
Ei siitä olisi mitään hyötyä.
170/90
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi helvetissä pitäisi odottaa peukaloita pyöritellen, jos näkee jotain minkä tahtoo. Voi sen miehen dumpata koska tahansa myöhemmin, jos se onkin dille.
Hyvännäköistä naista lähestyy myös se mies, jonka nainen itse haluaa. Vain luuserinainen joutuu itse näkemään vaivaa.
Miehillä menee usein pupu pöksyyn ja eivät uskalla lähestyä niitä naisia joita oikeasti haluaisivat. Sitten lähestyvät jotakuta jota kohtaan eivät tunne suurta vetoa.
Voihan sitä toki tuollaistakin satuilla itselleen XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset itse tee aloitteita jos kerran kaipaat kontaktia naisiin?
Miksi tehdä kun se ei johda mihinkään.
Jos nainen tekee aloitteen niin se johtaisi? Mihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen kun tekee aloitteen niin sitten saa olla aina se joka ne aloitteet tekee. Mies vaan lentää siivellä panematta tikkua ristiin.
Jälkimmäinen lause pätee kaikkiin miehiin. Ei ne tee vapaaehtoisesti yhtään mitään, joten alkuasetelma ei sanele, millainen se iskemäni mies on. Se voi olla hyväkin, vaikka todellakaan miehistä ei tiedä ennenkuin kokeilee muutaman kuukauden. Sinä aikana kannattaa välttää seksiä ja muutenkin panna mies töihin.
Tai sitten sinun kannattaisi vain valita toisenlaisia miehiä. 😄
Siksi ja parempi niin, kyttäätkö kalu kädessä että joku nainen tulisi iskemään sinut räähhää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on.
Epätoivoisen puhetta.Jouduitko kosimaankin itse?
Kuka haluaa naimisiin kun voi pyörittää useampia miehiä?
Eli et kelpaa kuin panoksi.
Sehän on miesten unelmaelämää, että saisi seksiä mahdollisimman monen naisen kanssa. Miksei nainen saisi nauttia samasta? Miksi luulet että kaikki naiset haluavat naimisiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä jäbällä sukupuoli vaihtuu naiseksi aina kun se kirjoittaa itsensä umpikujaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä jäbällä sukupuoli vaihtuu naiseksi aina kun se kirjoittaa itsensä umpikujaan.
Niin, vaikeahan sen on ruman naisen hyväksyä, että nätimmillä on vientiä. Mene terapiaan, jos oikein koville ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on biologisesti saalistaja, eli se aktiivisempi osapuoli. Mikset siis tee aloitetta? Naiset eivät halua mitään miehiä, jotka ovat kuin prinsessoja ja puuttuu testo (eivätkä myöskään aivottomia teston kyllästämiä öykkäreitä). Naiset haluavat fiksun, heitä lähestyvän herrasmiehen.
Kyllä naisetkin tekee aloitteita mut ehkä sit just hakee niitä joita saa pompottaa. Nimittäin luulen ett sellaset päällekäyvät ja vallanhaluiset naiset niitä tekee ja kohteet on niitä alistuvia kilttejä miehiä. Vai oonko väärässä? Mielipiteitä.
Rempseät naiset usein varmaan tekevät aloitteita, mutta kyllä me kilttinaisetkin teemme.
Epätoivoiset naiset tekevät aloitteita.
Ei. Epätoivoiset naiset ottavat kenet tahansa, joka hänet haluaa. Itsevarmat naiset lähestyvät itse sitä, kenet haluavat.
Olisinpa itsekin itsevarma.
Joskus tekevät hyvin suoraan ja lähestyvät, ainakin jos olet tarpeeksi viehättävä mies. Mutta yleensä enemmän sellaista, että nainen katselee kiinteästi etäisyyden päästä ja/tai tulee melko lähelle, vaikkei ihan suoraan lähesty. Onhan tuokin jonkinlaista aloitteellisuutta, näytetään miehelle selvää vihreää valoa, että saa tulla juttelemaan.
Joskus minulta on miehenä varmasti mennyt ohi mielenkiintoisia naisia, koska en vain ollut tarpeeksi varma, että joku nainen tosiaan katsoi minua, vaikka esimerkiksi miltei tuijottamisesta ei kenenkään tulisi kyetä erehtymään. :D
Toisaalta naisiltakin voi samaten mennä ohi kivoja miehiä, kun eivät lähesty tai muuten osoita mielenkiintoaan tarpeeksi selvästi. Naisilla on aika hauras ego tässä suhteessa ja torjutuksi tuleminen ottaa kovemmille kuin miehillä, jotka ovat yleensä sellaiseen tottuneet jo nuoresta iästä lähtien.
Miksi minun pitäisi ottaa mies? Jos haluan vauvan, hankin vauvan. En mitään miesvauvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on.
Sehän on miesten unelmaelämää, että saisi seksiä mahdollisimman monen naisen kanssa. Miksei nainen saisi nauttia samasta? Miksi luulet että kaikki naiset haluavat naimisiin?
Koska pelkkä k*llikaruselli on aika tyhjänpäiväistä pidemmän päälle. Mutta ehkä kaltaisesi pissikset eivät koskaan kasva aikuisiksi.
Osoittaa suurta itsevarmuutta naiselta lähestyä miestä. Nimittäin suurimmalla osalla naisista on tosi huono itsetunto tässä suhteessa ja torjutuksi tuleminen pelottaa heitä suuresti. On toki joskus naisia, jotka vain ovat harhaisia ja lähestyvät miestä, joka on ihan eri liigassa, mutta yleisesti ottaen pidän lähestyviä naisia itsevarmoina. Se on myös yleensä osoitus miehelle, että nainen todella pitää, koska tuollainen naisen aloitteellisuus on kuitenkin verrattain harvinaista. -mies
Vierailija kirjoitti:
Niin, vaikeahan sen on ruman naisen hyväksyä, että nätimmillä on vientiä. Mene terapiaan, jos oikein koville ottaa.
Mitä?! Eikö kaikilla naisilla olekaan mieskarkkikauppa edessään ja jonoa oven takana??
"Ei. Epätoivoiset naiset ottavat kenet tahansa, joka hänet haluaa. Itsevarmat naiset lähestyvät itse sitä, kenet haluavat.
Olisinpa itsekin itsevarma."
Ei, vaan yvännäköisen naisen ei tarvitse tehdä itse aloitetta, koska myös se mies, jonka nainen itse haluaa, tulee itse iskemään naista. Meneekö jo vähitellen jakeluun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on.
Koska INCELin koko maailma kiertää sen pienen ja visvaisen kikkelin ympärillä. Sen harhaluulon ympärillä, että hänellä on jotain valtaa johonkin.
Hän tietää tonttulakkinsa alla, että on olemassa naisia, jotka nauttivat seksistä ja harrastavat sitä mielellään, muttei ikinä hänen kanssaan. Ja siitä tulee katkera ja osaton olo ja sitten taas huoritellaan ja halveksitaan sitä mitä ei koskaan saada eli kaunista, halukasta ja seksissä erinomaista naista :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä?! Eikö kaikilla naisilla olekaan mieskarkkikauppa edessään ja jonoa oven takana??
Ei tietenkään ole. Tuo joku inkkelien levittämä valhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen kun tekee aloitteen niin sitten saa olla aina se joka ne aloitteet tekee. Mies vaan lentää siivellä panematta tikkua ristiin.
Jälkimmäinen lause pätee kaikkiin miehiin. Ei ne tee vapaaehtoisesti yhtään mitään, joten alkuasetelma ei sanele, millainen se iskemäni mies on. Se voi olla hyväkin, vaikka todellakaan miehistä ei tiedä ennenkuin kokeilee muutaman kuukauden. Sinä aikana kannattaa välttää seksiä ja muutenkin panna mies töihin.
Tai sitten sinun kannattaisi vain valita toisenlaisia miehiä. 😄
Joo, kyllähän mä, jos toisenlaisia olisi. Vaan kun ei ole. Te olette kaikki laiskoja paskoja, osa vain on lisäksi lyhyitä, rumia ja pienimunaisia.
No toi incel vain projisoi omaa laiskuuttaan ja pelkuruuttaan. Mikään ei ole helpompaa kuin moikata kivan näköistä ihmistä ja kysyä, lähtiskö se lasilliselle/kahville/matkalle maailman ympäri 24 tunnissa. Eikä siinä mun kasvot tai ego kärsi jos se ei halua, kun mä en ole mikään raiskaaja.
N