Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ei koskaan tee aloitetta?

Vierailija
04.07.2025 |

Miksi miehen pitää tehdä aloite?

Kommentit (146)

Vierailija
41/146 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on biologisesti saalistaja, eli se aktiivisempi osapuoli. Mikset siis tee aloitetta? Naiset eivät halua mitään miehiä, jotka ovat kuin prinsessoja ja puuttuu testo (eivätkä myöskään aivottomia teston kyllästämiä öykkäreitä). Naiset haluavat fiksun, heitä lähestyvän herrasmiehen.

Kyllä naisetkin tekee aloitteita mut ehkä sit just hakee niitä joita saa pompottaa. Nimittäin luulen ett sellaset päällekäyvät ja vallanhaluiset naiset niitä tekee ja kohteet on niitä alistuvia kilttejä miehiä. Vai oonko väärässä? Mielipiteitä.

Rempseät naiset usein varmaan tekevät aloitteita, mutta kyllä me kilttinaisetkin teemme.

Vierailija
42/146 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ne ei halua sua. Fiksu nainen tekee aloitteen ja saa miehen jonka haluaa.

Miksi helvetissä pitäisi odottaa peukaloita pyöritellen, jos näkee jotain minkä tahtoo. Voi sen miehen dumpata koska tahansa myöhemmin, jos se onkin dille.

Hyvännäköistä naista lähestyy myös se mies, jonka nainen itse haluaa. Vain luuserinainen joutuu itse näkemään vaivaa.

Se on juuri näin .

Ei pidä paikkansa. Jos on ujo nainen,  niin hän ei välttämättä uskalla flirttailla niin avoimesti että kukaan tajuaisi siitä mitään. 

Kyllä pitää. Olin nuorempana tosi ujo. Aina niitä miehiä ilmaantui, myös tasokkaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/146 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekeehän.

Mutta ei kaikille.

Ei tietenkään. Vain niille, joita haluavat.

Vierailija
44/146 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on biologisesti saalistaja, eli se aktiivisempi osapuoli. Mikset siis tee aloitetta? Naiset eivät halua mitään miehiä, jotka ovat kuin prinsessoja ja puuttuu testo (eivätkä myöskään aivottomia teston kyllästämiä öykkäreitä). Naiset haluavat fiksun, heitä lähestyvän herrasmiehen.

Mies on biologisesti laiska vätys ja esim. naarasleijonat ja -gepardit saalistaa. Uros löntii paikalle korvat luimussa ja yrittää syödä, jos naaras sen sallii.

Vierailija
45/146 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naisetkin tekee aloitteita mut ehkä sit just hakee niitä joita saa pompottaa. Nimittäin luulen ett sellaset päällekäyvät ja vallanhaluiset naiset niitä tekee ja kohteet on niitä alistuvia kilttejä miehiä. Vai oonko väärässä? Mielipiteitä.

Rempseät naiset usein varmaan tekevät aloitteita, mutta kyllä me kilttinaisetkin teemme.

Epätoivoiset naiset tekevät aloitteita.

Vierailija
46/146 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi helvetissä pitäisi odottaa peukaloita pyöritellen, jos näkee jotain minkä tahtoo. Voi sen miehen dumpata koska tahansa myöhemmin, jos se onkin dille.

Hyvännäköistä naista lähestyy myös se mies, jonka nainen itse haluaa. Vain luuserinainen joutuu itse näkemään vaivaa.

Miehillä menee usein pupu pöksyyn ja eivät uskalla lähestyä niitä naisia joita oikeasti haluaisivat. Sitten lähestyvät jotakuta jota kohtaan eivät tunne suurta vetoa.

Vierailija
47/146 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekeehän.

Mutta ei kaikille.

No ei tietenkään! Sellainenhan olisi vain todella typerää 😳. 

Vierailija
48/146 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen kun tekee aloitteen niin sitten saa olla aina se joka ne aloitteet tekee. Mies vaan lentää siivellä panematta tikkua ristiin.

Jälkimmäinen lause pätee kaikkiin miehiin. Ei ne tee vapaaehtoisesti yhtään mitään, joten alkuasetelma ei sanele, millainen se iskemäni mies on. Se voi olla hyväkin, vaikka todellakaan miehistä ei tiedä ennenkuin kokeilee muutaman kuukauden. Sinä aikana kannattaa välttää seksiä ja muutenkin panna mies töihin.

Vierailija
49/146 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt deittisivuilla joskus ihan 5/5 iskureplan (itse keksein) ja mies ei lämmennyt 😂

Oiskohan johtunut kirjoitustaidottomuudesta ja välimerkkien puutteesta.... 🤔

Vierailija
50/146 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on.

Epätoivoisen puhetta.Jouduitko kosimaankin itse? 

Kuka haluaa naimisiin kun voi pyörittää useampia miehiä?

Vierailija
51/146 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vaan tekee ja juoksee perässä jos on käkkärää ja ruskeaa ihoa.

Niinkö sun äitis tekee? Minkä värinen persu sinä olet?

Vierailija
52/146 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen konservatiivinen siksi miehen kuuluu tehdä aloite.

Vierailija
53/146 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät? Oletko joskus ollut nainen?

Vierailija
54/146 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehen pidä tehdä aloitetta, ei ole mikään pakko. 

Vierailija
55/146 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet väärässä. 

Vierailija
56/146 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen konservatiivinen siksi miehen kuuluu tehdä aloite.

Mä lähden helposti flirttiin mukaan mutta ihan se eka eka liike pitää tulla mieheltä.  

Vierailija
57/146 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on.

En kummallakaan kerralla, ja kolmannen kanssa en edes halunnut naimisiin. Nakkasin hänet mäkeen kun pääsin selville todellisesta luonteesta. 

Vierailija
58/146 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset itse tee aloitteita jos kerran kaipaat kontaktia naisiin?

Miksi tehdä kun se ei johda mihinkään.

Vierailija
59/146 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on biologisesti laiska vätys ja esim. naarasleijonat ja -gepardit saalistaa. Uros löntii paikalle korvat luimussa ja yrittää syödä, jos naaras sen sallii.

Ehkä kannattaisi aloittaa siitä, että opettelee ensin erottamaan ihmisen nelijalkaisesta eläimestä 🤔...

Vierailija
60/146 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on.

Kuka haluaa naimisiin kun voi pyörittää useampia miehiä?

Eli et kelpaa kuin panoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan