Miksi naisille on ongelma jos mies juo vaikka 12 olutta joka ilta?
Ihan normaalia Suomessa että juodaan joka päivä alkoholia.
Kommentit (91)
Ihan vapaasti, ei mitään ongelmaa asian kanssa.
sinkkuN
Mitä ongelmia se NAISILLE tuottaa että joku random on juoppo?
Ei se ongelma ole. Paitsi jos se on naisen oma mies tai juopunut häiriköi jossain ulkona. Tai äänestää ja tekee sillä haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Siksi että oluelta haiseva mies on vastenmielinen, hyi saatana. Sellaisen kanssa ei tee mieli harrastaa seksiä. 12 olutta illassa juova mies ei ole kykenevä hoitamaan lapsiaan edes seuraavana aamuna, ei pysty ajamaan autoa eikä olemaan aviomies tai perheenisä. Puhumattakaan siitä että kykenisi hoitamaan työnsä.
Käyn ihan normaalisti töissä, ei 12 oluesta mitään krapulaa tulee
Ap
Tuskin sellaiselle naiselle on ongelma, joka juo itsekin. Miksi kyseinen mies ei etsi sellaista naista itselleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se ok jos nainen haluaa sellaisen miehen jolla on alkoholiongelma...
Ei 12 olutta päivässä ole mitään alkoholiongelmaa
Ap
Alussa luki että 12 olutta joka ilta🤔 on minusta ongelma
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia ryyppämisestä täytyy vääntää jotain ongelmaa. Ei siinä ole mitään alkoholiongelmaa, otan 12 päivässä ja sillä sipuli, ei mitään ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei 12 olutta päivässä ole mitään alkoholiongelmaa
Ap
On sekin ongelma, mutta minun exä joi litran viinaa joka päivä, semmoista en enää kattelisi!
Tuo määrä menee vasta rikkinäisiin hampaisiin. Seuraava satsi menee mahaan asti.
No tuo tekee jo n. 4000€/v . Aika kallista.
Uskallatko myöntää itsellesi että podet alkoholismi-sairautta.
Ei kai se mikään ongelma minulle ole, mutta en minä sellaisen kanssa halua suhteessa olla. Entä sitten?
Kiitos, ei teekään enää mieli olutta saunan päälle.
Minä juon 10 tölkkiä neljänä iltana viikossa ja tiedostan että minulla on ongelma.
Työmies lääkärissä. Lääkäri: No, paljonko juot päivässä? Työmies: No, pullon kirkasta päivässä. Lääkäri: No, se on kyllä vähän liikaa. Työmies: Jaa, mun mielestä se ei meinaa edes riittää joka päivä.
No, on kai se jos mies häipyy yöpuulle vasta, kun mä pääsen alkuun.
Ei mitään ongelmaa, kunhan jaksat panna sen kaksi kertaa päivässä niin pysyn tyytyväisenä. N22
Ei se minulle ole ongelma kunhan ei minun kanssani halua elämää jakaa. Ap saa minun puolestani juoda niin monta olutta kuin haluaa.