Miksi naisille on ongelma jos mies juo vaikka 12 olutta joka ilta?
Ihan normaalia Suomessa että juodaan joka päivä alkoholia.
Kommentit (91)
No ei ole mitään normaalia siinä, että vetää mäyräkoirallisen verran bisseä joka ilta.
Haisee oluelle ja loukkaa yön wc:ssä.
Varmaan jossain persu piireissä normaalia
Onhan se ok jos nainen haluaa sellaisen miehen jolla on alkoholiongelma...
Oma mieheni ei onneksi juo ollenkaan. Itselläni nousee oksennus suuhun jo kaljan hajusta, kun jouduin lapsuuteni viettämään alkkiksen kanssa saman katon alla.
Juo vaan. Et asu mun naapurissa niin aivan sama vaikka kylvet kaljassa.
Mulle on ihan sama, kunhan kyseinen mies ei kuulu mun elämään tai aiheuta häiriötä esim. naapurustossa.
No, jos mies on oma ja rakas, niin on ikävä, jos se sairastuu alkoholismiin ja mahdollisesti kuolee pian. Sitten jää leskeksi ja tulee ikävä miestä.
Vierailija kirjoitti:
Ei 12 olutta päivässä ole mitään alkoholiongelmaa
Ap
en juo ollenkaan alkoholia, niin miksi katselisin tuollaista kaljankittaajaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ongelman kieltäminen tosiaan on osa oireenkuvaa.
Siksi että oluelta haiseva mies on vastenmielinen, hyi saatana. Sellaisen kanssa ei tee mieli harrastaa seksiä. 12 olutta illassa juova mies ei ole kykenevä hoitamaan lapsiaan edes seuraavana aamuna, ei pysty ajamaan autoa eikä olemaan aviomies tai perheenisä. Puhumattakaan siitä että kykenisi hoitamaan työnsä.
Varmaan ihan ok, jos nainen on myös juoppo.
Meillä isän-tä ja poeka juo yhdessä kesälomalla poika täytti 18v ja molemmat innostuivat hakkaaamaan nyrkeillä vajan takana olevia keittiön-ovia nyrkeillä.
Isäntä oli keränyt keittiön-ovia vuosien varrella tätä kesää varten ja kännissä pistivät reikiä oviin paljain nyrkein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
On se, jopa kaksi olutta on ongelma jos niitä ei voi olla juomatta. Siinä on se salaisuus, jos ei voi olla ilman on alkoholisti
Olen mies ja kyllä mulle olisi ongelma jos nainen tissuttelisi joka ilta.
Ihan ok, jos mies on rikas, vanha ja ylipainoinen.