Miksi naisille on ongelma jos mies juo vaikka 12 olutta joka ilta?
Ihan normaalia Suomessa että juodaan joka päivä alkoholia.
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ihan ok, jos nainen on myös juoppo.
Siinä tapauksessa voi kysyä miten perheen raha-asiat, pyykit ja huusholli muuten hoidetaan. Toivottavasti ei ole lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Siksi että oluelta haiseva mies on vastenmielinen, hyi saatana. Sellaisen kanssa ei tee mieli harrastaa seksiä. 12 olutta illassa juova mies ei ole kykenevä hoitamaan lapsiaan edes seuraavana aamuna, ei pysty ajamaan autoa eikä olemaan aviomies tai perheenisä. Puhumattakaan siitä että kykenisi hoitamaan työnsä.
Itse aloin juomaan autotallissa töiden jälkeen kaljaa päivittäin sen 8 -12kpl kun vaimo sanoi aina ei, ei nyt jaksa, väsyttää, ja päätä särkee ja ei ole nyt olo, ei viitsi kun lapsetkin on tuossa ja ei ei ei.
Sitten myöhemmin löytyi halukkaita naisia mutta en minä heitä rakastanut ajattelin aina vaimoani kun heitä panin kumin kanssa. HE varmasti ajattelivat miestään. Autettiin toisiamme.
Pudotin painoa vaimon vuoksi, ei ei ei ei nyt ja ei ole sopiva aika, on ne ajat nyt ja lapsetkin. Vein lapset puistoon ja leikitin, ei ei ei ei nyt ei ole sopiva aika kun hormonitkin jne.
Järjestin ulkomaanmatkoja ja ajatetlin että kiva paljussa suuren hotellihuonen kattokerroksessa olla kahdestaan, niin ei ei ei. ei nyt ja ei oikein käy.
Sellainen tapaus. Tein kotityöt ja kaikki.
Maksimissaan seksi on kerran viikossa jos hyvin käy. Normaalisti noin neljästi vuodessa. Olen runkkaaja kuten teininä ja rakastan edelleen vaimoani ja haluan häntä.
Lasten jälkeen hän ei ole seksiä halunnut ja myöntää sen että hormonitoiminta on jotenkin erilainen ja olot.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on ihan sama, kunhan kyseinen mies ei kuulu mun elämään tai aiheuta häiriötä esim. naapurustossa.
Mä oon monesti miettinyt, että valtio voisi alkaa hoitaa alkoholismia tarjoamalla juopoille ilmaiset viinat, joissa on tuimasti metanolia. Hoituis juoppo-ongelma yhdellä kunnon kännillä. Alkkikset vois vaikka kutsua maksuttomalle tuote-esittelyristeilylle. Nakata sitä mukaa painot nilkoissa mereen kun henki lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi että oluelta haiseva mies on vastenmielinen, hyi saatana. Sellaisen kanssa ei tee mieli harrastaa seksiä. 12 olutta illassa juova mies ei ole kykenevä hoitamaan lapsiaan edes seuraavana aamuna, ei pysty ajamaan autoa eikä olemaan aviomies tai perheenisä. Puhumattakaan siitä että kykenisi hoitamaan työnsä.
Itse aloin juomaan autotallissa töiden jälkeen kaljaa päivittäin sen 8 -12kpl kun vaimo sanoi aina ei, ei nyt jaksa, väsyttää, ja päätä särkee ja ei ole nyt olo, ei viitsi kun lapsetkin on tuossa ja ei ei ei.
Sitten myöhemmin löytyi halukkaita naisia mutta en minä heitä rakastanut ajattelin aina vaimoani kun heitä panin kumin kanssa. HE varmasti ajattelivat miestään. Autettiin toisiamme.
Pudotin painoa vaimon vuoksi, ei ei ei ei nyt ja ei ole sopiva aika, on ne ajat nyt ja lapsetkin. Vein lapset puistoon ja leikitin, ei ei ei ei nyt ei ole so
Olut on juuri tuota varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pudotin painoa vaimon vuoksi, ei ei ei ei nyt ja ei ole sopiva aika, on ne ajat nyt ja lapsetkin. Vein lapset puistoon ja leikitin, ei ei ei ei nyt ei ole so
Nyt vaimolla on oikeasti hyvä syy sanoa hyi hyi ei ei kalja haisee pahalle en ota suihin muna on ihan kaljassa.
Vierailija kirjoitti:
Työmies lääkärissä. Lääkäri: No, paljonko juot päivässä? Työmies: No, pullon kirkasta päivässä. Lääkäri: No, se on kyllä vähän liikaa. Työmies: Jaa, mun mielestä se ei meinaa edes riittää joka päivä.
Tiedän tosielämästä tapauksen, että lääkäri sanoi miespotilaalle, että lasi viiniä päivässä on terveellistä sydämelle. Potilas ilostui ja kertoi kotona, että lääkäri on kehottanut juomaan. Lääkäri ei tiennyt, että potilaan mielessä pieni lasi tarkoitti yhtä pulloa väkeviä.
Vierailija kirjoitti:
No tuo tekee jo n. 4000€/v . Aika kallista.
Saksasta saat tuhannella eurolla 101 laatikkoa kaljaa, eli kaksi tonnia menee vuodessa. Se ei ole paljoa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka muka haluaisi suhdetta tai perhettä alkoholiongelmaisen kanssa? Niinpä - ei kukaan.
Miksi sitten sadoilla tuhansilla suomalaisnaisilla silti on suhde ja perhe moisen kanssa?
Ei kai vaan Suominaiset ole tyhmiä?
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok, jos mies on rikas, vanha ja ylipainoinen.
Eikä ole tehnyt hämäriä testamenttijärjestelyjä.
Mikä mies se tuollainen on? Haluaa läskimahan ja manboobsit???
Vierailija kirjoitti:
Mikä mies se tuollainen on? Haluaa läskimahan ja manboobsit???
Beuau-nut butter bean oli kovin nyrkkeilijä kautta aikain. Teknisesti taitava ja käytti ajoitusta ja kehon massaa voimana. Ei käyttänyt lihasvoimaa vaan tekniikkaa.
KAikki hävisi beanut butter -beanssile.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn ihan normaalisti töissä, ei 12 oluesta mitään krapulaa tulee
Ap
OK. Illat ovat siis omaa aikaasi, vai vietätkö sen lastesi kanssa? Mitä mieltä he ovat siitä että isi juo 12 olutta joka ilta? Vai eikö siitä tule edes känniin, niin että he huomaisivat mitään?
Haluaako vaimosi sinua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olit humalassa pienten lastesi kanssa leikkipuistossa? Vuoden isi.
Sussiunatkoon, onko tälläisiä naisia olemassa? Dystooppisessa maailmassa mekin elämme.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok, jos mies on rikas, vanha ja ylipainoinen.
Eipä muuten ole ok silloinkaan, nimim. Kokemusta on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se ok jos nainen haluaa sellaisen miehen jolla on alkoholiongelma...
Ei 12 olutta päivässä ole mitään alkoholiongelmaa
Ap
Vastaa tasan tarkkaan yhtä pulloa Koskelan Jorman korvalääkettä, että ihan alkkishommaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pudotin painoa vaimon vuoksi, ei ei ei ei nyt ja ei ole sopiva aika, on ne ajat nyt ja lapsetkin. Vein lapset puistoon ja leikitin, ei ei ei ei nyt ei ole kotityöt ja kaikki.
Teit kotityöt ja kaikki. Et siis ollut enää mies naisen silmissä. Syytä itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Olit humalassa pienten lastesi kanssa leikkipuistossa? Vuoden isi.
Ei. otin aina kännit palkinnoksi lopuksi kuinka ahkera olin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se ok jos nainen haluaa sellaisen miehen jolla on alkoholiongelma...
Ei 12 olutta päivässä ole mitään alkoholiongelmaa
Ap
Aha, no mikset sitten kykene olemaan ilman?
Siinä tapauksessa voi ikysyä miten perheen raha-asiat, pyykit ja huusholli muuten hoidetaan. Toivottavasti ei ole lapsia.