Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miten ollette päässeet vatsarasvasta eroon? Millaista liikuntaa, millainen ruokavalio? Kaikki ihra keskittyy mahaan, apua :(
Kommentit (63)
Vatsaan kertyvä rasva voi johtua insuliiniresistenssista tai jopa kakkostyypin diabeteksesta, pitkään jatkuneesta henkisestä stressistä tai vaihdevuosien lähestymisestä eli estrogeenin puutteesta tai jopa näiden kaikkien kolmen yhdistelmästä. Siis tuo vika koskee naisia. Ja tietty, jos ei harrasta mitään liikuntaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Onhan nopea vaihtoehtokin olemassa, nimittäin ravaimu. Itse kävin sellaisessa noin kolme vuotta sitten. Olihan se kallis ja vähän kivulias toimenpide. Mutta mielestäni sain varsin hyvin vastiketta siihen käytetylle 8600 eurolle (alapeukkua tulee varmasti).
Alue: Aihe vapaa
Uppp