Miten kaislat saa niitettyä?
Mökillä alkaa olemaan sen verran isot kaislat että vaikeuttaa jo uimista
Kommentit (184)
Tämä vaan huonontaa tilannetta.
Mulla ei ole aavistustakaan asiasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niität niitä hartaasti viikatteella sitä mukaa kun ne kasvavat takaisin. Menee jonkun verran aikaa ja on aika työlästä, mutta kyllä ne pikkuhiljaa katoavat. Voit myös tilata talveksi ruoppauksen jolloin lähtevät kerralla.
Kunhan hankit ensin luvat ruoppaukselle. Miten se talvella ruopataan?
En minä tiedä, mutta luulisin että ruoppausyrittäjä tietää. Jää varmaankin liittyy prosessiin jotenkin. Ainakin Päijänteellä on kadonnut kaislikoita mökkien edustoilta talven aikana.
Jos jää ei kadonnut, ei siellä ole ruopattu.
MacBook Prot ja PostIt-laput. Meillä on kaikilla Elon Musk -tarroilla varustetut MacBook Prot jengi on niistä takuulla kateellisia!
Opettele käyttämään välimerkkejä
Pitääkö paikkansa? Millä perusteella?
On olemassa tähän tarkoitukseen tarkoitettu viikate tai vastaava. Sillä kun jaksaa ahkerasti niittää niin kyllä lähtee ja pikkuhiljaa katoaa. Menet siis kahlaamaan sen kanssa rantaveteen. Olen nähnyt näin tehtävän ja näytti ihan kivalta hommalta. Katso rautakauppojen sivuilta tai olisko motonet/biltema myös.
Miksi Helsingin keskellä kulkee juna?
Ei kukaan elä peljällä pyhällä hengellä.
Moi! Käytii tänään Testo Manin ja Raudon kaa leffassa tsiigaas Dare Devil!
Letitä ne alhaalta asti sivusuuntiin.
Ei mitään hätää..