Kuinka monta ihmistä on rakastunut sinuun?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
En ole varma, onko kukaan koskaan rakastunut muhun. Mulla on kyllä kumppani, jonka uskon rakastavan mua ainakin jollain tasolla, mutta ei hänkään koskaan ole ollut muhun sillä tavalla hullaantuneen rakastunut.
On ihmisiä, joihin ihastutaan ja rakastutaan ja sitten on me muut. En silti tarkoita valittaa millään muotoa, vaan olen tyytyväinen näin. Mulle sopiikin paremmin pitkä ja vakaa suhde, jossa on hyvä olla kuin suuret ja räiskyvät tunteet.
Minä olen varma ettei kukaan ole koskaan ollut rakastunut minuun, ei edes tämän hetkinen kumppani. Eipä silti, en ole itsekään koskaan rakastanut ketään, ihastunut syvästikin mutta siihen se on jäänyt.
Silti kaikkien kanssa on ollut hyvä olla. Tämä nykyinenkin suhde on oikein hyvä mutta emme me silleen rakasta toisiamme miten rakkaus ilmeisesti käsitetään. Allekirjoitan täysin tuon vakaa suhde ilman räiskyviä tunteita. Molemmmin puolisia lämpimiä tunteita toiseen on kyllä ja se riittää.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki slemman tason miehet, käytännössä. Ärsyttävää.
Haluan sinut. M51
Nolla. Kuten varmaan ensi vuonnakin tähän aikaan. Ja sitä seuraavana vuonna. Ja sitä seuraavana.
Ei varmaan oikeasti kukaan. Olen parisuhteessa, mutta olemme melko etääntyneitä.
No ei varmaan yksikään. Ja olen parisuhteessa.
Veikkaan, että 0-1. Eräs mies haluaisi minun kanssani suhteen, mutta en ole vakuuttunut että hän on rakastunut varsinaisesti.
Ainakin kaksi, kolmannesta ja neljännestä en ole varma. Ihastuneita on useampi.
473.