Onko valokuvasi nimelläsi varustettuna yleisesti nähtävillä työnantajasi nettisivuilla?
Jos on, oletko saanut epäasiallisia yhteydenottoja sen takia?
Kommentit (12)
ei onneksi ole, olen muutenkin pitänyt huolen ettten löydy googlesta. Jos joku keksisi töistä johtuvaa asiaa vapaalla, se harvemmin olisi kovin mieluisaa.
Ei onneksi ole. Iso organisaatio, asiakkailla on minulle suora numero, ja muut organisaation ulkopuoliset eivät sitä edes tarvitse.
Meillä on kaikkien, eikä saa valittaa tai poistattaa...
On valitettavasti. Joitakin kertoja on "huolestunut isä" soitellut poikansa hanskahommista yms. Ei ole miespuolisille soiteltu, eikä vanhemmille naisille.
Ei ole eikä missään muuallakaan netissä.
Kun noita firmojen apinakalenterita selailee, niin yleensä kaikilla suupielet ylöspäin. Tulee mielikuva että hehee kun tällä firmalla menee kaikki aivan päin persettä. Etenkin kun on jotain hymyileviä johtoryhmäkuvia yrityskaupoista, tulee mieleen että toiset ajattelevat "hyvä etteivät nuo tollot hoksanneet minkä paskan ostivat" ja toiset "pölvästit myivät tämänkin alle torihintojen".
On. Ja valitettavasti sellainen nimi joka on hieman erikoisempi ja jää luultavasti helposti mieleen. Työpuhelin jää aina työpöydälle työpäivän päätteeksi, mutta liian innokkaat asiakkaat ottaa iltaisin yhteyttä jopa minun siviili puhelin numeroon.
Ei se mitään, mutta liian innokkaat asiakkaat selvittävät uuden työpaikankin keinolla millä hyvänsä ja tulevat sinnekin asiakkaaksi.
Kerran sain kuvani johdosta.