Kuinka monta ihmistä on rakastunut sinuun?
Kommentit (31)
Jokainen, joka minut kohtaa rakastuu minuun.
Kaikki slemman tason miehet, käytännössä. Ärsyttävää.
Vierailija kirjoitti:
2 tietääkseni.
Sama.
Aina vähintään puolella huoneen naisista römpsä tihkuu.
Ei kukaan ole ollut muhun rakastunut. Koskaan.
N44
Kunpa tietäisin. Helpottaisi seurustelua huomattavasti.
M47
Saisin parisuhteeseen tällä hetkellä n 4 tyyppiä. Yksi lähes reppana stalkkeri löytyy, joka tekisi käytännössä vaikka mrhan jos pyytäisin ja seksiä saisin lähestulkoon keneltä tahansa mieheltä.
En ole varma, onko kukaan koskaan rakastunut muhun. Mulla on kyllä kumppani, jonka uskon rakastavan mua ainakin jollain tasolla, mutta ei hänkään koskaan ole ollut muhun sillä tavalla hullaantuneen rakastunut.
On ihmisiä, joihin ihastutaan ja rakastutaan ja sitten on me muut. En silti tarkoita valittaa millään muotoa, vaan olen tyytyväinen näin. Mulle sopiikin paremmin pitkä ja vakaa suhde, jossa on hyvä olla kuin suuret ja räiskyvät tunteet.
Vierailija kirjoitti:
Saisin parisuhteeseen tällä hetkellä n 4 tyyppiä. Yksi lähes reppana stalkkeri löytyy, joka tekisi käytännössä vaikka mrhan jos pyytäisin ja seksiä saisin lähestulkoon keneltä tahansa mieheltä.
Tuo seksin saanti lähestulkoon keneltä tahansa mieheltä ei ole kummoinen meriitti. Yllätävän moni mies ottaa seksiä melkein keneltä tahansa naiselta. Jopa ne miehet joiden luulisi pelkän ulkonäön perusteella saavan tasokkaampiakin naisia, luonne voi toki olla mitä tahansa joka sitten saataakin olla esteenä tasokkaammalle p a n o l l e.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo seksin saanti lähestulkoon keneltä tahansa mieheltä ei ole kummoinen meriitti. Yllätävän moni mies ottaa seksiä melkein keneltä tahansa naiselta. Jopa ne miehet joiden luulisi pelkän ulkonäön perusteella saavan tasokkaampiakin naisia, luonne voi toki olla mitä tahansa joka sitten saataakin olla esteenä tasokkaammalle p a n o l l e.
Siinä tapauksessa vastaukseni on 5.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan ole ollut muhun rakastunut. Koskaan.
N44
Miksi alapeukutitte tätä? Se on totuus.
N44
Hassu aloitus. Olen täti!