MTV: Ari, 47, haluaa isäksi ja itkee tinderissä - miksi nuoret naiset eivät tajua että hän olisi paras mahdollinen valinta heidän lastensa i
47-vuotias Ari Lanamäki haaveilee yhä isäksi tulemisesta ja etsii aktiivisesti kumppania deittisovelluksista. Arin mukaan ikä on kuitenkin haaste, sillä monet nuoremmat naiset pitävät häntä liian vanhana perheen perustamiseen. Ari kokee tilanteen turhauttavana, koska hän olisi valmis sitoutumaan ja tarjoamaan vakaan ja turvallisen kodin lapsille.
Rehellisesti sanottuna Arin ikää korostetaan aivan liikaa, kun todellisuudessa nelikymppinen mies voisi olla jopa parempi isä nuorelle naiselle kuin epäkypsä kolmekymppinen. Kyseessä on kuitenkin aikuinen, vakaa ja vastuuntuntoinen mies, jolla on elämä jo hallussa, eikä enää tarvetta rellestää viikonloppuisin baareissa. Nuorten naisten kannattaisi katsoa pintaa syvemmälle, sillä tällaiset miehet arvostavat perhettä aivan eri tavalla kuin nuoremmat hulivilit.
Kommentit (1525)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko muka sanonut että pitää olla nuori nainen. Nuoret haluaa ikäisiään. Joku yli 35v. voi tuon huoliakin ja kyllä siinä iässä lapsiakin saa vielä.
35-vuotias on 12 vuotta nuorempi kuin tuo. Se on iso ikäero. Varsinkin tuossa iässä jossa ikäero alkaa vuosi vuodelta vaikuttaa yhä enemmän, kun miehen vanheneminen kiihtyy viidenkympin tienoilla.
Nimenomaan näin 35-vuotiaana ei tulisi mieleenkään katsoa noin iäkästä miestä. Oma kumppani on itseä 4 vuotta nuorempi.
Vanhempi mies kohtelee nuorempaa naista kuin kukkaa kämmenellä. Nuorempi ja samanikäinen mies kohtelee naista hälläväliä tyylillä, koska uuden samanlaisen naisen saa koska vain.
Älä projisoi tai yleistä omia kokemuksiasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, lapsille. Ja naisen rooli on mikä? Olla ilmainen s eksiorja? Jos ei elätä naista niin ei ole tulossa mitään lapsia. Mars ukrainaan ostamaan kohtupalveluita, niin saa vaan ne lapset.
Eikö naisen kuulu nykyään elättää itse itsensä? Veroprosentti on molemmille sama, samoin vanhempainvapaiden määrä. Pahoinvointi ym. ei aiheuta kustannuksia, neuvola on ilmainen.
Lapsen kulut toki 50-50%.
Raskauspahointivointi aiheuttaa kustannuksia varsinkin, jos joutuu sen takia käymään poliklinikalla lääkärissä tai joutuu hakemaan nesteytystä päivystyksestä. Osastohoito se vasta kallista on.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa siltä, että harva ensitreffit alttarilla ohjelmasn osallistujista on oikeasti syvällisesti analysoinut syytä sinkkuudelle. Sitten johtopäätös on tasoa "turhauttaa, kun ei tule tinderissä tykkäyksiä". Sinänsä arvostan miestä, joka on suuntautunut terveydenhoitoalalle ja niinkin tärkeän aiheen pariin kuin mielenterveys. Että ihan mulkku ei tuollainen ihminen voi olla. Löytyisikö Arille puolisoa työkuvioista, kun kerran työskentelee naisvaltaisella alalla? Tinderin voi kyllä unohtaa.
Ari kertoi vodcastissa, että omalta alalta ei ole löytynyt naista. Kertoo asuvansa sairaalan lähellä, niin Tinderissäkin on algoritmi tyrkyttänyt sairaanhoitajanaisia. Korostaa, ettei tee vuorotyötä vaan vain päivävuoroja, ikään kuin olisi sen takia hyvä iskämatskua.
Mutta joo mun mielestä on vähän liian myöhäistä mainostaa viisikymppisenä perheystävällisiä työaikoja, odottaisin tuollaisia jonkun kolmekymppisen miehen suusta.
Kyllä se Arilla vielä natsaa. Uutta matoa koukkuun vaan.
Vierailija kirjoitti:
No jos tämä Ari on oikeasti tuloksetta etsinyt kumppania nuoresta asti eikä koskaan ole ollut pitkässä parisuhteessa (näin hän antoi ymmärtää), niin kyllä pitää jo silloin peiliin katsoa. Ja jos se naisen saaminen nuorena ei onnistunut, niin miten hän nyt 47-vuotiaana voisi löytää 10 vuotta nuoremman naisen?
Ari siis kertoi haastattelussa, että kun hän on käynyt Treffeillä, niin 95% todennäköisyydellä hän on itse halunnut jatkaa tutustumista .
Ja jos on nuoresta pitäen käynyt treffeillä, eikä sitä kumppania ole löytynyt, niin veikkaisin, että se syy on siinä, että on koko ikänsä yrittänyt itselleen liian tasokkaita naisia. Minusta tähän viittaa tuo ikärajakin. Alkaen 30-vuotta ja ei yli 40. Ihan sama, vaikka syy olisi se, että haluaa lapsen. Ja se,että miten mainostaa itseään- että hän olisi omasta mielestään hyvä isäehdokas, koska ikää lähes 50-vuotta, ja vakituinen työ!!!!
Ari ei tajua, että naiset etsivät pääsääntöisesti elämänkumppania. Ari etsii kodinkonette, eli kohtua joka synnyttää hänelle lapsen ja joka hoitaa sen. Ihan yleistä miehille. Heille naiset eivät ole edes ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs Arin lompakon tilanne on?
Poikamiehenä on varmaan ehtinyt säästää mukavan omaisuuden, jotta voi tarjota nuorelle naiselle vastinetta naimakaupassa korkeaa ikäänsä kompensoidakseen.
Sairaanhoitaja, päivätyössä????? Joo, ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa siltä, että harva ensitreffit alttarilla ohjelmasn osallistujista on oikeasti syvällisesti analysoinut syytä sinkkuudelle. Sitten johtopäätös on tasoa "turhauttaa, kun ei tule tinderissä tykkäyksiä". Sinänsä arvostan miestä, joka on suuntautunut terveydenhoitoalalle ja niinkin tärkeän aiheen pariin kuin mielenterveys. Että ihan mulkku ei tuollainen ihminen voi olla. Löytyisikö Arille puolisoa työkuvioista, kun kerran työskentelee naisvaltaisella alalla? Tinderin voi kyllä unohtaa.
Ari kertoi vodcastissa, että omalta alalta ei ole löytynyt naista. Kertoo asuvansa sairaalan lähellä, niin Tinderissäkin on algoritmi tyrkyttänyt sairaanhoitajanaisia. Korostaa, ettei tee vuorotyötä vaan vain päivävuoroja, ikään kuin olisi sen takia hyvä iskämatskua.
Mutta joo mun mielestä on vähän liian myöhäistä mainostaa viisikymppisenä perheys
Ihmettelen tätä,kun olen itse hoitoalalla, ja kaikki minun tuntemani miehet siellä ovat parisuhteessa, ja eivät ole mitään suoerkomistuksia, vaan tavis-rumia, kuten Ari. Jos ei se kumppani ole löytynyt muualta, niin omalta alalta viimeistään, toinen hoitaja tai lääkäri tai joku muu alalla oleva.
Vierailija kirjoitti:
No jos tämä Ari on oikeasti tuloksetta etsinyt kumppania nuoresta asti eikä koskaan ole ollut pitkässä parisuhteessa (näin hän antoi ymmärtää), niin kyllä pitää jo silloin peiliin katsoa. Ja jos se naisen saaminen nuorena ei onnistunut, niin miten hän nyt 47-vuotiaana voisi löytää 10 vuotta nuoremman naisen?
Ari siis kertoi haastattelussa, että kun hän on käynyt Treffeillä, niin 95% todennäköisyydellä hän on itse halunnut jatkaa tutustumista .
Ja vastapuoli siis ei. Tämähän kertoo jostakin. Eli siitä, että Ari on valinnut liian tasokkaita kumppaneita, ja jotain häne persoonassaan on vialla, kun ei pääse ensitreffejä pidemmälle....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jos on nuoresta pitäen käynyt treffeillä, eikä sitä kumppania ole löytynyt, niin veikkaisin, että se syy on siinä, että on koko ikänsä yrittänyt itselleen liian tasokkaita naisia. Minusta tähän viittaa tuo ikärajakin. Alkaen 30-vuotta ja ei yli 40. Ihan sama, vaikka syy olisi se, että haluaa lapsen. Ja se,että miten mainostaa itseään- että hän olisi omasta mielestään hyvä isäehdokas, koska ikää lähes 50
Tuo Ari missaa kyllä kokonaan mahdollisuuden parisuhteelle, kun tähtää vain reippaasti nuorempiin. Liian hirttäytynyt lapsihaaveeseen, ja kun se ei toteudu, niin eihän hän lapsetontakaan suhdetta saa. Tokihan Ari voi tähdätä ja tod.näk. tähtääkin nuorempiin puhtaasti pinnallisista syistä.
Kyllä näkee, että Tinder kihahtaa miehillä päähän. Kun näkee nuoria naisia liukuhihnalla, niin ajattelee, että tuohonkin minulla olisi mahdollisuus, vaikkei olisikaan.
Jos hän olisi aikuismaisemalla ja kypsemmällä asenteella tutustunut naisiin, myös omasta ikäluokastaan, niin tiedä vaikka hän olisi yllättynyt positiivisesti ja saanut muuta sisältöä elämäänsä harhaisen vauvahaaveilun tilalle.
Ikärajauksellaan ja perhetoiveillaan Ari ampuu itseään jalkaan. Toisaalta ehkä on hyvä, että naiset säästyvät Arilta.
Pisti silmään tuo lausahdus, että kypsä nelikymppinen mies voi olla parempi isä kuin epäkypsä kolmekymppinen. Epäilemättä näin, mutta sanoisin, että jos mies on vielä +30 ikäisenä epäkypsä, niin hänestä varttuu epäkypsä nelikymppinen, epäkypsä viisikymppinen ja epäkypsä kahdeksankymppinen. Ihmisillä on monenlaisia persoonallisuushäiriöitä, neurologisia ongelmia ja tunne-elämän ongelmia. Kaikista ei tule koskaan kypsiä aikuisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jos on nuoresta pitäen käynyt treffeillä, eikä sitä kumppania ole löytynyt, niin veikkaisin, että se syy on siinä, että on koko ikänsä yrittänyt itselleen liian tasokkaita naisia. Minusta tähän viittaa tuo ikärajakin. Alkaen 30-vuotta ja ei yli 40. Ihan sama, vaikka syy olisi se, että haluaa lapsen. Ja se,että miten mainostaa itseään- että hän olisi omasta mi
Tuo Ari missaa kyllä kokonaan mahdollisuuden parisuhteelle, kun tähtää vain reippaasti nuorempiin. Liian hirttäytynyt lapsihaaveeseen, ja kun se ei toteudu, niin eihän hän lapsetontakaan suhdetta saa. Tokihan Ari voi tähdätä ja tod.näk. tähtääkin nuorempiin puhtaasti pinnallisista syistä.
Kyllä näkee, että Tinder kihahtaa miehillä päähän. Kun näkee nuoria naisia liukuhihnalla, niin ajattelee, että tuohonkin minulla olisi mahdollisuus, vaikkei olisikaan.
Jos hän olisi aikuismaisemalla ja kypsemmällä asenteella tutustunut naisiin, myös omasta ikäluokastaan, niin tiedä vaikka hän olisi yllättynyt positiivisesti ja saanut muuta sisältöä elämäänsä harhaisen vauvahaaveilun tilalle.
Ikärajauksellaan ja perhetoiveillaan Ari ampuu itseään jalkaan. Toisaalta ehkä on hyvä, että naiset säästyvät Arilta.
+45v. naiset eivät ole samanikäisille miehelle vaihtoehto. Ulkonäkö näillä naisilla ei enää riitä mitenkään. Se on valitettava tosiasia.
_+45v. naiset eivät ole samanikäisille miehelle vaihtoehto. Ulkonäkö näillä naisilla ei enää riitä mitenkään. Se on valitettava tosiasia._
Miehet ovat niin pinnallisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 54v ikäinen mies ja haluan nuoren naisen, joka palvelee juuri minua. En halua naista joka on imenyt toisten miehen kullia... Hyh hyh, semmoiselle naiselle!
Palvelijan saat Aasiasta niin kauan kuin rahaa riittää. Tuhannen kullin tytöt kaupungista ja sadan maalta.
Ne tytöt ovat kaikkea ehtineetkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko missään selitetty sitä, miksi Ari on odottanut tähän ikään asti perheen haluamista? Mitä hän on tehnyt 30 vuoden ajan? Heräsikö tosiaan 47-vuotiaana ja tajusi, että haluaa isäksi?
Vttu mä en tajua miehiä. Ei paljon järjen valosta taas tämäkään kerro. Suunnitelkaa elämää eteenpäin älkääkä eläkö kuin päiviä olisi loputtomasti jäljellä. Elättekin niin lyhyen aikaa naisiin verrattuna.
Mun pappa eli kyl 94-vuotiaaks ja viimeset 10 vuotta leskenä
Mitä sitten? Sun pappa on poikkeus tilastossa ja vahvistaa säännön
ei se oo mitään todennäkösyyslaskentaa joka on kaikille sama. mulla on mun papan geenit nii mäki elän 94-vuotiaaks. Ja sä kuolet mua aikasemmin vanhuuteen haha vaikka oot nainen.
Sulla on vain neljäsosa pappasi geeneistä. Mitä tahansa voi muutenkin tapahtua. Etenkin, kun nykyään elintavat ovat huonommat ja ravinnossa paljon enemmän torjunta-aineita ja vähemmän ravintoaineita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jos on nuoresta pitäen käynyt treffeillä, eikä sitä kumppania ole löytynyt, niin veikkaisin, että se syy on siinä, että on koko ikänsä yrittänyt itselleen liian tasokkaita naisia. Minusta tähän viittaa tuo ikärajakin. Alkaen 30-vuotta ja ei yli 40. Ihan sama, vaikka syy olisi se, että haluaa lapsen. Ja se,että miten mainostaa itseään- että hän olisi omasta mielestään hyvä isäehdokas, koska ikää lähes 50
Miehet ajattelevat olevansa priimaa pelkästään sen varjolla, että on vakituinen duuni. :D
"Nainen on onnekas, kun ei joudu olemaan minkään työttömän kanssa."
Unohtuu vaan se, että nainen voi hyvin olla yksinkin..
Vierailija kirjoitti:
Ari kertoi vodcastissa, että omalta alalta ei ole löytynyt naista.Korostaa, ettei tee vuorotyötä vaan vain päivävuoroja, ikään kuin olisi sen takia hyvä iskämatskua
Hän mainitsi tuon päivätyön varmaan siksi, koska jotkut henkilöt ajattelevat, että sairaanhoitajat tekevät aina kolmevuorotyötä ja joillekin on tärkeää, että kumppani on päivätyössä.
Itse olen 34 ja ei ole sopivaa miestä löytynyt. Väkisin en ala lapsia tekemään vain koska pakko. En uskaltaisi lisätä riskejä sillä että mies on viisikymppinen kun jo oma ikäni tuo riskit raskauteen ja lapsen myöhempään terveyteen.
Edellytän isäksi haluavalta mieheltä myös voimatreeniä, terveellistä ruokavaliota (lihaa, hyviä rasvoja, kalaa, kasviksia..), hyvää kuntoa, älykkyyttä. Miehen hyvinvointi vaikuttaa istukkaan, tulevan lapsen terveyteen jne. Ja siihen panostaminen kertoo siitä että lapsi ja PERHE ovat oikeasti toiveissa, ei vain ruusunpunaiset lasit silmillä hormonipäissään lisääntyminen.
Jälkimmäiseksimaitussa tilassa isäksi haluavia olen kyllä kohdannut mutta en ole siihen lähtenyt ja hyvä niin tai olisin nyt YH.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos tämä Ari on oikeasti tuloksetta etsinyt kumppania nuoresta asti eikä koskaan ole ollut pitkässä parisuhteessa (näin hän antoi ymmärtää), niin kyllä pitää jo silloin peiliin katsoa.
Hyvä analyysi.