Kuinka moni on sitä mieltä että äitiyspakkaus on ilmainen?
Ihan tuon haalari keskustelun innoittamana kyselen.
Kommentit (16)
"Kuinka moni on sitä mieltä, että haalarikeskustelu on yhdyssana."
Kyllä se on verovaroilla kustannettu. Ei ne tarvikkeet taivaasta putoa siihen laatikkoon.
varoja vuodessa kuluu äitiyspakkauksiin.
Äitiyspakkaus on ilmainen sen saajalla. Samoin meillä on peruskoulu ilmainen, terveydenhuolto melkein ja teitäkin saa ilmaiseksi käyttää. Tottakai kaikki tekee tai maksaa joku aina, mutta ilmaisuudella tarkoitetaan sitä, että kohteelle ei sen saamisesta tule mitään lisärasitteita taloudellisesti.
Tuo etuuden voisi ihan hyvin karsia pois ja kohdentaa rahat jonnekin muualle. Ei kukaan oikeasti tarvitse äitiyspakkausta ja jos tarvitsee, niin silloin olisi parempi harkita lapsen hankintaa toisen kerran.
Tuo etuuden voisi ihan hyvin karsia pois ja kohdentaa rahat jonnekin muualle. Ei kukaan oikeasti tarvitse äitiyspakkausta ja jos tarvitsee, niin silloin olisi parempi harkita lapsen hankintaa toisen kerran.
kuin oli se rahasumma jonka sai jos ei ottanut äp:ta.
Ekalla kerralla otin pakkauksen ihan fiilissyistä, seuraavalla totesin etten olisi valmis maksamaan niin paljon rahaa niistä tavaroista, ja otin sen rahan.
että jos jonkun tavaran/asian saa ilman että maksaisi siitä mitään, se on ilmainen?
Ekalla kerralla otin pakkauksen ihan fiilissyistä, seuraavalla totesin etten olisi valmis maksamaan niin paljon rahaa niistä tavaroista, ja otin sen rahan.
Eli voin ostaa tuolla 140 eurolla mitä haluan tai sitten sen pakkauksen. Olen ottanut jo kaksi pakkausta ja aion ottaa kolmannenkin.
Yhteiskunnallisesti ajatellen pakkaus maksaa toki enemmän.
äityspakkaus on tarpeellinen ja hyödyllinen ja saajalleen ilmainen. ja mä, joka en sitä koskaan tule saamaan, olen mukana kustantamassa sitä maksamillani veroilla. nii. ;)
Mun mielestä äitiyspakkaus on hieno etuus. Mun mies on ulkomaalainen ja anoppi puhuu vieläkin siitä kuinka me saatiin niin hieno aloituspaketti perheelle.
Jos Sinulla ei ole oikeutta saada Suomen äitiyspakkausta, voit ostaa ja tilata itse pakkauksen Reima Oy:ltä. Kela on solminut Reima Oy:n kanssa sopimuksen äitiyspakkauksen toimittamisesta asiakkaille.
Pakkauksen hinta on 274,15 euroa + postituskulut. Pakkauksen hinta sisältää arvonlisäveron.
miun mielestä pakkaus on ilmainen,koska en ole siitä itse mitään maksanut. ja miun tarkotus ei ole provosoida,vaan ilmaista oma mielipiteeni.
Ja jos olisin ottanut rahan niin sekin olisi mulle ollut ilmaista.