Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi monet naiset ovat niin ilkeitä jopa kavereina?

Vierailija
04.07.2025 |

Kun olen aina yrittänyt olla mahdollisimman kunnioittava. Saatetaan nälviä jostain asiasta ihan yhtäkkiä ja vitsin varjolla, että meikkini on vaikka paakkuinen tai näyttäisin nuoremmalta jos lihottaisin pari kiloa, kenkäni näyttävät hassuilta tms.

Mulla ei ole enää voimia hankkia uusia naispuolisia kavereita. Miksei vain voi olla lähtökohtaisesti kunnioittava toista kohtaan? Jos sanon että mussa on ruotsalaista virnuillaan ilkeästi, että et sä ole kyllä 180-senttinen blondi. 

Kommentit (100)

Vierailija
41/100 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina joku selkäänpuukottaja, huono itsetunto, kateus, epävarma olo itsestä kelpaako, yritetään pönkittää omaa minää, eivät ole oppineet toimimaan ryhmässä niinkuin miehet esim, armeijassa tai urheilukerhossa. Olen aina todennut kun puhutaan selkäänpuukottajista, että ruuveja puutuu päästä.

Toinen jos on kauniimpi tai parempi heti alkaa ilkeily. Lapsellista. Yksi uskomaton keino on pönkittää sitä miehen kautta. Toinen tietysti että vastaavasti mies pönkittää naisensa ulkonäön avulla. 

Vierailija
42/100 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jotenkin kummallista kun toiset kokee naiset ilkeinä ja arvostelevia, kun oma kokemus on, että hyvin ilkeitä ihmisiä tulee tosi harvoin vastaan. Tapaan paljon ihmisiä töissä, harrastuksissa, ystävien kautta ja erilaisissa tapahtumissa, mutta kyllä suurin osa on aidosti ystävällisiä. Joidenkin tyyppien huumori voi olla erikoista, mutta ei ilkeää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/100 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ilmaisevat tuon saman eritavalla vain. Olen kokenut, että ihmiset jotka haluavat sinusta jotain sitä saamatta, alkavat käyttäytyä siten. He turhautuvat ja käytös muuttuu tuon kaltaiseksi. Esim. Miehet ihastuvat/rakastuvat ja kun saavat vain ystävyyden, alkaa se nälviminen. Naisilla luultavasti se, että he huomaavat sinussa piirteitä, jotka itse haluaisivat, eivätkä sitä saa, niin alkaa se nälviminen. Myös pelkkä kaunis ulkonäkö saa heidät takajaloilleen ja pelkkä läsnäolo saa heidät kyräilemään. Niinpä alkaa se mälviminen sitten, pitäähän heidän yrittää saada itsetuntosi samalle tasolle kuin heillä itsellään on. Tsemppiä ao. On niitä toisenlaisiakin ihmisiä, vaikkakin harvassa. Ehkä joskus kohtaat heitäkin.

Vierailija
44/100 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näihin sateisiin kuviin ja tunnelmiin on

oivallista päättää kulunut vko.🙂

Toivotan erinomaista vkl.

Kiitos seurastanne!

Pvän ainoat vauva.fi kommenttini

[2 x viestiä] + tämä; kaikki kolme tässä

ketjussa. 

🤍🍀👋

Vierailija
45/100 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsehän olet seurasi valinnut.

Millä tavalla tämä vastaa aloittajan kysymykseen? 🙄

Tuo kommentoija halusi vain kertoa olevansa yksi niistä ilkeiliköistä.

Vierailija
46/100 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se nyt on vaan, et naiset kokevat toisensa usein kilpailijoina.

...Persulinaa, incelin vollotusta...

tuo vaik sopivia 30-45 v. naisia pöytään, niin kyllä saa kaikki juomia.

SInä olet älytön, Pasi. Sinä pelkäät naisia.

Vierailija
47/100 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeys vaatisi myös älykkyyttä. Naispuoliset kaverisi vaikuttavat tyhmiltä, huonotapaisilta ja kaiken sen, mitä he sinua arvostelevat sanovat myös itselleen. Tuskin ovat ikinä tyytyväisiä itseensä, eikä sellaiselta pohjalta voi ketään muitakaan kiitellä tai kehua. 

Miksi ovat mitä ovat, en tiedä, mutta asennetta käytetään kaupallisessa toiminnassa hyvin paljon hyväksi. Tyytymättömyys itseensä lisää pakkoa ja halua löytää ratkaisuja ostamalla jotakin lisää kuin myös aivopesee ajattelemaan, etteivät muutkaan ole hyviä ilman määräntynlaista naisihannetta. Naisten ei ole tarkoitus olla itsevarmoja,luottaa itseensä ja sellainen myös ärsyttää miehiä- jos siis miehet kiinnostavat. 

Voitko jättää muiden kommentit omaan arvoonsa/sanoa takaisin/kysyä suoraan miksi sanot noin? Jos sinun tavassasi ilmaista asioita on muita ärsyttävää se tulee silloin myös selväksi.

Vierailija
48/100 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tappaa naisia mutta erityisesti toisiaan.

Ja sinä se jaksat väittää älyttömiä, Pasi.  Pelkäät muuta miehiä vielä enemmän kuin naisia, joista et tiedä mitään.

Vierailija
49/100 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet näitä nälvijöitä viehättävämpi.

No en edes ole. Olen ihan nätti mutten supermalli. Olen älykäs mutten nero. Olen aika tavallinen tyyppi loppujen lopuksi. Mitä olen myös niin aika vaatimaton, en kovin materialistinen enkä halua elämälle erityisen upeita puitteita, viihdyn perheeni kanssa ja yksin sekä harrastukseni ovat tasoa lukeminen ja lenkkeily. Silti onnistun olemaan joku sellainen joka täytyy hartioita myöten rysäyttää lattianrajaan. 

ap

Vierailija
50/100 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisvihamyyttejä levittävät sovinistiset ääliöt eivät vaikuta älykkäiltä ja koulutetuilta vaan apukoulutasoisilta miehiltä.

Vierailija
51/100 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisvihamyyttejä levittävät sovinistiset ääliöt eivät vaikuta älykkäiltä ja koulutetuilta vaan apukoulutasoisilta miehiltä.

Vielä sitäkin tyhmempiä on pyöritettävät naiset.

Vierailija
52/100 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kun olen aina yrittänyt olla mahdollisimman kunnioittava."

Siinähän se osittain tulikin heti ekassa lauseessa. Olematon itsetunto, rajattomuus, muiden pakonomainen miellyttäminen, vedät tuolla tyylillä mulqvisteja puoleesi kuin hunaja kärpäsiä. Uhriutuminen pitää nyt lopettaa ja sinun pitää opetella sietämään myös omaa seuraasi. Näin et enää roiku vahingollisissa ihmisissä.

Tarkoittaako kunnioittaminen tällaista? Mulla on tosiaan yksi ystävä jäljellä kun suljin muut pois. Sellaista rajattomuutta. Siis en tiennyt että se on pakonomaista miellyttämistä jos kuuntelen toisen murheita sen sijaan että olisin kotona katsomassa Netflixiä. En tosiaan ymmärrä näitä sääntöjä.

ap

Vierailija
53/100 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, näitä tölväisyjä saavat naiset, joilla on kateutta herättäviä ominaisuuksia: älykkyys, kauneus ja erityisesti hyväsydämisyys saa pikkarit solmuun. Se on se sellainen loiste, mitä sinussa on ja mitä ei ilkimykset saa reenaamallakaan. Veikkaisin sun kohdalla ainakin tota hyväsydämisyyttä, kun kerrot olevasi kunnioittava muita kohtaan. Jos oot vielä nätti ja menestyväkin niin kateutta riittää. Jätä noi pois kavereista.

Vierailija
54/100 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina joku selkäänpuukottaja, huono itsetunto, kateus, epävarma olo itsestä kelpaako, yritetään pönkittää omaa minää, eivät ole oppineet toimimaan ryhmässä niinkuin miehet esim, armeijassa tai urheilukerhossa. Olen aina todennut kun puhutaan selkäänpuukottajista, että ruuveja puutuu päästä.

Toinen jos on kauniimpi tai parempi heti alkaa ilkeily. Lapsellista. Yksi uskomaton keino on pönkittää sitä miehen kautta. Toinen tietysti että vastaavasti mies pönkittää naisensa ulkonäön avulla. 

Mitä helvettiä nyt taas 😂

Pasi ei vain pääse irti noista miehisistä harhaluuloistaan.

Kuvittelee, että naisten elämän keskipiste on juustoinen  kusiletku. No, tän nyt kumoaa jo Pasin kaltaisten incelien olemassaolo.

Pasin elämä kyllä pyörii kusiletkun ja ikuisesti saavuttamattoman pillun ympärillä. Sitä Pasi projisoi  kun jankkaa "ilkeistä naisista". 

Vierailija
55/100 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sellainen hyvä kaveri/ ystävä, joka edessäpäin on  hymyilevä naantalinaurinko ja takanapäin haukkuu sinut lyttyyn ja nauraa kovaäänisesti päälle. 

Ei ole ystävä. Ja tuo on hirveän yleistä. 

Vierailija
56/100 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

53 huomasi, että kerrotkin jo jättäneesi noi tyypit, hyvä niin.

Vierailija
57/100 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki ole samanlaisia. Mun parhaat ystävät ovat miespuolisia. Enkä ikinä ole ollut työpaikalla se tiimintyttöjen kanssa hengaaja. 

Pick me -girl

Vierailija
58/100 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet näitä nälvijöitä viehättävämpi.

No en edes ole. Olen ihan nätti mutten supermalli. Olen älykäs mutten nero. Olen aika tavallinen tyyppi loppujen lopuksi. Mitä olen myös niin aika vaatimaton, en kovin materialistinen enkä halua elämälle erityisen upeita puitteita, viihdyn perheeni kanssa ja yksin sekä harrastukseni ovat tasoa lukeminen ja lenkkeily. Silti onnistun olemaan joku sellainen joka täytyy hartioita myöten rysäyttää lattianrajaan. 

ap

Nälvijöitä todennäköisesti ärsyttää se, että olet sinut itsesi kanssa ja tyytyväinen elämääsi. Se on punainen vaate epävarmoille ihmisille, jotka sisimmässään koko ajan miettivät, elävätkö he "oikein" ja pitävätkö muut heitä hyvinä tyyppeinä. Fiksumpi ihminen keskittyisi tutkiskelemaan itseään ja tekemään elämäänsä tarvittavia muutoksia, älyllisesti laiskemmat turvautuvat mieluummin nälvimiseen ja vähättelyyn. Onhan se paljon helpompaa, kuin aktiivisesti oman elämän ohjaksiin tarttuminen. Elämä ei sillä kuitenkaan parane millään tavoin.

Vierailija
59/100 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole törmännyt aikuisissa naisissa ilkeyteen. Töissä esim minulla on ihana yhteisö naisia. 

Vierailija
60/100 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsehän olet seurasi valinnut.

Siinä mielessä komppaan, että aina ei heti tunnista, kun on iskenyt kätensä patskaan. Mutta tällainen antamasi vastaustyyppi jo tietysti opettaa tekemään valintoja paremmin. Elämähän on oppimista. Tervemenoa luiskaan, jos vahingossa tiet törmäävät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi