Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Useita puukotettu Tampereen Ratinan kauppakeskuksessa

Vierailija
03.07.2025 |

Tampereella sijaitsevassa Kauppakeskus Ratinassa on käynnissä poliisioperaatio, uutisoi Aamulehti. Useita on puukotettu kauppakeskuksen lähistöllä. Uhreille annetaan ensiapua.

Tämänhetkisen tiedon mukaan poliisi on saanut epäillyn tekijän kiinni. Tilanteesta ei ole enää vaaraa sivullisille.

Kommentit (1190)

Vierailija
1021/1190 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekeekö mieli vielä liikkua keskustassa ja keskuksissa? Aiotko kantaa sotilaan kilpeä mukanasi? Uskallatko liikkua miten tai ruuhkapaikoissa..?

Mitä hlvttiä kenenkään liikkumiset sulle tai muillekaan vastaaville mielisairaille kuuluu? Menkää stanan apinat hoitoon. 

Apinat kuuluu luontoon tai eläintarhoihin.

Vierailija
1022/1190 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap jätti aloituksesta poista tiedon että tekijä oli kantasuomalainen mies?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1023/1190 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekeekö mieli vielä liikkua keskustassa ja keskuksissa? Aiotko kantaa sotilaan kilpeä mukanasi? Uskallatko liikkua miten tai ruuhkapaikoissa..?

Mitä se sulle kuuluu missä normaalit ihmiset liikkuvat hevon p*skaa? Vapaa maa.

Käsität tahallaan ihan väärin. En ole estämässä kenenkään kulkua tai kyttäämässä. Oletko hullu?

Olet, koska viljelet omia kauhu skenaarioitasi toisille. Taidat itse olla. Onko psykoosi päällä kenties?

Pelko on sulla ja kauhu, koska alat haukkumaan tuntematonta naista netissä sairaalla tavalla. Luulen että on ihmisiä jotka haluavat välttää tämän jälkeen paikkoja. Ehkä olet itse psykoosissa rähisemässä netissä ja riidankylväjä

Ilmeisesti sinä, et vain ymmärrä psykoosissa harhojasi. Täällä pari muutakin sanonut, että sulle ei kuulu pätkääkään, missä lainkuuliaiset ihmiset liikkuu.

Vierailija
1024/1190 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hlvttiä kenenkään liikkumiset sulle tai muillekaan vastaaville mielisairaille kuuluu? Menkää stanan apinat hoitoon. 

Apinat kuuluu luontoon tai eläintarhoihin.

Teen rikosilmoituksen herjaamisesta ja nimittelystä. Olen jo aiemmin sairastunut kiusaamisen vuoksi fyysisesti.

Vierailija
1025/1190 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kaarion mukaan motiivi liittyy vahvasti siihen, että miehellä on ollut vakaa uskomus siitä, että muut ihmiset vihaavat häntä. Mies kertoi jo alkupuhutuksessa poliisille puukottaneensa ihmisiä, sillä kaikki ihmiset ovat vihollisia ja ihmiset saavat, mitä tilaavat. Epäillyn mukaan kaikki ovat samaa pahaa massaa häntä vastaan. Mies halusi poliisin mukaan teollaan myös lopettaa oman kärsimyksensä."

Kuulostaa mielenhäiriöiseltä tai sit vaan selittää jotain mitä sattuu. Mielenkiintoista, että moni j---nen on kirjoittanut somessa samantyylistä varsinkin holoholon lysernalaistajille. Muut kuin sama lahkolaiset ovat heitä vastaan ja saavat mitä tilaavat yms. 

Tässä voikin olla yhteys näihin hullulahkolaisiin. Toisen ryöstäjän etunimi on j---lainen. Kumpi näistä sitten on tämä Ratinan puukottaja.

Iltalehden uutisessa on, että tämä epäilty teki ryöstöt elokuussa -20 tampereella yksin sekä yhdessä erään naisen kanssa.

Vierailija
1026/1190 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap jätti aloituksesta poista tiedon että tekijä oli kantasuomalainen mies?

Se tuskin on ollut tiedossa silloin.

Vierailija
1027/1190 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaarion mukaan motiivi liittyy vahvasti siihen, että miehellä on ollut vakaa uskomus siitä, että muut ihmiset vihaavat häntä. Mies kertoi jo alkupuhutuksessa poliisille puukottaneensa ihmisiä, sillä kaikki ihmiset ovat vihollisia ja ihmiset saavat, mitä tilaavat. Epäillyn mukaan kaikki ovat samaa pahaa massaa häntä vastaan. Mies halusi poliisin mukaan teollaan myös lopettaa oman kärsimyksensä.

Kuulostaa ihan tältä palstalta tutulta hullulta. Olisi vaan päättänyt omat päivänsä.

Kuulostaa siltä, että on syyntakeeton.

Syyntakeettomana pääsee heti samantein vapaaksi

Monessa maassa ei pääse, jos syyte on terrorismista. Pitäisikö Suomenkin päivittää lainsäädäntöä?

Jos nyt tehtäisiin aloite lainsäädäntöön, niin aikaisintaan 3 vuoden kuluttua se tulisi voimaan. Niin byrokraattinen on meidän lainsäädäntökoneisto.

Vain liikekannallepano saadaan toteutettua muutamassa päivässä.

Jos jotain konkreettista halutaan nopeasti, eli ennen kuin on myöhäistä, on se otettava omiin käsiin. Eli kodinturvajoukot kaduille.

Vierailija
1028/1190 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi "neropatti" lisää telkien taakse lusimaan verovaroilla.

Vierailija
1029/1190 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ilmeisesti sinä, et vain ymmärrä psykoosissa harhojasi. Täällä pari muutakin sanonut, että sulle ei kuulu pätkääkään, missä lainkuuliaiset ihmiset liikkuu."

Vääristelette muiden tekstin sairaalla tavalla, joka kerran. Karma kostaa. Ei täällä kukaan kuulustele liikkumisia.

Vierailija
1030/1190 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekijän nimi Ville-Valtteri Väänänen

Perustuu aiempien tuomioiden yhteydessä uutisoituun nimeen. Ryöstösarjan tuomiossa nimi tulee ilmi

Ryöstöistä toki vain yksi oli sooloilua ja kaksi toteutettiin duona. Onko tuo sitten juuri tämän janarin nimi vai sen kaverin?

Eikö se kaveri ollut tyttö/nuori nainen?

Iltalehden mukaan "eräs nainen".

Vierailija
1031/1190 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ilmeisesti sinä, et vain ymmärrä psykoosissa harhojasi. Täällä pari muutakin sanonut, että sulle ei kuulu pätkääkään, missä lainkuuliaiset ihmiset liikkuu."

Vääristelette muiden tekstin sairaalla tavalla, joka kerran. Karma kostaa. Ei täällä kukaan kuulustele liikkumisia.

Paitsi harhaiset? Niin eiköhän karma joo osu kohdallesi. Lopeta jo harhainen "neuvonantosi".

Vierailija
1032/1190 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi harhaiset? Niin eiköhän karma joo osu kohdallesi. Lopeta jo harhainen "neuvonantosi".

Sä itse jatkat kiusaamista koko ajan ja suunsoittoa. Täällä ei ole mitään neuvonantoa! Olet hyökkäämässä koko ajan muiden kanssa.

Vierailija
1033/1190 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se sulle kuuluu missä normaalit ihmiset liikkuvat hevon p*skaa? Vapaa maa.

Käsität tahallaan ihan väärin. En ole estämässä kenenkään kulkua tai kyttäämässä. Oletko hullu?

Olet, koska viljelet omia kauhu skenaarioitasi toisille. Taidat itse olla. Onko psykoosi päällä kenties?

Pelko on sulla ja kauhu, koska alat haukkumaan tuntematonta naista netissä sairaalla tavalla. Luulen että on ihmisiä jotka haluavat välttää tämän jälkeen paikkoja. Ehkä olet itse psykoosissa rähisemässä netissä ja riidankylväjä

Aina on toki tyyppejä, jotka luulevat tällaisen perusteella, että ulkomaailma on supervaarallinen paikka ja paras turva löytyy oman peiton alta. Eikä tähän vaikuta mikään järkiperuste, joka kertoo, ettei se nyt ihan näin oikeasti mene.

Vierailija
1034/1190 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut heitettiin pihalle psykiatrian polilta. Kuulemma yhteiskunnalla ei ole keinoja mun auttamiseksi.

Vierailija
1035/1190 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut heitettiin pihalle psykiatrian polilta. Kuulemma yhteiskunnalla ei ole keinoja mun auttamiseksi.

Onkse muiden vika? Tee jotain itse auttaaksesi mielenterveyttäsi.

Vierailija
1036/1190 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Älä esitä toista, et ole sama kirjoittaja.

Vierailija
1037/1190 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla on jotain sellaista tietoa mitä lääkäreillä ei ole, niin olen pelkkänä korvana.

Vierailija
1038/1190 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kiusaajan teksti, ei mun.

Vierailija
1039/1190 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Älä esitä toista, et ole sama kirjoittaja.

Saatanan apinat oli esitetty monikossa, joten kuvittelin sen koskevan myös minua.

Vierailija
1040/1190 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla on jotain sellaista tietoa mitä lääkäreillä ei ole, niin olen pelkkänä korvana.

Lue self help kirja, juttele, kävele,huolehdi unirytmistä, ota vitamiinit jne. Kirjoita päiväkirjaan, aloita nyrkkeily jos ärsyttää, maalaa jne. Ihan ilmaisia keinoja osa. Ja joutuu vääntämään rautalangasta ja tarjoamaan ilmaista konsultaatiota jollekin palstan mt-potilaalle.

Ketju on lukittu.