Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitiyspakkauksen toppahaalari, missä pakkauksessa beige?

20.09.2008 |

En ottanut äpakkausta. En tarvinnut, mutta nyt himottaisi se toppahaalari.

En vain tiedä minkä vuoden pakkaus se nyt sitten on :)

Eli ei se haalari mitä nyt on keväästä asti pakkauksessa jaettu vaan se edellinen.

Oliko se beigen värinen? Vetoketjut kahden puolin alas asti?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vuoden 2007 pakkaus, jota jaettiin vielä alkuvuodesta 2008. Siinä on beige haalari, jonka vuorissa on vähän jotain vaaleansinertävää. Kaksi vetoketjua alas asti. Pakkauksessa oli myös samaa sarjaa hattu, rukkaset ja töppöset. Mulla on sellainen käsitys, että myös uusimmassa pakkauksessa on samanlainen haalari.

Vierailija
2/21 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tän vuotisessa pakkauksessa tai ainakin siinä minkä minä keväällä sain niin on beige toppahaalari

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain 2007 vuoden pakkauksen ja siinä oli sellainen beige haalari jossa kaks vetskaria alaspäin. Pakkauksessa oli myös samaa sarjaa tumput jaloille ja käsille.

Vierailija
4/21 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat muuten vielä samanlaisia, mutta vuori on erilainen ja 2007 toppiksessa rinnuksessa on pupun kuva ja 2008 haalarissa keinuhevonen.

Vierailija
5/21 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla olisi käyttämätön haalari, sain sen viime vuoden puolella, eli taitaa olla 2007 pakkauksesta. Jos olet kiinnostunut ostamaan, niin laittaisitko sähköpostiosoitteen, niin voidaan keskustella kaupoista? Itselläni ei ole anonyymia s-postiosoitetta.

Vierailija
6/21 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet saanut haalarin äitiyspakkauksessa etkä ole siitä joutunut itse mitään maksamaan,niin miksi ihmeessä pyydät joltain toiselta siitä rahaa ? Miulla ei ainakaan ois pokkaa ees pyytää mitään maksua äitiyspakkauksessa olleista vaatteista,eikä kyllä nistäkään vaatteista mitkä olen itse kaupasta ostanut oli keretty käyttää tai sitten ei. hei haloo,oikeesti !

Vierailija
7/21 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli tarkoitettu vikli80:nelle

Vierailija
8/21 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myydäänhään äitiyspakkauksen vaatteita (muista käytetyistä puhumattakaan) kirppareillakin, miksei siis täällä/yleensäkin netissä?! Miksi jonkun toisen pitäisi saada ensin se 140€ ja sitten vielä vaatteetkin ilmaiseksi, kun toinen saa "vain" pakkauksen...

Itseä lähinnä hirvittää (tai ehkä enemmänkin naurattaa:) monesti noista ä-paketin vaatteista pyydetyt hinnat, kun viereisissä pöydissä voi olla esim. toppahaalari, hattu ja töppöset 3€ tai pelkkä haalari 5€.. Kumpikohan on myyvämpi ;D

Vierailija
9/21 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin oikeesti kiva että olet hyväntekijä joka jakaa omaisuutensa ilmaiseksi. Mutta en minäkään ymmärrä miksi pitäisi antaa toppahaalari ilmaiseksi. Jos et ota pakkausta saat 140€ rahaa, voit siis tyhmempänäkin miettiä että sen pakkauksen arvo olisi sen verran (vaikka on todellisuudessa enemmänkin). Että selitäpäs nyt sitten miten niin siitä ei maksa mitään??

Muuten aiheeseen minulle on äp 07 beige alle 10 kertaa pidetty haalari asusteineen (töppöset, tumbut, hattu) ja tästä paketista luovun 10 eurolla jos kiinnostaa. Sillä otin myös uuden äp:n enkä kahta tarvitse.

Vierailija
10/21 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nii,en mie tässä mitään provosoi,vaan sanoin oman mielipiteeni asiaan. Miun mielestä on todella typerää pyytää maksua siitä minkä on itse saanut ilmaiseksi,kyllä mie ymmärrän jos jonkun esim. postimaksun pyytää,mutta en tajua että pitää olla niin ahne että rahastaa ilmaisilla tavaroilla. Itse mielelläni lahjoitan tutuille pojan pieneksi jääneitä vaatteita kun en niitä enää itse tarvitse. ja miten voitte väittää että äitiyspakkaus maksaa jotain ?! sen saa ilmaiseksi kelasta,saa joko valita ottaako 140€ rahaa vai äp:n. en minä ainakaan ole omasta äp:stäni mitään maksanu,mutta kerta te olette niin näyttäkää ihmeessä kuitti XD

Vierailija
11/21 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen oma asia myykö vai antaako vaatteita pakkauksesta tai muuten!

Itse olen myös 04 syntyneen pojan pakkauksesta myynyt vaatteita.

Mitä jos saat lahjaksi lapselle vaatteita, annatko ne eteenpäin ilmaiseksi kun olet ne ilmaiseksi saanut ?

Itselläni ei nuo tulot ainakaan hirmuja ole ja kahdelle lapselle menee vaatteisiin vuodessa jo hyvin rahaa.. Mielelläni myyn pieneksi jääneitä/ tarpeettomia vaatteita jotta saan rahaa ostaa esim talvivaatteita tms.

Rahan arvoisia ja käyttökelpoisia ne on siltikin :)

Mutta missä päin ( anteeksi, en muista enään nimimerkkiä) sulla olis haalari?

Itse asun Vantaalla, en viitsisi lähteä 8e maksamaan postikuluja päälle, eli jos nouto onnistuisi?

Vierailija
12/21 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun muihin aiheisiin kommentoin vielä niin, että jokainen sanokoon oman mielipiteensä, mutta jätettäisiin syyllistämiset sikseen.

Vierailija
13/21 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos satut asumaan länsi-Vantaalla voin ehkä toimittaakin.

Äitiyspakkauksen vaatteilla kuten muillakin saaduilla vaatteilla on arvo. Enkä todellakaan ymmärrä miksi joku voisi valita 140€ ja siihen päälle sitten vielä olettaa että muut antavat pakkauksen vaatteita ilmaiseksi. Pakkauksen voi ostaa suoraan Reimalta uutena: Pakkauksen hinta on 274,15 euroa + postituskulut.

Itse kierrätän ja ostan paljon käytettyä, sekä myyn tarpeettomia kirppiksellä joten maksan myös itse käytetyistä.

Vierailija
14/21 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin luopua tuosta meidän äp-haalarista. Meillä siis se 2007 malli. Kunhan nyt saatais se Heinisten tapaaminen aikaiseksi, niin sinnepä sen voisin sitten tuoda :-)

Vierailija
15/21 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt töitä teini-iästä asti, joten olen maksanut veroja tähän mennessä noin 20 vuotta. Viime vuodet olen toiminut yrittäjänä, joten maksan veroja entistä enemmän. Äitiyspakkaus ei siis ainakaan minulle ollut ilmainen. Halusit siis nähdä kuitin? Sopii tulla katsomaan, voin kyllä näyttää kaikki palkkakuittini, joista näet myös maksamieni tuloverojen määrän. Voihan olla, että sinä olet saanut pakkauksen ilmaiseksi. Oletko sitä porukkaa, joka vain ottaa yhteiskunnalta antamatta itse mitään takaisin?

Vierailija
16/21 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

töitä olen tehnyt myös teini-iästä asti ja olen maksanut veroja,mutten silti maksanut pakkauksesta mitään. sain sen kelalta maksutta,en ostanut pakkausta kelalta, joten minulla ei ole siitä kuittia. miuta ei kiinnosta kenenkään ihmisen palkkakuitit paitsi omat. en ymmärrä miten tää asia on paisunu tälläseks koska mie vaan sanoin oman mielipiteeni asiaan etten itse henkilökohtaisesti kehtaisi pyytää rahaa ilmaiseksi saaduista tavaroista.! ja miulla ei todellakaan ole kuittia äitiyspakkauksen ostosta koska minä en ole sitä ostanut vaan saanut sen maksutta kelalta,mikä tuossa on niin vaikeaa ymmärtää ? jos olette ostaneet äitiyspakkuksen niin teillä on sen ostosta kuitti,mutta jos olette saaneet sen maksutta kelalta niin teillä ei ole siitä ostokuittia. oliko noin hankalaa ymmärtää ? :(

Vierailija
17/21 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja tämäkään ei ollut riidan provosoimista vaan oman mielipiteen julki tuomista.

Vierailija
18/21 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä jos oikein tarkkoja ollaan, niin milläs rahoilla se kela ne pakkaukset teettää? Ei reima tai mikään muukaan yritys niitä ilmaiseksi tee, joten oisko siellä myös sun veropennosia pelissä mukana?

Vierailija
19/21 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oletetaan, että seuraavalla kerralla et ottaisikaan pakkausta, vaan ottaisit sen 140€ puhtaana rahaa käteen (eli saisit sen kelalta), niin antaisitko sen minulle, kun tarvitsisin?

Kyllä jokainen saa ja voi tehdä tietenkin miten haluaa, ja antaa ilmaiseksi tai pyytää rahaa. Itse olen saanut lapselleni paljon vaatetta ilmaiseksi (tai lapsen synnyttyä lahjaksi), mutta osan olen myös ostanut, mutta silti olen ajatellut jostain hyväkuntoisista lumpusta vähän pyytää niitä kiertoon laittaessa, koska pitäähän mun lapselle uusia vaatteitakin saada. Ja kun se kela ei enää uudelleen niitä ilmaiseksi jakele, tai sitä 140 euroa anna...

Vierailija
20/21 |
24.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli joka ikisen verorahoilla se on kustannettu, myös niiden äitien jotka ovat veroja maksaneet. Ja maksaahan jokainen äiti näistä huimista tuloistaankin veroja mamma lomalla.

Mutta, kuka tahansa, myös lapsettomat ihmiset, kustantavat äitiyspakkausta.

Ja edelleen, eikö lahjaa saa myydä? Pitääkö se AINA antaa ilmaiseksi :D

Mutta MITÄ SE KUULUU kenellekkään ostaako tai myykö joku ÄITIYSPAKKAUKSEN tuotteita :D :D

Naurettavaa tuollaisesta alkaa "tapella". Maailmassa on ehkäpä tärkeämpiäkin asioita mihin laittaa energiansa