Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi noita lokkeja ei hävitetä kaupungeista?

Vierailija
03.07.2025 |

Ovat hemmetin ärsyttäviä ja paskovat kaiken. Hyökkäilevät kimppuun ja vievät ruoat kädestä.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011342763.html

Kommentit (125)

Vierailija
21/125 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita lokki englanniksi = Wizard Lock

Vierailija
22/125 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vuosia sitten oli puhetta että lokin munaa ei saa poistaa katolta jos siellä on sikiö sisällä jo ja poikaset pitää jättää rauhaan tietenkin. Jos on ilman hedelmöitystä tuore, silloin kai sai, en tiedä miten se havaittiin. Enää ei tietoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/125 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eduskunta on täynnä lokkeja.

Äänestyksen lopputulos. Jos et tykkää, katso peilistä

Vierailija
24/125 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat rauhoitettuja, mutta rauhoitus voidaan aina purkaa. Kannattaa otta ap yhteyttä eduskuntaan, josko hallituspuolueiden kannatus lähtisi nousuun, mikäli ennen vaaleja päästää listimään niitä p*skalokkeja

Vierailija
25/125 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsingin peisetit OG-kostajat. Naurulokit ovat muuten maailman harvinaisimpia lintuja mutta hesessä niitä on paljon!

Pyydystetään ja viedään sinne missä niitä ei ole,

Hyvä idea. Kyllä ovat onnellisia kun heräävät siihen rääkynään ja.......

Vierailija
26/125 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mato-onki silakkaa tai pullaa syöttinä on hyvä lokkipyydys ja lokkisoppa hyvää. 

Vierailija
27/125 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokit tekee sitä mitä ne on opetettu tekemään. Älkää heittäkö ruokaa maahan tai ruokkiko lokkeja. Monta kertaa nähty kun joku neropatti oikein viskoo ruokaa lokeille. 

Vierailija
28/125 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lokit tekee sitä mitä ne on opetettu tekemään. Älkää heittäkö ruokaa maahan tai ruokkiko lokkeja. Monta kertaa nähty kun joku neropatti oikein viskoo ruokaa lokeille. 

Syötän myös variksia.

Vierailija
29/125 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungissa myös rääkyvät naakat ovat korvanneet pulut. Tykkäsin puluista, mutta olihan niitäkin joissain paikoissa jo liikaa.

Vierailija
30/125 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervasemmisto haluaa tuoda luonnon kaupunkiin. 

Kaupunki on ihmisten koti. Siellä ei eläimiä tarvita. Ei ole mitään järkeä antaa eläinten lisääntyä kaupungeissa ilman luontaisia vihollisia. Tällöin kanta kasvaa epäluonnollisesti ja degeneroituu.

Vierailija
31/125 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mitään naurettavampaa, kuin aikuinen ihminen, joka pelkää pientä lintua. 

Vierailija
32/125 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millähän perusteella tuo roskalintu on rauhoitettu? Valtaa elintilan muilta, paljon harvinaisemmilta linnuilta ja rääkyy pihoissa kaiket yöt. Saatana minä kyllä nasautan niin loppuu se rääkyminen.

Hanki apua vihaongelmaasi. Ei ole normaalia. 

Vierailija
33/125 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linnut kuuluu luontoon, ei kaupunkiin.

Mieluummin asun lintujen kanssa kaupungissa, kuin ihmisten. Känniset ihmiset ne vasta onkin ärsyttäviä. 

Vierailija
34/125 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori mutta naurattaa ihan hirveästi, että joku on oikeasti niin onneton ja ankea ihminen, että lokitkin kiusaa 😂

Mä vihaan lokkeja. 

Mä rakastan lokkeja. Kun asuin Helsingissä, yksi asunto oli lähellä paikkaa, jossa lokit kokoontuivat. Halusin aina pitää ikkunaa auki, että kuulen niiden yölliset kailotukset.

Sama. Loppukesästä tulee surullinen fiilis, kun lokit lähtevät. 

Vierailija
35/125 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokit on ihan hyödyllisiä lintuja. En muista lajeja tarkemmin, mutta monet vesilinnut pesii lokkiyhdyskunnissa, koska lokit omaa reviiriä puolustaessaan suojelee samalla myös muita samassa paikassa pesiviä lintuja saalistajilta.

Onhan ne joskus vähän ärsyttäviä, jos yrittää syödä ravintolan terassilla tai vaikka jossain ulkona eväitä. Onneksi nykyään ravintoloissa on kaikenlaisia karkottimia, niin aika hyvin saa olla rauhassa. Ja jos syö eväitä ulkona jossain, missä on lokkeja, niin pitää yrittää vaan syödä vähän piilotellen. Ei ne sillon huomaa eikä käy päälle.

Lokit saa siis mun puolesta olla. Sen sijaan esimerkiksi punkkien hävittämistalkoita voisin kannattaa. Vai onkohan niilläkin joku tärkeä paikkansa ja tehtävänsä ekosysteemissä?

Vierailija
36/125 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori mutta naurattaa ihan hirveästi, että joku on oikeasti niin onneton ja ankea ihminen, että lokitkin kiusaa 😂

Mä vihaan lokkeja. 

Minä rakastan lokkeja. Ruokin niitä aina kesäisin kalanperkeillä ja pikkukalalla jota en itse syö.

Vierailija
37/125 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lokit riviin vaan.

Kyllä niitä saa häiriösyistä harventaa. Ei niiden elinympäristö ole juuri muutaman rantakahvilan luona, kyllä rantaa piisaa muuallakin niille.

Lapsillekaan ei ole hyväksi lokkien ja hanhien jätökset, kun juoksevat ja ovat leikkipuistoissa.

Enemmän mua ne ihmisten jätökset huolettaisivat. 

Vierailija
38/125 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö...Linnut osaa lentää ja siirtyä paikasta paikkaan missä on ruokaa. Ei Linnut itse sitä ruokaa osta kojuista vaan ihmiset jotka heittelevät jämät maahan. Pitkin Suomen maata näkee kuka niitä jämiä ja roskia maahan heittelee. 

Me arvon suuret ihmiset,itse ongelmamme luodaan. 

Vierailija
39/125 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idiootti!

Linnunpaska on täynnä vaarallisia viruksia ja bakteereja. Lintuinfluenssa ei ole harmiton tauti.

Vierailija
40/125 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä et ole edes hauska. Sä olet naurettava!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä