Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruotsalaisketjuilla on lapsille ihan järkyttävän rumia vaatteita.

Vierailija
20.09.2008 |

En voi kertakaikkiaan tajuta miten kukaan voi ostaa niitä.

Vauvoille vielä löytyy nättejä mutta ei ala-asteikäisille.

Ei tajua, ei voi käsittää, ei voi ymmärtää! ;(

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Benettonin paidat ei ainakaan ole hyvä laatuisia :O Paljon kestävämpiä on löytynyt H&M:stä kunhan vain vähän kattoo mitä ostaa. ja valikoima on niin paljon laajempi. Mun mielestä juuri benettonin, Timberlandin yms. vaatteet on tylsiä perusjuttuja. niitäkin lapsillamme on, mutta enemmän houkuttelee vaatteet, joissa on joku juttu.

Vierailija
22/50 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just niin:) Aivan samaa mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaan lapsi sattuu pitämään ylikaiken autot elokuvasta ja hänen ilokseen näitä sattuu h&m:ltä löytyvän ja hyvin ovat vaatteet kestäneet leikeissä ja pesuissa.

Meillä myös olisi varaa ostaa kalliimpaa, mutta meillä saa lapsi aikapitkälle itse päättää mitä päälleen pukevat...

Kumma kun kukaan ei tykkää ruotsalais firmojen lasten vaatteista ja kun menet kauppaan ovat monet tuotteista ja nimenomaan leikki-ikäisten kokoiset AINA loppuneet....ihmettelen

Vierailija
24/50 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja heille kyllä löytyy tosi kivoja vaatteita esim. Lindexistä. Ne on semmoisia kivoja perustrikoovaatteita ihan kivoissa väreissä (oranssia, ruskeaa, vaaleanpunaista, vihreää yms.).

Seppälän vaatteita olen nähnyt naapurin alakouluikäisellä tytöllä ja ne ovat kyllä ihan teinimallisia, vaikka kyseessä on 8-vuotias tyttö. Sellaisia en omille tytöilleni halua.

En osta merkkivaatteita. Ne ovat mielestäni aina huijausta, jos ne on tehty Kiinassa ja hinta on kuitenkin Marimekon luokkaa (esim. Lego ja Tutta).

Vierailija
25/50 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennen tullen. H&M:n paidoissa pysyy värit eivätkä ne nukkaannu toisin kuin Benettonin retkut joita voi pestä kaksi kertaa ja ovat ihan hirveän näköisiä.

Vierailija
26/50 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saada keskustelua aikaan ;D

Minulla on hyvä maku mutta valitettavan kallis jos korreloi ruotsalaisketjujen lastenvaatetarjonnan ja kauniiden lastenvaatteiden välillä.

Sinulla on oma makusi. Itse en kuuna päivänä ostaisi lapsilleni mitään niin tylsää kuin Pop ja Marimekko. YÖK!!

Missä kaupungissa muuten vaellat :D?

Ei ne Popin tai Marimekon vaatteet ainakaan Helsingin keskustassa aiheuta kadulla mitään ihastuksenhuutoja! :D

Puhumattakaan jostain Lindexin uusretroista.

ja erittäin kivannäköisiä lapsokaiset ovat- Meandi, Småfolk, Ej sikke lej, Katvig, Shamboodle, Pop, Ticket, Minomy ja Lindex uusretrot + Marimekko Suomesta.

Joko kerta tulee kaupungilla muutama ihminen ihastelemaan! Mites ap sun lapsesi, miltäs he näyttävät? Musta ne Timberlandit ja muut on todella tylsän näköisiä lapsilla- aivan liian konservatiivisia- no ehkä jollekin kansakoulun opettajan tai lasten lääkärin lapselle ok:)

Sulla taitaa itselläsi olla aikas huono maku:)

ja erittäin kivannäköisiä lapsokaiset ovat- Meandi, Småfolk, Ej sikke lej, Katvig, Shamboodle, Pop, Ticket, Minomy ja Lindex uusretrot + Marimekko Suomesta.

Joko kerta tulee kaupungilla muutama ihminen ihastelemaan! Mites ap sun lapsesi, miltäs he näyttävät? Musta ne Timberlandit ja muut on todella tylsän näköisiä lapsilla- aivan liian konservatiivisia- no ehkä jollekin kansakoulun opettajan tai lasten lääkärin lapselle ok:)

Sulla taitaa itselläsi olla aikas huono maku:)

Vierailija
27/50 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasioistahan ei voi kiistellä. Tai voi, mutta se ei johda mihinkään. Itse yhdistelen sujuvasti ihan mitä merkkejä vain, niin kirpparikamaa kuin uusiakin vaatteita ja olen sitä mieltä, että lapseni ovat maailman sievimpiä. Se tosin ei liity mitenkään siihen, mitä heillä on yllään.

Vierailija
28/50 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittää melkein lapset, jotka joutuvat äitinsä makumieltymysten takia pukeutumaan tylsiin yksivärisiin vaatteisiin..paras esim. muutamasta tutusta, jotka pukivat kesällä poikansa valkoisiin ja vielä kiljuivat, etteivät menisi sotkemaan hiekkikselle. Mun poika meni lempparipaidassaan rymyämään...Olen mäkin sortunut ostamaan beigeä ja valkoista, mutta useimmiten lapseni päättävät itse..mitään nukka/kuluneita meillä ei ole. Yksi äiti kertoi kuinka poikansa halusi KAMALAN mauttoman auto t-paidan ja eihän hää tietenkään sitä ostanut..Meillä niitä löytyy ja poika tykkää...ja tytöllä löytyy keijua ja prinsessaa.. aika kamalaa vai mitä. Mutta lapset on lapsia. Ja merkeistä löytyy H&M ,Lego (aika tylsä) Timberlans (takit ok, mutta paidat tylsiä ja käyttämättä kaapissa) Elle (huonolaatuista!!nukkaantuu ja lentää roskiin ekan pesun jälkeen) Jne...

Vierailija
29/50 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokoon 122 tai 128 asi. Isommat on jo pissi tyyliä siis tytöille. Monet kivat merkit myös tekee vaatteita vain kokoon 128. Itse ostan tokaluokkalaiselle tytölle Espritiä, Benettonia ja Exitiä. Ei ole varaa Elleen, Tommy Hilfegerii tms eikä niitä meiltä päin saisikan,

Vierailija
30/50 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

melko suuressa kaupungissa asustellaan. Ehkä se on justiin se juttu, miten niitä vaatteita yhdistellään. Ei meillä mitään mariasua käytetäkään kun korkeintaan yöllä. Mutta yhdistelemällä noita mainitsemiani merkkejä vaikkapa aitoon 70-luvun retroon tulee tosi söpön näköisiä lapsista!

Mutta makunsa kullakin! Sun mielestäsi varmastikin omat lapsesi ovat maailman kivoimmin puettuja:) Niihin Legoihin ja lieskapaitoihin tai kamaliin Timberlandin pikeisiin?

Vierailija
31/50 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mä ostan vaatteita vielä Halpa-Hallistakin

Vierailija
32/50 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

klikkasin tuota allaolevaa H&M.n mainosta ja sieltä poikien neuleet.

Ihania! Juuri sellaisia mitä voisin ostaa lapsilleni, oli yksiväristä ihanissa syksyn väreissä, oli ruudullista ym. ja halvalla!

Vierailija
33/50 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onneksi se ei häiritse heitä eikä minua. Ja minulla on onneksi muutakin tekemistä, kuin miettiä minkä merkkisen paidan nyt pukisin lapseni päälle.

Vierailija
34/50 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä ikäisiä te tähän ketjuun vastanneet olette?

Vierailija
35/50 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

LUKEKAA NYT HYVÄT IHMISET AJATUKSEN KANSSA NÄITÄ VIESTEJÄ ENNEN KUIN ALATTE KAILOTTAMAAN ASIAN VIERESTÄ!!

mutta onneksi se ei häiritse heitä eikä minua. Ja minulla on onneksi muutakin tekemistä, kuin miettiä minkä merkkisen paidan nyt pukisin lapseni päälle.

Vierailija
36/50 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten rumia ruotsalaisketjujen (H&M, KappAhl, Lindex) lastenvaatetarjonta on

8-vuotiaalle tytölle, joka käyttää kokoa 134-140cm.

Ihmettelen lähinnä kysynnän ja tarjonnan lakia.

ap

Vierailija
37/50 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

LUKEKAA NYT HYVÄT IHMISET AJATUKSEN KANSSA NÄITÄ VIESTEJÄ ENNEN KUIN ALATTE KAILOTTAMAAN ASIAN VIERESTÄ!!

Vierailija
38/50 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan sama minkä merkkisiä vaattet ovat, kunhan ovat kestäviä ja kauniita. Tykkään pukea lapseni nätisti, eikä nätti ole kalliin synonyymi.

Mun mielestä "ruotsalaisketjuilla" on ihania vaatteita vauvoille ja taaperoille, mutta koosta 128 eteenpäin niiden vaatteet ovat pääosin hirveitä rytkyjä. Ja aika moni on kanssani samaa mieltä.

Vierailija
39/50 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki ruotsalaisketjujen vaatteet ole erityisen kauheita.

En kyllä itsekään osta pojalleni paitoja missä on pääkallo, spiderman tai hämähäkkikuvio ym. Inhoan ylipäätään kaikkea ylimäärästä merkkisotkua vaatteissa enkä voi käsittää sitä miksi niillä on pilattu niin älyttömän moni vaate.

H&M;n housut ja farkut ovat olleet kuitenikin ihan kivan näköisiä, eduillisia , fiksusti mitoitettuja ja toimivia säädettävine vyötäröineen.

Vierailija
40/50 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka jonkun ns. aikuisen naisen maailma voi olla näin kapea, yksipuolinen ja epätoivoisen tyhmä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi