Onko sinulla lempimukia, mistä pitää saada aina aamulla juotua ensimmäiset kahvit/teet? Minkälainen muki?
Ja mikään muu muki ei kelpaa.
Mulla on tämmöinen:
https://flyingtiger.com/fi-fi/products/mug-330-ml-3033617
Aikoinaan Tigeristä ostettu. Mistään muusta mukista aamukahvi ei maistu yhtä hyvältä.
Toki jos kyseinen muki on likaisena, voin häthätää juoda aamukahvit jostain muustakin mukista, mutta aina ehdottomasti ensin tämä muki. 🥰
Kommentit (49)
Lempimuki on, mutta mikään pakko ei siitä ole juoda, käytän muitakin mukea. Mutta pääsääntöisesti käytössä on mustavalkoinen Iittalan Taika-muki (4 dl)
Sellainen hopeanvärinen puolen litran muki jonka joskus sais edesmenneeltä äidiltä.
Mulla on mun tädin maalaama posliinimuki josta juon jos se on puhdas. Se on jotain ohutta posliinia ja siitä jostian syystä kahvi maistuu paremmalta. Olen mies enkä ymmärrä mukeista mitään ja ihmettelen asiaa itsekin.
En käytä mukia kuten jenkit ja Selänne. Juon kahvikuppiparista. Teen teekuppiparista.
Vierailija kirjoitti:
Muumien Taikuri-muki.
Sama! Ainoa muumimuki jonka omistan, ihan järkyn upea.
Luettavaa ap:lle:
Pakko-oireiseen häiriöön kuuluvat pakkoajatukset tai pakkotoiminnot. Pakko-oireinen häiriö eli OCD tunnetaan myös vanhemmalla nimityksellä pakkoneuroosi.
https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00403
Ei yhtä tiettyä, mutta pitää olla isompi kuin tavallinen kahvikuppi. Yleensä Iittalan isompi teemamuki tai Ikean sellainen lasinen.
Ihana tuo ap:n muki. 😊 Pitäisiköhän ostaa töihin tuollainen
Arabian Arctica, sileää kermanvalkoista posliinia, kaareva reuna sopii täydellisesti suuhun, riittävän iso ja mukava kädensija sormille, rakastan sitä kuppia.
Angry Birds -muki, lähinnä siksi, että on riittävän suuri maitokahville.
Mulle käy VAIN Iittalan, vai Arabianko se on, TEEMA. Ihan sama, mitkä kuviot tai värit pinnassa, Muumimukithan on kans noita, mutta se muoto, vetoisuus ja reunojen paksuus pitää prikulleen olla, muuten se jäähtyy väärää tahtia (yleensä liian nopeasti) tai maistuu muuten vain väärältä.
Kylläpä menee mukit jollakin taas tunteisiin 😂
Kuumat juomat juodaan ihan syystä aina kupista joka lepää tassilla. Katsokaa vaikka rinkuloita pöydissänne.
Muki jossa lukee Morning potion. Toisessa lukee I like you, i'll kill you last.
Sama kahvikuppi on pitänyt olla aamuisin vuodesta 2003 lähtien. Läpinäkyvä, punaista lasia. Muuten ei kahvi maistu samalta. 😃
Tutustukaa vanhoista kupeista ja kiinalaisista mukeista irtoavaan lyijyyn ja muihin raskasmetalleihin.
Myös noutopizzaa leikkaan aina saksilla ja syön sormin, samoin makkarat nakit ja muu jokapäiväinen.
On lempimuki. Aamukahvi Starbucks'n mukista jo 14 vuoden ajan. Ja jos se pesussa niin Pentikin mukista, jota ei enää valmisteta.
Nuorena se must kahvimuki oli Muumimuki.