Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sijoitin 25.5.2025 2300 dollaria ja oon jo tienannut 770 dollaria

Vierailija
03.07.2025 |

Louhintaa.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Mitä kortteja noi on?

Hankala selittää, mutta jotain, joita vastaan saat sen mining poolin tuotoista osasi.

Jotain näytönohjaimia?

Vierailija
22/38 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis myit ja oikeasti tienasit?

No en ole vielä myynyt. Kun siinä lisenssi oikeuttaa 9 kortin omistamiseen, mutta niitä kannattaa ostaa vain 5 ja ohjelma hankkii louhimistuottoina ne loput 4. Saan tänään tai huomenna kortin nro kaksi, siis ostin viisi, mulla on pian seitsemän. Ja kun 9 korttia on louhinnalla kasassa, ne vielä louhivat lisää niin, että jokaisen kortin lunastushinta on 480 dollaria, kun siis ostohinta niille viidelle oli 400 dollaria kappale.

Voi jestas mikä systeemi. Wincapitakin oli selkeämpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en ole vielä myynyt. Kun siinä lisenssi oikeuttaa 9 kortin omistamiseen, mutta niitä kannattaa ostaa vain 5 ja ohjelma hankkii louhimistuottoina ne loput 4. Saan tänään tai huomenna kortin nro kaksi, siis ostin viisi, mulla on pian seitsemän. Ja kun 9 korttia on louhinnalla kasassa, ne vielä louhivat lisää niin, että jokaisen kortin lunastushinta on 480 dollaria, kun siis ostohinta niille viidelle oli 400 dollaria kappale.

Erittäin suuri todennäköisyys, että et tule rahojasi koskaan näkemään. Lisää tuolla mallilla toki vielä sinne tulet tunkemaan, kun sovellus näyttää, että kuinka sinulla on hienosti sinne rahaa kertynyt! Minkä hintaisia nuo kortit siis tällä hetkellä oikeasti on, jos nyt sinulle ostohinta on 400 dollaria ja myöhemmin lunastushinta on 480 dollaria?!

Vierailija
24/38 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Mitä kortteja noi on?

Hankala selittää, mutta jotain, joita vastaan saat sen mining poolin tuotoista osasi.

Jotain näytönohjaimia?

Mmmnh, no ei, tämä toimii sijoittajille siis applikaatiolla. Ostin siellä sen lisenssin johon kuului 9 kortin verran louhintaa. Se on itselleni vielä vähän epäselvää, että miten se eroaa, että kortti louhii yhtäaikaa uusia kortteja ja yhtä aikaa omaa tavoitehintaansa eli 480 dollaria. Mutta koska se louhii uusiakin kortteja, on kannattavampaa itse ostaa vain osa ja antaa louhimispalkkioiden tuottaa ne loput. 

Mutta oudosti ainoa palkkio ei ole ne uudet kortit vaan myös niiden oma arvonnousu.

Mutta viidellä kortilla päöivätuotto oli noin 20 dollaria, nyt se on ollut 6:lla noin 23. Ja siis kun uusi kortti maksaa noin 400 niin se täyttyy noin vajaassa 3 viikossa.

Vierailija
25/38 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä sijoitin 30€ ja olen jo tienannut

1 330 000€ jeee

Vierailija
26/38 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä louhit? Onko tuohon laskettu siis sen louhimislaitteen hankinta ja sähkönkulutus?

Osallistun louhintaan ostamatta laitteistoa itse. Maksoin 300 dollarin lisenssin, jolla saa osallistua. systeemi on tosi sekava selittää, mutta uskon, että ei ole huijaus. Sain tietoa henkilöltä, joka tuntee jonkun, joka tuntee jonkun, joka on ollut perustamassa firmaa. Se operoi Dubaista käsin. 

Eli tuosta 300 dollaria en saa sijoituksesta takaisin, mutta se 2000 euroa meni sellaisten louhintakorttien ostamiseen. Ne tekevät minulle sitä louhintatuottoa ja kun ne on louhittu täyteen, voin lunastaa kortin ostosummineen pois tuolta.

Voit heittää hyvästit 2300 dollarille. Latiakaan et tule saamaan. Miten näihin vielä menee mukaan?

Vierailija
27/38 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erittäin suuri todennäköisyys, että et tule rahojasi koskaan näkemään. Lisää tuolla mallilla toki vielä sinne tulet tunkemaan, kun sovellus näyttää, että kuinka sinulla on hienosti sinne rahaa kertynyt! Minkä hintaisia nuo kortit siis tällä hetkellä oikeasti on, jos nyt sinulle ostohinta on 400 dollaria ja myöhemmin lunastushinta on 480 dollaria?!

Hinta liikkuu ostettaessa BC:n hinnan mukaan. Kun BC oli jotain 75 000 tai mitähän se oli kun tää tuttu lähti mukaan niin kortti maksoi 300 dollaria. Mutta sen tuottokin on sitten matalampi. Koska se kortin arvonnousu on kiinteä 18% niin se toki muuttuu dollareissa, jos kortin ostaa kalliimmalla. Mutta jotenkin se, että se ohjelma louhii ne 4 korttia, tulee tuon 18%:n lisäksi.

Vierailija
28/38 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teoriassa mahdollista, mutta tuotot on vasta sitten realisoitu kun rahat on tilillä. Kryptokusetuksia on varmaan valtavasti liikkeellä. 

Vierailija
29/38 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tarkoitukseen se 2300 dolaria tarvittiin?Siis miksi rahaa piti sijoitttaa alunperinkään, jos louhiminen on noin tuottoisaa puuhaa? 

Vierailija
30/38 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teoriassa mahdollista, mutta tuotot on vasta sitten realisoitu kun rahat on tilillä. Kryptokusetuksia on varmaan valtavasti liikkeellä. 

Kyllä, sen uskon. Tuttu on ollu kryptosijoittajana jo useamman vuoden, oisko jotain 6 vuotta ja sanoi tsekanneensa ajan myötä useita "hyviä tarjouksia". Mutta että aina niissä on tullut skämmi-jokin vastaan. Mutta tässä ei kuulemma pitäisi olla. 

Vierailija
31/38 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitot ja tappiot lasketaan vasta sitten kun myyt osakkeet.

Vierailija
32/38 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin tarkoitukseen se 2300 dolaria tarvittiin?Siis miksi rahaa piti sijoitttaa alunperinkään, jos louhiminen on noin tuottoisaa puuhaa? 

Itse ymmärsin sen niin, että yhtiö haluaa kasvattaa omaa louhintakalustoaan. Mutta se ei ole sen tyyppistä toimintaa, jossa saisit rautaa vastaan pankista lainaa. Eli rahaa kasvuun kerätään sijoittajilta. Se on minullekin vähän epäselvää, miksi kortti, joka louhii maksaa 400 dollaria mutta saat sen summan takaisin? Se 300 on maksu tosiaan, jota ei edes saa takaisin. 

Oisko se 400 dollarin maksu sitten ajateltu niin, että kun kuulemma se, että se kortti on louhinut sen 18% tuoton ostohinnalleen kestää noin 3kk, niin sen aikaa se raha on heillä lainassa? En kyllä ihan tarkkaan tiedä :) 

Piti vain luottaa, oli sen verran kiinnostava tuottopotentiaali näissä :) 

Edullisin mukaanlähtöhinta on 500 dollaria, eli siinä lisenssi maksaa 100 dollaria ja ostetaan yksi kortti ja ohjelma taisi louhia toisen. Mutta se on hitaampaa, kun vain yksi kortti tuottaa. 

Vierailija
33/38 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riskinä on (mikäli tämä ei ole huijaus), että jos BC:n hinta putoaa alle 40 000 dollarin ja jää pysyvästi sinne. Olen antanut itselleni kertoa, että nykyisin yhden BC:n louhinta voisi jo maksaa tuon verran... Silloin sen louhiminen ei olisi enää kannattavaa. Ei ainakaan sijoittajille voitonjakoon asti.

Toinen oli, että tuohon ei pääse ikuisesti mukaan, koska heillä pitää olla sitä louhintakapasitettia, jota myydä. Kun olin menossa mukaan, tuttu sanoi, että sillä hetkellä ovet ois auki tämän vuoden joulukuulle, minusta se ei kuulostanut niin huijaukselta. Huijarien luulisi sanovan, että kapasiteetti menee kiinni kahden viikon päästä TAI että mitään limiittejä mukaan tulolle ei ole olemassakaan. 

Mutta nyt tuo joulukuukaan ei välttämättä ole takaraja kuulemma vaan yritys ois saanut sen verran paljon lisää kapasiteettia, että mukaan voivat ottaa uusia sijoittajia pitempäänkin. En sitten tiedä, oon itsekin vähän skeptinen, mutta tuo summan mun on varaa menettääkin.

Vierailija
34/38 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, BC noussut tänään sellaiset pari tonnia. 

Vierailija
35/38 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä louhit? Onko tuohon laskettu siis sen louhimislaitteen hankinta ja sähkönkulutus?

Osallistun louhintaan ostamatta laitteistoa itse. Maksoin 300 dollarin lisenssin, jolla saa osallistua. systeemi on tosi sekava selittää, mutta uskon, että ei ole huijaus. Sain tietoa henkilöltä, joka tuntee jonkun, joka tuntee jonkun, joka on ollut perustamassa firmaa. Se operoi Dubaista käsin. 

:D

Vierailija
36/38 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi 2300 dollaria on vielä niin pieni summa, että et varmaan mene tuosta vararikkoon. No katso nyt rauhassa mitä rahoille tapahtuu, mutta älä missään nimessä sijoitaa enempää ennen kuin varmasti tiedät että voittoa voi olla tulossa eli näet rahat tililläsi 

Vierailija
37/38 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon tämän seuraavan nyt ymmärtäen, että olen toistaiseksi vain vahvan uskon varassa, että homma on legitiimi:

Harmittaa vain pienempituloisten puolesta, että eivät uskalla lähteä mukaan vaikka kerrankin jokin tuottaisi kunnolla. 

Se, mistä kans tykkään, on että kun se uusi kortti on louhittu, niin se on tuottoa, jota ei voi enää menettää, toisin kuin jos seuraat pörssikursseja, niin ikinä ei tiedä, missä ne seuraavana päivänä ovat. Tuotto on todellakin vain potentiaalista, ennen kuin sen on lunastanut ulos.

Tosin jos BC arvo laskisi yhtäkkiä vaikka 75 000:een, minkä se toki voi helposti tehdä, niin tuottojen saanti hidastuisi, koska se ois pienempää per päivä.

Tai sitä en tiedä, meneekö se niin, että jos BC:n arvo ois exitin kohdalla sen 75 000 tai alempikin, niin painuuko noiden ostettujen ja louhittujen korttien arvo alemmas samassa suhteessa.

Pitäisikin kysyä se tältä tutulta.

Vierailija
38/38 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

BC:n hinta laukkaa ylöspäin! Oon ehkä tosi tyhmä, mutta tajusin vasta eilen, että niin siis tässä louhinnassa se palkkio tulee BC:ina. Ja palkkio on nyt n. 30$ päiväluokkaa, (aiemmin 23$ tai 25$) koska BC:n arvo on korkealla! Eli 100 000 euroa atm. 

Mutta tässä siis tuottoihin vaikuttaa BC:n kulloinenkin arvo, tuottojen saanti (eli että kortti louhii sen luvatut 18% arvostaan) on nopeampaa jos se on korkealla ja hidastuu, jos BC on alhaalla. 

Juu edelleenkään ei ole koenostoa sijoituksesta tehtynä, mutta ei ole kyllä ilmennytkään mitään, miksi tämä ei olisi validi juttu. 

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan