Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (19418)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkyykö toi huominen Allsång Suomen telkkarissa tai Areenassa?
Ainakin viime vuonna katsoin Areenasta livenä. Ilmeisesti ne eivät tule sinne tallenteina vaan ainoastaan livenä.
SVTPlayssa myös jälkikäteen. Se on ilmainen ja osa ohjelmista näkyy myös Suomessa.
No onpa kiva kuulla tuo Nissan bromsa-versio, maltan tuskin odottaa. Kiva että Jakob pääsee loistamaan Ruotsin tv:ssä. Kävin kuuntelemassa YouTubesta sen harjoituspätkän ja komealta kuulostaa. Vähän tietty vie esityksestä hauskuutta pois kun ei ole Kevin ja Axel alboissaan mukana mut ei voi mitään. Joku nainen ilmeisesti laulaa sen pätkän siinä esityksessä.
Ihme juttu muuten, että Jakob pystyi tänään laulamaan Nissanin ilman frakkia. Muistan sen vuodentakaisen harjoituspätkän, jossa hänellä oli frakki normivaatteiden päällä tyhjässä jumppasalissa.
Saa nähdä laittaako hän huomenna frakin tai peräti saman kokonaisuuden kuin hänellä oli linnan juhlissa.
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/reel/DadVb5LKqPf/
Lisää Hemmaplan-artisteja paljastettu.
Josefin Sireniltä on muuten äskettäin tullut uusi levy, Allti påväg. Tykkäsin kovasti, vaikka hänen aiemmat biisinsä eivät ole kolahtaneet yhtä kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/reel/DadVb5LKqPf/
Lisää Hemmaplan-artisteja paljastettu.
Josefin Sireniltä on muuten äskettäin tullut uusi levy, Allti påväg. Tykkäsin kovasti, vaikka hänen aiemmat biisinsä eivät ole kolahtaneet yhtä kovasti.
Joo mä rupesin heti kuuntelemaan sitä. Seuraavaksi kuunteluun Ingrid, joka esiintyy myös Espoon keikalla.
Ja melkein kaima, eli Josefin Silén, esiintyy Änglagårdissa Evan roolissa. Lieköhän melkein täyskaimat, Josefin Sirén ja Josefin Silén, sekoitettu joskus vaikka jokin buukkauksen yhteydessä.
svtplay.se:ssä on edelleen nähtävissä myös "KAJ kommer hem - Live från Vörå" kotiinpaluukonsertti Norrvallan tuulisella aukiolla 15.3.2025. KAJ'n esiintymisen edellä lämppäreinä Vörå Spelmansklubb ja Josefin Sirén. Vapaasti netissä, ei tarvitse tunnuksia tai kirjautumisia.
Siinä oli pitkään kiinnostavat ruotsinkieliset livakommentit näkyvissä.
Axel on mukana marraskuussa Vaasan kirjallisuusfestivaaleilla: https://www.sttinfo.fi/tiedote/72182487/vaasan-kirjallisuusfestivaali-l…, kirjallisuudenystävät huomio!
Mulla on ollut tänään jo Nissan bromsa -huuma päällä. Katsoin kaksi suosikkireaktiovideotani ja koitin verrata vuoden 2019 esitystä eilisissä harjoituksissa nähtyihin. Se loppu taitaa tosiaan nyt mennä vielä paremmin.
Nämä ovat ne suosikkireaktiovideoni:
Varmaankin kaikille tuttuja mutta linkitin ne nyt kuitenkin huvikseni tuohon. Ensin mainittu on todella iso osatekijä siihen, että ylipäätään olen kajahtanut. Vaikutuin siitä niin paljon, kun itse en ymmärrä musiikin teknisiä hienouksia. Arvostan kuitenkin todella paljon taitoa ja lahjakkuutta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut tänään jo Nissan bromsa -huuma päällä. Katsoin kaksi suosikkireaktiovideotani ja koitin verrata vuoden 2019 esitystä eilisissä harjoituksissa nähtyihin. Se loppu taitaa tosiaan nyt mennä vielä paremmin.
Nämä ovat ne suosikkireaktiovideoni:
Varmaankin kaikille tuttuja mutta linkitin ne nyt kuitenkin huvikseni tuohon. Ensin mainittu on todella iso osatekijä siihen, että ylipäätään olen kajahtanut. Vaikutuin siitä niin paljon, kun itse en ymmärrä musiikin teknisiä hienouksia. Arvostan kuitenkin todella paljon taitoa ja lahjakkuutta.
On kyllä Jakobin ääni kypsynyt ja parantunut vuodesta 2019. Siinä loppupuolella sen selvästi huomaa. Ääni kulkee pakottomammin ja puhtaammin, äänenmuodostus- ja hengitystekniikka on varmaan kehittynyt vuosien mittaan "oikeaoppisemmaksi". Mitään en klassisen laulun tekniikasta ymmärrä, ymmärrän ainoastaan sen, mitä oma korva kuulee. Ja se kuulee erilaisen Jakobin kuin 7 vuotta sitten. Komeasti lähtee ääni tänä päivänä itseoppineelta tenorilta. Yllättävän hyvä hän oli tosiaan jo vuosia sitten, kuten nämä laulunopettajatkin toteavat.
svtplay.se:ssä on edelleen nähtävissä myös "KAJ kommer hem - Live från Vörå" kotiinpaluukonsertti Norrvallan tuulisella aukiolla 15.3.2025. KAJ'n esiintymisen edellä lämppäreinä Vörå Spelmansklubb ja Josefin Sirén.
Ohjelma oli YLEn, ja poikkeuksellisesti SVT välitti sen suorana Ruotsiin. Yle itse on kuitenkin poistanut sen jo Areenasta. Siellä tuli viimeksi vastaan ihastuttava haastattelu Mellon karsintojen osakilpailun jälkeisestä Efter Niosta 3.3.2025 "Huumoriyhtye KAJ maailmanvalloituksella". K, J ja Sonja. Olin jo unohtanut, miten varhaisessa vaiheessa Oravais regemente ampui kunnialaukauksensa.
https://www.sverigesradio.se/avsnitt/p4-extra-med-karin-frick--53
Jakobin tämänpäiväinen haastattelu tämän ohjelman loppupuolella kun n.10 min lähetysaikaa jäljellä. Haastattelun jälkeen soitettiin vielä BBB. Olisipa ollut Gelateria.
Tuntuu, että Jakob on laittanut seuraavan vaihteen silmään eiliseen verrattuna ja vielä on kenraali varsinainen esitys jäljellä. Tämä pätkä on kuvattu aiemmin tänään.
Fb-klippi Pernillasta ja Jakobista, "ska du sjunga allsång med mig"-kysymys kolmella eri tyylillä: flirtig, ironisk ja peppig. Kuka linkittäisi tänne?
Vierailija kirjoitti:
Fb-klippi Pernillasta ja Jakobista, "ska du sjunga allsång med mig"-kysymys kolmella eri tyylillä: flirtig, ironisk ja peppig. Kuka linkittäisi tänne?
Oj då, niin se vaan luontuu taituriltamme myös Evert Tauben klassikko "Fritiof och Carmencita" tuosta vaan tuon Pernilla-klipin lopussa.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että Jakob on laittanut seuraavan vaihteen silmään eiliseen verrattuna ja vielä on kenraali varsinainen esitys jäljellä. Tämä pätkä on kuvattu aiemmin tänään.
Kuulostaa kyllä upealta! Maltan tuskin odottaa että tämän näkee telkkarista.
Vierailija kirjoitti:
https://www.sverigesradio.se/avsnitt/p4-extra-med-karin-frick--53
Jakobin tämänpäiväinen haastattelu tämän ohjelman loppupuolella kun n.10 min lähetysaikaa jäljellä. Haastattelun jälkeen soitettiin vielä BBB. Olisipa ollut Gelateria.
Jakob kertoi, että olivat viime vuonna kolmesti Allsångissa. Mikä se kolmas kerta on ollut kesäkuun esiintymisen ja Julallsångin lisäksi?
Ja tosi monet fanit ovat toivoneet kuulevansa Puccininsa nimenomaan Nissan Bromsa -sanoilla vaihteeksi. No onpas kiva jos toive nyt toteutuu.