Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (19418)
Vierailija kirjoitti:
Häntissä oli vähän samat jutut, mutta lisäksi kerrottiin, että KAJ on tienannut hyvin mellovuonna; Jakobin mukaan muutaman miljoonan. Puhuukohan hän kruunuista vai euroista?
Journalistinen taso vaikuttaa olevan klikkien ja sensaatioiden metsästystä. KAJsta on kovin vaikea mitään todellisia sensaatioita löytää niin kaipa sellaiseksi riittää isot tulot ja yhden jäsenen esiintyminen yksinään.
Any publicity is good publicity sopii ainakin tähän kun ei kuitenkaan mitään skandaaleja ole löytynyt. Tuleepahan nimet ja naamat ruotsalaisille vielä tutummiksi.
Firman liikevaihto viime vuonna 1,7 miljoonaa euroa ja tulos 710 000 €. Tämä on julkista tietoa
Vierailija kirjoitti:
Tämä Noll2 oli kiva yllätys, pojat osaavat laulaa. Jakob liittyi seuraan.
Joo nämä pojat ovat sympaattisia. Allsångissa oli myös aika paljon heidän innokkaita nuoria fanejaan.
"Meidän" Jakob sopisi hyvin heidän joukkoonsa, mutta onneksi saamme pitää hänet KAJ:ssa.
Tällainenkin juttu eiliseltä. Ihan asiaa kirjoittaa.
https://nyheter24.se/noje/kronika/1497237-vi-maste-prata-om-det-som-han…
https://www.instagram.com/stories/lillaalfadjiii/3936252176851083839
Tää on myös hauska kun Jakob opettaa Gelateria-tanssia frakki päällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fb-klippi Pernillasta ja Jakobista, "ska du sjunga allsång med mig"-kysymys kolmella eri tyylillä: flirtig, ironisk ja peppig. Kuka linkittäisi tänne?
Minä en ollenkaan tajunnut millä tavalla Jakobin flirtti oli riikinruotsia enkä kyllä sitäkään mitä noloa siinä on.
Jossain kommenteissa kritisoitiin Pernillaa siitä, että aina puhuessaan KAJ:n kanssa hän vaihtaa puhetyylinsä kliseisen suomenruotsalaiseksi. Tätäkään minä en kuule ollenkaan. Ihan ruotsalaiselta hän minusta kuulostaa koko ajan.
Nooh..... Ehkä SVT oli tarkoittanut tämän vaan humoristiseksi pläjäykseksi ja "nolostelussa" on heidän mielestään jotain hauskaa. Kuten todettua, ruotsalaisten ja suomalaisten huumorintaju ei aina ihan kohtaa.
Pernillaa kritisoivat monet varsinkin Allsångin juontajana, ja monet taas tykkäävät hänestä. En minäkään kuule, että hän jotenkin vaihtaisi suomenruotsiin. Tosin suomenkielisenä en välttämättä erota puheesta ainakaan mitään pieniä nyansseja. Mutta " valittajathan" löytävät sen valituksen aiheen ihan mistä vaan, jotta....
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo frakki se sama, mikä oli linnan juhlissa? Siinähän oli ne jotkut sauna-brodeeraukset, eikö....? Yritin noosta kuvista saada selvää, mutta tästä puhelimen pikku näytöltä ei nyt pysty sanomaan mitään.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin kirjoitettu, ja juurikin noin se on minunkin mielestäni. Komedia on erittäin vaikea laji eikä siihen onnistuneesti pysty läheskään kaikki sitä yrittävät. Vaatii rohkeutta,valtaisaa heittäytymiskykyä, tilannetajua, kykyä lukea ihmisiä ja ihmisten reaktioita, terävyyttä, nokkeluutta, nopeaa oivaltamista, ties mitä muuta, ja ennen kaikkea älykkyyttä. Ja kaikkea edellä mainittua löytyy KAJ'n pojista. Tietysti ovat monipuolisesti taiteellisesti lahjakkaita kaikki, ja sitten on vielä siunaantunut roppakaupalla näitä muita ominaisuuksia. Se on se kuuluisa Vöyrin juomavesi! Vöyriltähän tulee muitakin lahjakkuuksia, esim. Josefin Siren. Viime syksynä siellä Svenska Dagenfestissä oli esiintymässä joku nuori naislaulaja Vöyriltä, valitettavasti nimeä en muista, mutta olihan hyvä hänkin.
Viime syksynä siellä Svenska Dagenfestissä oli esiintymässä joku nuori naislaulaja Vöyriltä, valitettavasti nimeä en muista, mutta olihan hyvä hänkin.
Jos ei nyt ihan Vöyriltä, niin ruotsinkieliseltä Pohjanmaalta kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo frakki se sama, mikä oli linnan juhlissa? Siinähän oli ne jotkut sauna-brodeeraukset, eikö....? Yritin noosta kuvista saada selvää, mutta tästä puhelimen pikku näytöltä ei nyt pysty sanomaan mitään.
Ei ollut. Tuo oli varmaan SVT:n puvustosta lainattu.
Vierailija kirjoitti:
Viime syksynä siellä Svenska Dagenfestissä oli esiintymässä joku nuori naislaulaja Vöyriltä, valitettavasti nimeä en muista, mutta olihan hyvä hänkin.
Jos ei nyt ihan Vöyriltä, niin ruotsinkieliseltä Pohjanmaalta kuitenkin.
Aha, mulle jäi ihan mieleen että olisi ollut Vöyriltä hänkin. Mutta hyvä että oikaisit. No, sama suunta anyway 😊.
Vierailija kirjoitti:
Ja näin Gelateria sai lisää näkyvyyttä Ruotsissa.
Vierailija kirjoitti:
Se niiden biisi oli mun suosikki tämän vuoden Mellossa, kun katselin osan niistä osakilpailuista lasten kanssa. Lisäsin sen johonkin sellaiseen soittolistaankin.
Mä oon aikaisemmalla iällä alkanut tykkäämään yhteislaulutilaisuuksista, mutta toi ruotsalainen versio on tosiaan vähän liian pirteä. Ja siinä tuli kyllä taas vähän esille ruotsalaisten vähän omituinen huumorintaju, siis mikä ihme se Kiirunan kirkon muuttoon liittyvä sketsi oli, ei yhtään hauska.
Mutta Jakob oli upea, ja se on pääasia. Ja ilmeisesti monet tavalliset ruotsalaiset myös vaikuttivat, mikä on hienoa.
Vierailija kirjoitti:
Niin hyvä kirjoitus! Näin fanina KAJ:n monipuolisuus ja Jakobin uskomaton laulutaito tuntuvat jo itsestäänselvyyksiltä, mutta pitää muistaa ettei se todellakaan kaikille ole niin. Etenkin Ruotsissa on riittänyt näitä jotka väheksyvät KAJn musiikkia ja kategorisoivat sen asiaan perehtymättä vitsiksi tai lastenmusiikiksi.
Hienoa, että tällainen artikkeli julkaistiin ja niin mahtavaa, että Jakob pääsi eilen näyttämään kykynsä. Olen niin liikuttunut, että minulla on nytkin asiaa ajatellessani kyyneleet silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se niiden biisi oli mun suosikki tämän vuoden Mellossa, kun katselin osan niistä osakilpailuista lasten kanssa. Lisäsin sen johonkin sellaiseen soittolistaankin.
Mä oon aikaisemmalla iällä alkanut tykkäämään yhteislaulutilaisuuksista, mutta toi ruotsalainen versio on tosiaan vähän liian pirteä. Ja siinä tuli kyllä taas vähän esille ruotsalaisten vähän omituinen huumorintaju, siis mikä ihme se Kiirunan kirkon muuttoon liittyvä sketsi oli, ei yhtään hauska.
Mutta Jakob oli upea, ja se on pääasia. Ja ilmeisesti monet tavalliset ruotsalaiset myös vaikuttivat, mikä on hienoa.
Minusta tuo Allsång kärsii siitä, että ihmisten eteen työnnetään mikrofoni. Monet toki laulavat hyvinkin, mutta usein se on aika keskinkertaista ja peittää alleen yhteislaulun. Ja tämä ei siis ole moite ihmisten laulutaidosta. Minäkin tykkään laulaa joukossa kun oma ääni sulautuu muihin ja yhdessä tulee hieno kokonaisuus.
Billnäsin keikasta: onko se sisä- vai ulkotilassa? Olen joku vuosi käynyt siellä muunlaisessa tapahtumassa, josta muistan, että aika isoja sisätiloja löytyy myöskin.
Vierailija kirjoitti:
Billnäsin keikasta: onko se sisä- vai ulkotilassa? Olen joku vuosi käynyt siellä muunlaisessa tapahtumassa, josta muistan, että aika isoja sisätiloja löytyy myöskin.
Sisällä on tietääkseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sisällä on tietääkseni.
Sisällä, tilan nimi on Iso Paja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sisällä on tietääkseni.
Mun ymmärtääkseni sisällä tapahtumatilassa nimeltä Iso Paja. United Stagesin mukaan muutamia lippuja on vielä jäljellä.
Mua mietityttää, miten ja mihin siellä saa auton parkkiin 🤔. Parkkialueita kuulemma on on, mutta täyttyvät isommissa tapahtumissa. No, en kylläkään vielä tiedä 100% varmasti pääsenkö edes lähtemään, mutta elän toivossa. Ja oma auto on ainoa vaihtoehto päästä paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sisällä on tietääkseni.
Mun ymmärtääkseni sisällä tapahtumatilassa nimeltä Iso Paja. United Stagesin mukaan muutamia lippuja on vielä jäljellä.
Mua mietityttää, miten ja mihin siellä saa auton parkkiin 🤔. Parkkialueita kuulemma on on, mutta täyttyvät isommissa tapahtumissa. No, en kylläkään vielä tiedä 100% varmasti pääsenkö edes lähtemään, mutta elän toivossa. Ja oma auto on ainoa vaihtoehto päästä paikalle.
Mä meen autolla ja olen luultavasti paikalla hyvissä ajoin ennen ovien aukeamista, joten luotan että siihen aikaan on vielä parkkipaikkoja.
https://vm.tiktok.com/ZNREk5J5n/